Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
bmw 328i E36 - hází vodu a přehřívá se
Zdravím, u auta se vyměnil termostat, nebo tam spíše nebyl a od te doby hazí vodu z chladiče a hřeje se, byl děravý chladič, tak se vyměnil a žádná změna, s autem se trocha popojíždělo , nezdá se že by přibýval olej, ten jsem měnil a je tam pořád stejně... co by to mohlo dělat vodní čerpadlo, těsnění pod hlavou, hlava v háji ?
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
to znám osobně...před zimou jsem vyměnil destilku, neznal jsem způsob správného odvzdušnění, odvzdušnil jsem za tepla a odneslo to těsnění pod hlavou. Topí? Když sešlápneš plynoví pedál spadne teplota? Když necháš otevření odvzdušnovák na chladiči a zavřeš hrdlo, tak když vytočíš motor musí vylítnou gejzír...pokud tomu tak není, máš pravděpodobně v háji jenom vodní pumpu
nakonec to může bít jenom blbě odvzdušnění...jakým způsobem odvzdeušnuješ?
nakonec to může bít jenom blbě odvzdušnění...jakým způsobem odvzdeušnuješ?
hmmm, odvzdušňoval jsem to, jenom Já to zkoušel asi 10x, 4x kamarádi a teď je to v servise, tím to nebudeJamall píše:to znám osobně...před zimou jsem vyměnil destilku, neznal jsem způsob správného odvzdušnění, odvzdušnil jsem za tepla a odneslo to těsnění pod hlavou. Topí? Když sešlápneš plynoví pedál spadne teplota? Když necháš otevření odvzdušnovák na chladiči a zavřeš hrdlo, tak když vytočíš motor musí vylítnou gejzír...pokud tomu tak není, máš pravděpodobně v háji jenom vodní pumpu
nakonec to může bít jenom blbě odvzdušnění...jakým způsobem odvzdeušnuješ?
tesneni mi nedela problem, kdyz uz tak bych asi sahl po hlinikovem, i v auto kelly vychazi cca na 2tis.a sehnali by se i levněji, spise jde o to kdo to udělá, ted to stoji uz mesic v servise a mechanik mi tvrdi, ze bude lepsi vyměnit celej motor, tak ze se mu do toho proste asi nechce, a shánět a měnit celej motor se nechce zase mě, přijde mi to jako blbost...Jamall píše:neboj, prasklá hlava, když už bude dolu kvůli těsnění, zas tolik práce navíc není. Záleží kdo to bude dělat, ale cenově se nechá dostat i na poloviční cenu jiného motoru. Nejdražší na této opravě, je kvalitní těsnění, popřípadě števty a pak už jenom šroubuješ, šroubuješ, šroubuješ
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
tak jelikož máš pravděpodobně M52 byla by ho škoda, mechanikovy jde spíš o to, že je to "čistější" práce a méně šroubováni, tam hodit jiný motor. Možná ani nemá nikoho, kdo by mu zavařil, zabrousil, otlakoval hlavu a možná se bojí vaček..nevím
zkus tu pohledat nějakého fandu s dílnou a těch 5000kč by jsi relativně mohl ušetřit oproti tomu, co by si řekl mechanik, ale ušetříš je na úrok času...
zkus tu pohledat nějakého fandu s dílnou a těch 5000kč by jsi relativně mohl ušetřit oproti tomu, co by si řekl mechanik, ale ušetříš je na úrok času...
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
Tak vem si to od zacatku:
- pred montazi termostatu to ylo vpohode?
- sou natlakovany hadice?
- de voda z vyfuku? (para)
- je nakej rozdil kdyz ten termostat zas vytahnes?
- stav vodni pumpy - je mozny ze vrtulka se obcas protaci na hridel
- nemas ucpanej chladic, pripadne kanalky v motoru? co tam puvodne bylo za vodu kdyz menils termostat? byl tam fridex?
- vicko chladice je ok?
- viscospojku bych vyloucil, pred mesicem byla takova zima ze by to vpohode uchladilo aji bez ni
Jinak predpokladam zes to koupil nekdy v zime bez termostatu, tim se da praskly tesneni/hlava trochu "zamaskovat" dyl trva nez se to poradne natlakuje a projevi se netesnost.
- pred montazi termostatu to ylo vpohode?
- sou natlakovany hadice?
- de voda z vyfuku? (para)
- je nakej rozdil kdyz ten termostat zas vytahnes?
- stav vodni pumpy - je mozny ze vrtulka se obcas protaci na hridel
- nemas ucpanej chladic, pripadne kanalky v motoru? co tam puvodne bylo za vodu kdyz menils termostat? byl tam fridex?
- vicko chladice je ok?
- viscospojku bych vyloucil, pred mesicem byla takova zima ze by to vpohode uchladilo aji bez ni
Jinak predpokladam zes to koupil nekdy v zime bez termostatu, tim se da praskly tesneni/hlava trochu "zamaskovat" dyl trva nez se to poradne natlakuje a projevi se netesnost.
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
balda88
- Registrovaný
- Příspěvky: 574
- Registrován: ned 21.10.2007 00:00
- Bydliště: Benešov
- Klubové ID: 1719
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem byl auto projet a po najetí cca 10km už to musí být určitě pořádně zahřáté a žádná pára z výfuku nejde. Otevřel jsem víčko chladiče a vody tam bylo víc než když je auto studené. Tedy je to normální nebo něco špatně? Pro klid to nechám ovzdušnit, protože mě přijde, že se to rychle ohřívá oproti starému motoru co jsem tam měl. Další věc je, že mě můžou klamat budíky, protože jsem měl vyndané ručičky a tu na teplotu jsem nasadil špatně a teď řešim blbost, nejlepší bude asi sehnat jiné budíky na zkoušku.
