Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E36: 328i-otevrene sani +25ps
- 
				BMWIIIPower
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 265
 - Registrován: pát 10.09.2010 00:00
 - Bydliště: Trutnov
 
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
To je dané mechanismem ovládání klapky. U M50 není otočný segment zajišťující lineární otvírání klapky podle tahu lanka od pedálu, ale pákový převod, který v prvná fázi "šlapání na pedál" otevře klapku o větší úhel a ke konci dráhy plynového pedálu se otvírání klapky zpomalí.jarin36 píše:... nekde na zahranicnim foru jsem cetl ze bez klapky z m50 to nema takovy efekt ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
Čau, jen tak dotaz trošku mimo to sání co se tu řeší .. koupil jsem si z německa sedana 323i najeto 107tis je to v perfektním stavu motor šlape supr s výkonem zatím spokojenost, ale přece jen 
.. dal jsem tam 18tky a není to už jak na těch 15tkách to je jasné. Takže bych to chtěl trošičku oživit když tam dám kit sání KN a lazené svody nepokazím tím nic ne ? Přemýšlel jsem i nad tím sáním, ale to asi od toho upustím.
			
			
									
						
										
						- 
				krejcia1
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 247
 - Registrován: úte 30.10.2007 01:00
 - Bydliště: Praha a Strakonice
 - Klubové ID: 2531
 
No určitě tím nic nepokazíš, ale ani tomu nijak zásadně nepomůžeš, filtr KN bych doporučil spíš vložku do origo sání, těma svodama můžeš spíš ovlivnit průběh točivého momentu.PeterE36 píše:Čau, jen tak dotaz trošku mimo to sání co se tu řeší .. koupil jsem si z německa sedana 323i najeto 107tis je to v perfektním stavu motor šlape supr s výkonem zatím spokojenost, ale přece jen.. dal jsem tam 18tky a není to už jak na těch 15tkách to je jasné. Takže bych to chtěl trošičku oživit když tam dám kit sání KN a lazené svody nepokazím tím nic ne ? Přemýšlel jsem i nad tím sáním, ale to asi od toho upustím.
- 
				jarin36
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 126
 - Registrován: stř 30.07.2008 00:00
 - Bydliště: Prachatice
 - Klubové ID: 2213
 
Francis, takze jestli jsem to dobre pochopil, tak jediny rozdil je v tom, ze kdyz mam seslapnuty plyn napr. 2 cm u m50 i m52, tak na m50 pri stejne seslapnutem plynu jako na m52, je klapka na m50 vice otevrena?Francis píše:To je dané mechanismem ovládání klapky. U M50 není otočný segment zajišťující lineární otvírání klapky podle tahu lanka od pedálu, ale pákový převod, který v prvná fázi "šlapání na pedál" otevře klapku o větší úhel a ke konci dráhy plynového pedálu se otvírání klapky zpomalí.jarin36 píše:... nekde na zahranicnim foru jsem cetl ze bez klapky z m50 to nema takovy efekt ...
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ano.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				BMWIIIPower
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 265
 - Registrován: pát 10.09.2010 00:00
 - Bydliště: Trutnov
 
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Sakra chlape, prošel jsi si tuto diskusi celou? Na třetí straně jsou ode mě odkazy a jeden z nich je na stranu s odkazy na obrázkové návody pro američany, podle některého bys to mohl zvládnout 
např.:
http://www.m50manifold.com/
http://www.emotors.ca/Articles/40.aspx
http://www.rmeuropean.com/bmw-m50-manifold.aspx
P.S. http://translate.google.com ti pořeší případné obtíže se překladem
			
			
									
						
							např.:
http://www.m50manifold.com/
http://www.emotors.ca/Articles/40.aspx
http://www.rmeuropean.com/bmw-m50-manifold.aspx
P.S. http://translate.google.com ti pořeší případné obtíže se překladem
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition
- 
				BMWIIIPower
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 265
 - Registrován: pát 10.09.2010 00:00
 - Bydliště: Trutnov
 
- 
				
								Francis 
							 - Výkonná rada
 - Příspěvky: 6000
 - Registrován: ned 31.08.2003 00:00
 - Bydliště: střed Česka
 - Klubové ID: 80
 - Kontaktovat uživatele:
 
Čidla nejsou třeba, pokud je sání z M50 kompletní = včetně čidla teploty vzduchu.
			
			
									
						
							328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
			
						323ti stock condition

