Zdravím.Mám na bmw e36 sedanu stavitelný podvozek JOM,už jsem to tak koupil s autem,a celkem by mě zajímalo jak se šteluje dolu a nahoru zadek ,tam se to šteluje nějak v té misce co drží pružinu?
Muže mi prosím někdo poradit ,předem děkuji.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Štelovaní Stavitelného podvozku E36
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
no tak to je mazec,já mám pravě tu matku na štelovaní obraceně na spodku,puvodní majitel asi zřejmě nevěděl jak to tam má být spravně ,každopadně ´DÍKY ZA FOTOxSAFA píše:Jedna fotka za tisíc slov...![]()
Princip je snad asi jasný... otáčíš klíčem tak jako na předku.
Pokud tam tohle elxované šroubení nemáš tak by to znamenalo, že ti to musí ležet skoro na zemi...
A princip štelovaní tam funguje teda jak na předku?šteluješ dolu a jde auto na zem?
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Není důvod tam mít kontra matici na pojištění, pružina je za každých podmínek stlačená a tření v závitu je tak velké, že se nemá šanci pootočit ani o fous, to je poznat při nastavování. U předku je to něco trošku jiného, tam je to zajištění nutné.Fw190 píše:masakr ale je, ze se to na zadku neda zakontrovat !!!
empresario: Povol tlumič dole na rameni,vyhoď pružinu a šroubení si zašroubuj celé do sebe - nejnižší poloha auta (nejsnažší nasazení zpět), nandej pružinu zpět, připoj tlumič a nastav do potřebné úrovně. Je to tu v podstatě naopak jak na předku, šroubuješ dolů (roztahuješ šroubení) a auto se zvedá.
-
empresario
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 20.12.2011 01:00
no já hlavně budu muset tedy nejprve vyndat pružiny axSAFA píše:Není důvod tam mít kontra matici na pojištění, pružina je za každých podmínek stlačená a tření v závitu je tak velké, že se nemá šanci pootočit ani o fous, to je poznat při nastavování. U předku je to něco trošku jiného, tam je to zajištění nutné.Fw190 píše:masakr ale je, ze se to na zadku neda zakontrovat !!!
empresario: Povol tlumič dole na rameni,vyhoď pružinu a šroubení si zašroubuj celé do sebe - nejnižší poloha auta (nejsnažší nasazení zpět), nandej pružinu zpět, připoj tlumič a nastav do potřebné úrovně. Je to tu v podstatě naopak jak na předku, šroubuješ dolů (roztahuješ šroubení) a auto se zvedá.
přehodit to šroubovaní na kterem se šteluje snížení ,protože to mám na spodní časti pružiny,puvodní majitel který ten podvozek tam daval asi nevěděl jak ten zadek patří,jsem si myslel,ale že to tak nemá být,díky za foto a za rady kluci
