Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výběr ojetého BMW 3 (E9x) - KOUPENO!!!!
jak to dělám nevím, prostě když sleduju tu spotřebu co to ukazuje při jízdě po Praze tak když nepočítám rozjezdy tak ukazuje +-11-17, asi mám lehkou nohu no...
a jelikož mám drtivou většinu veškerý jízdy dálky tak sem na průměru 9,9 podle computeru... a řekl bych že to i odpovídá podle toho jak tankuju... 1 nádrž na 2x Praha-Sokolov a zpět = +- 600km/60 litrů...
a jelikož mám drtivou většinu veškerý jízdy dálky tak sem na průměru 9,9 podle computeru... a řekl bych že to i odpovídá podle toho jak tankuju... 1 nádrž na 2x Praha-Sokolov a zpět = +- 600km/60 litrů...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 04.03.2007 01:00
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim panove, potykam se se stejnym problemem jako zakladatel tohoto topicu (ovsem ten uz vyresil) a nez zalozit novy, lupnu to sem.
Ja jsem si uz motorizaci vybral - mel by to byt E92 330(x)i
( snad spravne - zkuste posoudit sami. Rocne najedu cca 15-20tis km, prevazne po meste - Prostejov, a obcas dalky na sever cech za rodinou a do krkonos za druhou casti rodiny. Ted jezdim v passatu, spotreba cca 6 litru nafty - ale myslim si ze na denni dojizdeni do prace + neco po meste,kdy muzu najet max 20km, same zastavky, obchod, vycurat, kafe
bude idealni benzinek.)
Ale jde me o jednu vec, na kterou bych rad slysel vase kvalitni nazory. Uvazuji nad koupi Xdrive ... vim ze me vetsina z vas muze mit za naprosteho barbara do coupe cpat xdrive, ale jelikoz uz jsem mel jednu nemilou zkusenost s E46 kdy me zadokolka v zatacce v zime nejak neposlechla (viz muj obrazek pod nickem) tak mam opravneny strach z cest se zadokolkou. Muzete me nejak vyvest z omylu ? Nevim jak je to ted u novych BMW, treba se elektronika o vetsinu veci postara - ale ze zkusenosti to nevim - nikde jsem se nedocetl. Jde me hlavne o zimni mesice, kdy snezi, prsi - cesty za rodinou do Krkonos - tam se xdrive urcite hodi. Tak co myslite?
P.S.: jeste par odkazu na auticka co se me zatim libi
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=cvakizy4oihq
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Ja jsem si uz motorizaci vybral - mel by to byt E92 330(x)i
( snad spravne - zkuste posoudit sami. Rocne najedu cca 15-20tis km, prevazne po meste - Prostejov, a obcas dalky na sever cech za rodinou a do krkonos za druhou casti rodiny. Ted jezdim v passatu, spotreba cca 6 litru nafty - ale myslim si ze na denni dojizdeni do prace + neco po meste,kdy muzu najet max 20km, same zastavky, obchod, vycurat, kafe

Ale jde me o jednu vec, na kterou bych rad slysel vase kvalitni nazory. Uvazuji nad koupi Xdrive ... vim ze me vetsina z vas muze mit za naprosteho barbara do coupe cpat xdrive, ale jelikoz uz jsem mel jednu nemilou zkusenost s E46 kdy me zadokolka v zatacce v zime nejak neposlechla (viz muj obrazek pod nickem) tak mam opravneny strach z cest se zadokolkou. Muzete me nejak vyvest z omylu ? Nevim jak je to ted u novych BMW, treba se elektronika o vetsinu veci postara - ale ze zkusenosti to nevim - nikde jsem se nedocetl. Jde me hlavne o zimni mesice, kdy snezi, prsi - cesty za rodinou do Krkonos - tam se xdrive urcite hodi. Tak co myslite?

P.S.: jeste par odkazu na auticka co se me zatim libi
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=cvakizy4oihq
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
us-tim píše:jednu nemilou zkusenost s E46 kdy me zadokolka v zatacce v zime nejak neposlechla (viz muj obrazek pod nickem)
Jo tak ten jsem zkoumal hned, ještě než jsem si přečet příspěvek ;}
us-tim píše:Uvazuji nad koupi Xdrive […] vim ze me vetsina z vas muze mit za naprosteho barbara do coupe cpat xdrive […] Jde me hlavne o zimni mesice, kdy snezi, prsi - cesty za rodinou do Krkonos - tam se xdrive urcite hodi.

Právě… Hele vůbec, xDrive je docela rozumnej, zrovna nějaký i pseudohory jsou dobrej důvod pro pohon všech. Taky mam rodinku na Šumavě a kolikrát se dva tři dny nemůžu dostat zpátky do Prahy když je ňáká kalamita. (Nemůžu == nehodlam riskovat nějaký harakiri, když ani pomalu nevyjedu z vrat…)
Je pravda, že jsem se zadokol 320d i CL55 jezdíval v pohodě i do hor, a zároveň je faktem že v kalamitě jsem nejezdil ani s koncernovou předokolkou… ale stejně.
Letos jsem na zimu taky chtěl koupit čtyřkolku místo těch hraček co mam, no nakonec naštěstí zima nebyla nějak drastická…
us-tim píše:Nevim jak je to ted u novych BMW, treba se elektronika o vetsinu veci postara
a) Jak kdy a jak na co, b) záleží hodně na obutí (rozměrech).
DSC je docela chytrý a dá se s tim jezdit poměrně slušně i na sra*ce, v čerstvým umí pomoct DTC.
V podstatě letošní zimu jsem jezdil stejně jako přes léto a krom semtam řízené hravosti nebyl problém ani v čerstvém sněhu… a to na to zrovna nemam obutí…
Jedinej průser je, když prostě zadek nemá dost trakce, tam ani tohle nepomůže… pak si holt doťapeš pro písek nebo pytle s cementem do kufru 0;} Vozim kvůli tomu v kufru přes zimu trakční pásy: http://www.totaltravelhire.co.uk/car-ac ... D_4476864/
Teda on je taky důvod ten, že na zimu je na jednom autě R19 a na druhym R18 a jsou to daily drivery, tže i tak musí jedzit na povel, děj se co děj…
(Když jsem zkoušel stejný auto o palec míň a v normálním rozměru pneu, tak to bylo v zimě skoro stejný, jako jakejkoliv koncernovej předokol… Teda krom situací s pytlema co jsem zmiňoval ;D)
Na druhou stranu stačí nějaký nešikovný náledí (černej led, většinou v docela dobrym počasí a i rozumných teplotách, o to víc překvapí), a měl jsem plný ruce práce rovnat i čtyřkolku přes všechny pruhy… — Takže neřikam, že je to samospásný (loni jsem tahal ze závěje Forestera… ;DD), zároveň nebudu tvrdit že xDrive je nejlepší věc hned po krájenym chlebu, ale budu asi ten poslední, co by to zatracoval. Sám mam něco naježděno v moderních supersportech a superturismech a u těch s pohonem všech se ta trakce navíc celkem hodila, že bych přicházel o nějakou srandu říct nemůžu.
Zas ať tady nezním jako kdyby to mělo být auto jen pro to nasadit klobouk a nerozbít plato vajíček za oknem…
Díval jsem se na ty kousky cos posílal, a jsem si poměrně jistý, že kdybys seděl v té 330xi tak bych se tě listopad–březen jen těžko ve V8 mimo dálnice a super rovné/široké státovky udržel… Respektive ty by ses jen šťoural v nose a přemýšlel o pr*eli a já bych bych se při tom za tebou pral o život ze strany na stranu mezi patníky… ;D
Ten práh "rozumu" má xDrive posunutý o příjemný kus výš…
Díval jsem se na ty kousky cos posílal, a jsem si poměrně jistý, že kdybys seděl v té 330xi tak bych se tě listopad–březen jen těžko ve V8 mimo dálnice a super rovné/široké státovky udržel… Respektive ty by ses jen šťoural v nose a přemýšlel o pr*eli a já bych bych se při tom za tebou pral o život ze strany na stranu mezi patníky… ;D
Ten práh "rozumu" má xDrive posunutý o příjemný kus výš…