Ahoj,
pročítal jsem forum a sice tu je plno problému ohledně volnoběhu atd. ale problém co mám jsem nenašel. Jedná se o e36 m50 1992
Při studeným startu mně nedrží volnoběh a skoro ihned klesne na 300ot. ale nechcipne a pak začně trochu houpat. A vibruje s celým autem.
Když zhasnu motor a znovu nastartuju tak vyběhne do cca 1500ot. kde se chvíli drží a pak klesá až zase pod hranici 500ot.
Po pár metrech jízdy je už všechno v pohodě a ikdyž má trochu zvýšené otáčky tak nekolísají.
Váha vzduchu to není a spotřeba je taky normální. Jezdím každý den cca 20km do práce. Koleno od váhy jsem taky zkontroloval.
Děkuji za rady.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 m50 studený start
Ahoj, čidlo teploty vzduchu je na sání ze spodu skoro u klapky, čidla teploty vody jsou na bloku motoru taky pod sáním k prvnímu válci směrem od řemenic k řidičovi.(ze předu dozadu auta jako by...)
čidlo teploty pro řídící jednotku je první od směru řemenic k řidičovi, to druhý je jenom pro budíky, ještě můžeš zkusit vyčistit volnoběznej ventil je taky pod sáním a na prd přístup, je to takovej váleček ...
Když tak si můžeš pomoct tímto http://jpr.rajce.idnes.cz/Jak_na_to_BMW ... 9_az_r.99/
čidlo teploty pro řídící jednotku je první od směru řemenic k řidičovi, to druhý je jenom pro budíky, ještě můžeš zkusit vyčistit volnoběznej ventil je taky pod sáním a na prd přístup, je to takovej váleček ...
Když tak si můžeš pomoct tímto http://jpr.rajce.idnes.cz/Jak_na_to_BMW ... 9_az_r.99/
Děkuji všem za rady akorát dotaz k tomu volnoběžnýmu ventilu. Kdyby byl vadnej nebo zanešenej tak by to dělalo i při zahřatým motoru ne?
Že je váha vzduchu ok jsem zjistil tak, že jsem prvně zkoušel odpojit tu co tam mám za zahřátého motoru a změnil se chod a houpali otáčky. A pro potvrzení jsem zkoušel na jeden den namontovat vahu z jiného auta a při studeném startu to dělalo opět.
Zkusím přeměřit ty čidla protože to se zdá jako nejpravděpodobnější nápad. A rovnou se podivám i na ten volnoběžnej ventil.
Že je váha vzduchu ok jsem zjistil tak, že jsem prvně zkoušel odpojit tu co tam mám za zahřátého motoru a změnil se chod a houpali otáčky. A pro potvrzení jsem zkoušel na jeden den namontovat vahu z jiného auta a při studeném startu to dělalo opět.
Zkusím přeměřit ty čidla protože to se zdá jako nejpravděpodobnější nápad. A rovnou se podivám i na ten volnoběžnej ventil.