Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TDS po výměně startéru nechce otočit ???////vyřešeno

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#21 Příspěvek od Lucifer »

Ještě k tý EWS jsou očíslovaný ty piny ? Nebo v levo nahoře je např 1 ?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Lucifer píše:Ještě k tý EWS jsou očíslovaný ty piny ? Nebo v levo nahoře je např 1 ?
Jsou očíslovaný na jednom z konektorů. Pokud ti jde na startér při otočení klíčem do startovací polohy proud, tak chyba v immo nebude, ale původně jsem tu četl právě něco o tom, že tam proud nejde. EWS2 obsahuje relé startéru, a to spíná po správném rozpoznání klíče.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#23 Příspěvek od Lucifer »

Heleď a ten pin 1 je výstup z EWS na startér žejo ? Koukám taky právě do ETM
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Z hlavy nevím, ale taky jsem to kdysi hledal v ETM, takže pokud ho máš otevřený, řiď se jím :)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#25 Příspěvek od Lucifer »

Koukám ale do ETM pro 1998 nemáš ETM pro starší ? Já mám právě 93 a v tomhle ETM je EWS II, ale tam podle toho je teda ze spínačky do EWS v který je relátko co sepne startér a na tom startéru to napětí je. Jsem z toho už jelen :D
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#26 Příspěvek od Tompo »

Lucifere, dyť máš plus na startéru při poloze start, tak proč se zdržuješ EWSkem?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#27 Příspěvek od Lucifer »

:lol: no to je to co mi neleze do hlavy, když můj původní startér měl funkční tu horní mechanickou část, tu jsem zachoval a dal do ní tu spodní část z novýho kterou jsem měřil a nic se nedělo ani ta horní část nefungovala 8O 8O
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#28 Příspěvek od Tompo »

No, kup novou cívku, vyměň uhlíky, ložiska a máš klid, ne? Prostě to tam máš odkouřený :(
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#29 Příspěvek od Lucifer »

Ale ta moje cívka je funkční a vinutí jak statorový tak rotorový mám taky proměřený :!:

Ta moje původní cívka fungovala a je divný že jen vyndáním startéru by se spálila
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#30 Příspěvek od Lucifer »

Tak hoši další poznatky.


Dnes jsem si byl pro funkční ozkoušenej startér. Doma jsem se točil jak pominutej, ale jen co jsem ho dal do auta zase se nic nedělo. Řešil jsem to už s jedním známým a on měl dřív stejný problém a to ten, že prohodil drátky na startéru ( to jsem zkoušel a jsou na každym drátu jiný očka takže to nejde nasadit na závity), pak další problém kostra motoru. Tu jsem měřil na startéru proti - svorce na baterce a samozřejmě 0.001ohmu !!!! EWS funkční, na jednom tom slabším drátku je 12V po otočení do 3. polohy klíče, ale startér to nějak furt nechápe :roll:


Kde je zakopanej ten pes ? :evil:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#31 Příspěvek od libovka »

Hlavně nejdou prohodit jelikož má každej jinou velikost očka.Jeden je na 10 a druhej na 8 klíč.Ten co je na 10 tak ten je od spínačky.Myslím že barva je černo-žlutá.Zkus z proklrmovat ten silnej plus s tím šroubem na 10 klíček a mělo by to točit.Pokud ne tak můžeš mít klidně rozsypanou spínačku.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#32 Příspěvek od Lucifer »

Tohle všechno moc dobře vim :D Ale tak zkoušel jsem dát na radu známého ktermu se to u e34 prý stalo

A ten druhej pokračuje kam ? 8O
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#33 Příspěvek od libovka »

Ten druhej nemá na start vliv.Když nebude zapojenej tak startér bude točit.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#34 Příspěvek od Lucifer »

Doma mi ten startér takhle točil proklemoval jsem přes kabely + s tim 10 a točil to samý zkusim teda v autě. Heleď relé startéru je přímo ve startéru žejo ? Podle schématu jo

A ještě k tý spínačce, když sundám dekl pod volantem tak ze spínačky to jde do konektoru, kde mám zkusit proměřit tu 3tí polohu ? Jestli nevíš jakej drát to je :wink:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#35 Příspěvek od libovka »

Drát by to měl být černo-žlutej.Stačí když ho najdeš v konektoru na sloupku řízení.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#36 Příspěvek od Lucifer »

Tak na drátu +12V ten pokračuje na EWS tam je taky +12V a za EWS taky +12V. Mě už jen napadá, že ten výstupní z EWS je někde přerušenej
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova
Klubové ID: 2840

#37 Příspěvek od roman320 »

Na starteru psals ze to spinany + mas ne? asi blba otazka, nemas mrtvou baterku? jeste by mohl byt nekde urvanej ten tlustej + drat co vede na baterku.. jestli ten starter na stole funguje a v aute ne tak jina varianta uz snad ani neni..
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#38 Příspěvek od Lucifer »

To je právě to, to jsem psal ale to spínaný + se objeví už na otočení kontrolek a jelikož jsem špatně vyčetl schéma tak to byl ten druhej drát...na startéru jsou totiž uplně zahrabaný malinký čísílka svorek a podle těch jsem to poznal, že celou dobu jsem měřil špatnej drát :oops:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#39 Příspěvek od Tompo »

Takže v 3. poloze nemáš plus na startéru?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#40 Příspěvek od Lucifer »

Přesně tak mám ho na EWS i na výstupu z něj, ale na startér nedorazí :(
Odpovědět