Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rozdíl 3,0d 135 a 150kW

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#1 Příspěvek od Andre2 »

Má někdo zmáklé jaké jsou (zda-li jsou) rozdíly na těchto motorech?
Vím, že je jiné turbo ,vstřiky, vysokotlak... ale zajímá mě, jestli je tam třeba rozdíl i v hlavě, sání, pístech, ojnicích, klikovce atd.
A jelikož to nejspíš bude 330xd, tak i jestli je jiný přední dif a poloosy.
Chci to na takový menší projekt a váhám jestli se vyplatí přidat 50t a víc za 150kW verzi.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tak vzhledem k tomu, že je každý jiného obsahu a prej konstrukce, nejsou na vzájem moc kompatibilní co se týče elektroniky. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57

M57D30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 135 kW (přesný objem 2926 cm³)

M57TUD30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 150 kW (přesný objem 2993 cm³)
espejc
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: úte 12.05.2009 00:00

#3 Příspěvek od espejc »

Jsou to skoro stejný motory, silnější má větší turbo a pár kapek navíc + jinak naprogramovaná řídící jednotka

Dle servisáků
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#4 Příspěvek od all »

oba motory sem měl rozebrané a skládal z nich jeden :-) nepovedlo se :-)
ten 150kW motor je jinej, jen vypadá podobně ;-) má jinak udělaný rozvod řetězu. jiné víko, atd....
osobně bych radši ten 150kW motor, ale ten zase trhá řemenice na klice :-)
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#5 Příspěvek od Andre2 »

all píše:oba motory sem měl rozebrané a skládal z nich jeden :-) nepovedlo se :-)
ten 150kW motor je jinej, jen vypadá podobně ;-) má jinak udělaný rozvod řetězu. jiné víko, atd....
osobně bych radši ten 150kW motor, ale ten zase trhá řemenice na klice :-)

Co se nepovedlo?
Pamatuješ si třeba rozdíly jako ojnice, písty, pístní čep?
Co sání? Jsou už na té 150kW verzi silnější hřídelky klapek?
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#6 Příspěvek od all »

písty jiné, ojnice nevím, čepy nevím, sání 150kw měla klapky a 135 neměla.
měla klapky silnější ale stějně šli ven :-)
nepovedlo se záměna hlavy (kvůli rozvodu řetězu) a je tam jiná vstřikovací (CR) lišta je tam čidlo navíc.....atd.
Odpovědět