Má někdo zmáklé jaké jsou (zda-li jsou) rozdíly na těchto motorech?
Vím, že je jiné turbo ,vstřiky, vysokotlak... ale zajímá mě, jestli je tam třeba rozdíl i v hlavě, sání, pístech, ojnicích, klikovce atd.
A jelikož to nejspíš bude 330xd, tak i jestli je jiný přední dif a poloosy.
Chci to na takový menší projekt a váhám jestli se vyplatí přidat 50t a víc za 150kW verzi.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rozdíl 3,0d 135 a 150kW
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Tak vzhledem k tomu, že je každý jiného obsahu a prej konstrukce, nejsou na vzájem moc kompatibilní co se týče elektroniky. http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57
M57D30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 135 kW (přesný objem 2926 cm³)
M57TUD30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 150 kW (přesný objem 2993 cm³)
M57D30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 135 kW (přesný objem 2926 cm³)
M57TUD30:
330d a 330xd (s pohonem všech kol) - objem 3.0l 150 kW (přesný objem 2993 cm³)
all píše:oba motory sem měl rozebrané a skládal z nich jedennepovedlo se
ten 150kW motor je jinej, jen vypadá podobněmá jinak udělaný rozvod řetězu. jiné víko, atd....
osobně bych radši ten 150kW motor, ale ten zase trhá řemenice na klice
Co se nepovedlo?
Pamatuješ si třeba rozdíly jako ojnice, písty, pístní čep?
Co sání? Jsou už na té 150kW verzi silnější hřídelky klapek?