netuším, zdali je tu podobný problém. hned po nastartování za studena to udela takovýto straslivý zvuk klepající, ale hned přestane. proto přikládám odkaz na video s nahrávkou. je to ted v té šílené kose, tak točí trochu pomaleji... nějaké nápady?
jo diesell benzin to je. Takze to vdlice prijemne klapani na zacatku, ktere tak do deseti vterin stichne je normal jo?hydrostely? Neni to neco do ventilu a vanosu? Mam motor M43 a myslim he tam takova parara nebude
oka tak diky za uklidneni! Uz sem zas zacal premyslet, co budu muset rozprodqt abych mel na opravu jeste si vyguglim co ty štely jsou, s tim tu nebudu prudit, jiste to tu uz bylo nescetnekrat
kdysi jsem tu četl big topik o olejích a někdo tam radil přimíchat do oleje, pokud používáš 10w40 litr, dva 5w40 kvůli tekutosti oleje, aby se v zimních obdobích lépe promazávala vrchní část motoru za studena. Osobně to tak mám, páč mi motor dělal v zimě na M52 to samé a teď už to nedělá
Nechápu co řešíte, je jasný, že olej, kterej je v těhle mrazech dole ve vaně, trochu zatuhlej asi nemůže hned čerpadlo vyhnat až nahoru. Tím pádem je ta prodleva, při které jsou hydroštely slyšet. Určitě bych nemíchal oleje, to mi přijde jako pěkná blbost.
Já mám nalitou 5W40 v těhle mrazech motor taky trachu zaskučí, ale během pár vteřin zase přede pěkně.
oka, zitra na to vlitnu. vyfuk nevim proč... ten zvuk je fakt jen pro studenym startu na chvilku, jinak uz neni slyset. ta teorie ze to proste trva nez to doclati tu zmrzlou "vazelinu" az nahoru mi prijde dost pravdiva