Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Stavitelný podvozek JOM E36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
taky ho mam a za ty prachy v poho, ale tvrdy je dost no. Ale jako jestli v tom nebudes vozit batole , tak neni problem. Podle me lepsi volba nez HR za 30 000
podle me vysledek stejny. Na starem 1,6 jsem na nem jezdil 4 roky a pak slo auto do sveta a mozna ze na nem jezdi do dnes !!! takze kvalita neni az tak hrozna . Ale nebyl to ten stavitelny teda.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Může mi teda nějaký odborník říct, v čem je rozdíl mezi podvozkem JOM a podstatně dražším,značkovým,co do funkčnosti??Zpracování je jasný,možná i výdrž...,ale cena taky...a funkčnost??Myslím,že je jen hrstka lidí (laiků),kteří by rozdíl mezi podvozky na autě poznali.A ti by možná jen nadávali,že JOM je tvrdej,jinak nic 

a jakou odhadujes zivotnost takeho podvozku za 20 000 + ? Pokud nekdo uprednostnuje pohodli, JOM pro nej neni, Pokud ale kupujes tvrdy, sportovni podvozek jako je treba HR. Vyplati se za nej dat 30 000? ja dal 5000 a jezdil jsem na nem skoro 5 let. A mozna ze drzi dondes. mas pravdu ze povrchova uprava nic moc a uz na prvni pohled jde videt ze je to levne
Ja ale zavodit na okruhu nebudu a do auta za 50klacku nebudu kupovat podvozek za 20. Jako treba do M3 bych to asi nerval 


-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
já osobně mám podvozek za 3500kč (Ta-technix) takže s levným podvozkem mám něco s dočiněním ... hele dobrý , ale štelovací HR je prostě kurva jiná liga... ono jak už tu bylo zmíněno , už jen když se podíváš na pístnici tlumiče (Bilstein B8) tak to je už něco jinýho , kvalita použitých materiálů je taky někde jinde a celkový naladění je prostě o něčem jiným (to že minimálně polovinu ceny tvoří sponzorování výrobci nepopírám
) to pak ani není o zručnosti řidiče jak dokáže vnímat vlastnosti podvozku , ale pak to už prostě poznáš ...

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 198
- Registrován: ned 26.06.2011 00:00
- Bydliště: Praha-Západ
- Klubové ID: 2929
no já na 36ce mám právě zmíněny podvozek JOM, naštelovaný to mám tak abych někde neutrh olejovou vanu, jezdím s ním denně už půl roku a můžu říct že za mě dobrý. Kámoš kupoval taky sportovní do hyundai coupé (nevím jaký), a když jsem s ním jel tak mi málem vypadaly zuby. bál jsem se, že když koupim a nahodim tenhle od JOMu tak že na tom budu podobně, ale vůbec. žádná extra tvrdost se nekonná. Včera jsem obsolvoval 11 hodinovou cestu, část byla po D1(luxusní stav), a naprosto v klidu. Pokud jde o životnost, tak když budu vymetat jednu díru za druhou tak moc nevydřží tlumiče ať už za 30 litrů nebo za 5. takže když se tyhle vymelou tak koupím nový, a nebude to tolik bolet. Když to shrnu, nemám s nima problém a tvrdost ideální. Překvapenej byl i kámoš, který jezdí/l v eMku... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Píšete tady o jiné charakteristice a vynutí pružin..další zase,že drahý podvozek je jiná liga...Ale otázka byla,jaký je rozdíl ve funkčnosti??Myslím,že nikdo z vás nemůže říct,že by Jom od jiného podvozku na autě poznal jen jízdou.Prostě je to podle mě pro nás laiky stejná muzika za o hodně míň peněz,co se funkčnosti týká.A otázka tvrdosti je relativní..já s autem taky jedu 300km a nevadí mi to.Pak jedu do Kauflandu a sere mě to.Je to o silnici,ale když je sucho a chci se pěkně povozit,je ten motokárovej,sportovní,výškově stavitelnej podvozek za 5tis kč suprovej.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
rozdil ve funkcnosti tam je , jestli ho poznas je jen na tobe jaka jsi jitrnice tak to proste je ... laik ani nepozna za normalni jizdy jestli jede s predokolkou a nebo zadohrabem tomu to je fekal , tady se bavime na urovni lidi kteri od auta cekaji neco vic no ... kdyby tam ten rozdil ve funkcnosti nebyl tak vsichni jezdi na jomu a tatechnixech...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
ja mam ta technix na svem coupe uz druhou sezonu a funguje docela dobre (pevna sada 60/40), to ze pruziny by snesli trosku vetsi tuhost , a na pomalý stlačení tlumiče aby to bylo tuzzsi je asi fuk za tu cenu ... druhej podvozek bude uz neco podle mych predstav no
a pak jeste poladit nejaky tuzzsi stabíky




E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
MattyX píše:rozdil ve funkcnosti tam je , jestli ho poznas je jen na tobe jaka jsi jitrnice tak to proste je ... laik ani nepozna za normalni jizdy jestli jede s predokolkou a nebo zadohrabem tomu to je fekal , tady se bavime na urovni lidi kteri od auta cekaji neco vic no ... kdyby tam ten rozdil ve funkcnosti nebyl tak vsichni jezdi na jomu a tatechnixech...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
JOM mám od jara, najeto 8tis, auto používám na běžný ježdění a naprosto bez problému. S tuhostí jsme spokojenej a určitě mi nepřijde nějak extra tvrdej, spíš tak akorát na naše silnice. Kamarád měl na bývalém autě KW nějakou tu základní verzi a to bylo jak kameň, tohle je úplně o něčem jiném. Jak odejde, beru jej určitě znovu. Co se týče nějaké povrchové úpravy tak teď mám auto zvedlé a jde dokonce normálně štelovat a nikde ani kousek náznaku koroze.
Řekl bych že většina lidí co kupuje dražší značkové podvozky to dělá spíš jen z principu a né z důvodu, že by nějak využili jejich potenciál. Jasně pokud bych měl Mko nebo autem jezdil skutečně na hraně nebudu tam cpát JOM...
Řekl bych že většina lidí co kupuje dražší značkové podvozky to dělá spíš jen z principu a né z důvodu, že by nějak využili jejich potenciál. Jasně pokud bych měl Mko nebo autem jezdil skutečně na hraně nebudu tam cpát JOM...