Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Neustálý problém s vodou E35 TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 243
- Registrován: sob 07.03.2009 01:00
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
už jsem se tu ptal jak odvzdušnit TDS a dozvělděl jsemse to co jsem už slyšel jednou..
Problém je ten že když jezdím tak teplota na budíku ukazuje normál,topení topí,termostat funguje,vodní pumpa je tam ta nová né s plastovou vrtulkou, a jak zastavím a chci se podívat na vodu tak po otevření víčka od nádobky to vytlačí vodu ven,ale za jízdy to přes víčko ani přes přepad nevyteče,a když víčko neotevřu hned ale až druhý den tak jen ujde tlak a voda je v normálu.Hlavu jsme před tím nechávali otlakovat za tepla a prásklá by neměla být,je tam nový těsnění pod hlavou.
Dělalo to někomu z vás nebo je to normální? auto by mělo být čipnutý na 125kw,fakt nevím co s tím
Problém je ten že když jezdím tak teplota na budíku ukazuje normál,topení topí,termostat funguje,vodní pumpa je tam ta nová né s plastovou vrtulkou, a jak zastavím a chci se podívat na vodu tak po otevření víčka od nádobky to vytlačí vodu ven,ale za jízdy to přes víčko ani přes přepad nevyteče,a když víčko neotevřu hned ale až druhý den tak jen ujde tlak a voda je v normálu.Hlavu jsme před tím nechávali otlakovat za tepla a prásklá by neměla být,je tam nový těsnění pod hlavou.
Dělalo to někomu z vás nebo je to normální? auto by mělo být čipnutý na 125kw,fakt nevím co s tím
compound píše:už jsem se tu ptal jak odvzdušnit TDS a dozvělděl jsemse to co jsem už slyšel jednou..
Problém je ten že když jezdím tak teplota na budíku ukazuje normál,topení topí,termostat funguje,vodní pumpa je tam ta nová né s plastovou vrtulkou, a jak zastavím a chci se podívat na vodu tak po otevření víčka od nádobky to vytlačí vodu ven,ale za jízdy to přes víčko ani přes přepad nevyteče,a když víčko neotevřu hned ale až druhý den tak jen ujde tlak a voda je v normálu.Hlavu jsme před tím nechávali otlakovat za tepla a prásklá by neměla být,je tam nový těsnění pod hlavou.
Dělalo to někomu z vás nebo je to normální? auto by mělo být čipnutý na 125kw,fakt nevím co s tím
Potrubí by mělo být za tepla pod nějakým tlakem, proto je na víčku varování, aby jsi ho za tepla neotevíral. Pokud jsi absolvoval nějakou hodinu fyziky měl by jsi vědět i proč. Ve víčku by pak měl být jednoduchý ventil s pružinou, který při větším přetlaku v systému vodu uvolní mimo. Pokud je vše v normálu, a voda se neztrácí nic by jsem neřešil.
pokud ma voda skutecne 90°C, tak nesmi vyletet ven! Nejdriv bych sel po budiku, jestli nelze, popripadne cidlo teploty vody co je na palici pod vstrikama.....
Taky to jde otestovat rtutovym teplomerem strcit do nadobky, auto natocit a sledovat tu teplotu spolecne s budikem, to jsem delal na jednom aute.
Taky to jde otestovat rtutovym teplomerem strcit do nadobky, auto natocit a sledovat tu teplotu spolecne s budikem, to jsem delal na jednom aute.
nazdar!
podarilo sa vyriešiť problém?
mne to robí to isté na TDS, už pomaly rok s tým bojujem ale bez úspechu, motor sa neprehrieva, ručička sa drží v strede, kúrenie funguje, kvapalina sa nestráca, ale po jazde sú hadice dosť natlakované, keď hneď otvorím viečko tak mi vybublá voda, keď nechám vychladnúť tak po otvorení vypustím tlak ktorý tam ostal, viem že ten systém pracuje pri určitom tlaku ale aby tlak ostal aj po vychladnutí to je už nezdravé, zas voda sa nestráca keby to tlakovalo cez tesnenie alebo hlavu tak by sa mi mala strácať voda
dával som už novú vodnú pumpu, nový chladič, nové viečko expanzky, bol menený aj termostat (nejaký lacnejší ale teraz to idem ešte vymeniť na origo wahler), a nič sa nezmenilo, odjazdil som s tým už asi 15tis. km a neprišiel som nato čím to môže byť
podarilo sa vyriešiť problém?
mne to robí to isté na TDS, už pomaly rok s tým bojujem ale bez úspechu, motor sa neprehrieva, ručička sa drží v strede, kúrenie funguje, kvapalina sa nestráca, ale po jazde sú hadice dosť natlakované, keď hneď otvorím viečko tak mi vybublá voda, keď nechám vychladnúť tak po otvorení vypustím tlak ktorý tam ostal, viem že ten systém pracuje pri určitom tlaku ale aby tlak ostal aj po vychladnutí to je už nezdravé, zas voda sa nestráca keby to tlakovalo cez tesnenie alebo hlavu tak by sa mi mala strácať voda
dával som už novú vodnú pumpu, nový chladič, nové viečko expanzky, bol menený aj termostat (nejaký lacnejší ale teraz to idem ešte vymeniť na origo wahler), a nič sa nezmenilo, odjazdil som s tým už asi 15tis. km a neprišiel som nato čím to môže byť
měl jsem 325 TD a po zahřátí a následném otevření je celkem samozdřejmé že voda vyletí doprčic, já teda nevím jak vám ale pokaždý když jsem někdy ze své pitomosti otevřel víčko za tepla tak to vylítlo až bůh ví kam, takže bych řekl že toto řešit je bezpředmětné. Je to jednoduché- čím větší tlak tím větší teplota varu chladící kapaliny, jak to otevřete rapidně snížíte tlak v systému(sníží se bod varu) a všecko vám vyvaří doprčovic