shade741 píše:jak jsem již psal, mám na 325i převodovku z 328 jedinej rozdíl byl ve velikosti hardyny takže se musel dát odpovídající kardan jinak to apsuje bezproblémů
diky diky, me problemy jsou tedy vyreseny. I kdyz v etk se neshoduji...
Takze prehodim prevodovku z 325 i s kardanem do 328 a melo by to hrat..
Jeste si ale rikam, jsou opravdu totozne, kdyz 325 je M50 a 328 M52?
3.0 a 328 maji totožnou převodovku, jelikož jí mám sám na 325i tak to asi fakt jde dávat převodovku ze slabšího 325 na 328 nevím ejstli je dobrý nápad, dle mýho tam moc nevydrží
Přesně jak je tu řečeno kW tady nehrajou roli jako samotnej krouták kterej má tuším 328 větší o 35 je potřeba brát v potaz že převodovka na 325i pracuje s 245 na 328 s 280 a pak ta samá na 3.0 tusim okolo 320 takže oni tot am nedávali jen pro srandu králíkům
Vzhledem k reakcim to asi jde(prehodit ty prevodovky) ale nasel by se nekdo ochotny, kdo by mi vypsal veskere dily, ktere bych musel menit? Budu teda davat prevodovku z s50b32, nebo pokud by se nasla z jineho modelu pasujici, tak by se dalO taky zvazit. Pro ty co nevi, chci prehodit prevodovky, na 323i chci dat z m3, kvuli 6kvaltum.. Diky:-)
Pokud opravdu potřebuješ šestikvalt tak šestikvalt- 1 převodovka, 2 takový ten plastový kolík pokud je otentovaný- jinak pak dělá problémy je toho o tom tady tuna 3 kardan 4 hardyspojku 5 u mě bylo jiné to uchycení středového ložiska takže se použilo to staré z původního kardanu 6 olej do převodovky a není od věci ho vyměnit i v diffu , toť vše
M3 prevodovka vydrzi i pres 400PS, stejne tak 328i, pokud se s tim nedelaji kraviny (vytocit motor a zkusit hrabnout na suchem asfaltu na 3ku a pod)... prvni co odchazi je pak prave 3ka (auto prestava hrabat a pere se s celym momentem)... takze jestli 325i do 328i bych vubec neresil, vydrzi to bez problemu...
A jak to teda řeší,když mají turbo a 800hp+??A furt s tím kravěj...Fakt by mě zajímalo,jak to s tím dimenzováním převodovek je...Nechce se mi věřit,že by to bylo tak natěsno,jak se tady píše...třeba že převodovka z 323/325 by byla dimenzovaná do 250Nm.Může sem někdo nahodit třeba odkaz,kde jsou tyto informace?
shade741 píše:Pokud opravdu potřebuješ šestikvalt tak šestikvalt- 1 převodovka, 2 takový ten plastový kolík pokud je otentovaný- jinak pak dělá problémy je toho o tom tady tuna 3 kardan 4 hardyspojku 5 u mě bylo jiné to uchycení středového ložiska takže se použilo to staré z původního kardanu 6 olej do převodovky a není od věci ho vyměnit i v diffu , toť vše
Vzhledem k reakcim to asi jde(prehodit ty prevodovky) ale nasel by se nekdo ochotny, kdo by mi vypsal veskere dily, ktere bych musel menit? Budu teda davat prevodovku z s50b32, nebo pokud by se nasla z jineho modelu pasujici, tak by se dalO taky zvazit. Pro ty co nevi, chci prehodit prevodovky, na 323i chci dat z m3, kvuli 6kvaltum.. Diky:-)
vždyť už jsem to psal, ohledně toho "mostu" co drží převodovku teda už fakt nevím, jinak myslím že i mechanismus od šaltrpáky má jiný rozměr, to je asi tak jediný všem už nemám jasno jinak platí co sem psal výše
BMWIIIPower píše:A jak to teda řeší,když mají turbo a 800hp+?
e36 3,2 vydrzi relativne dost (ale jsou lidi, co maji uz treba 3ti), pak z Toyoty Supra (coz je stejna Getrag jako v e36 3,2 ale ma nejspis vetsi modul ozubeni a pod) do cca 600PS, pak vetsinou HD automaty (pokud je to na sprinty, tzn. tuha zadni naprava, hoosiers pneu a pod)... do cca 600PS vetsinou vydrzi i kardan, diferak a poloosy, pak uz je problem se vsim...
tak sem asi kouzelník když mám 328 převodovku na 325i a nevím proč se ptáš znova, když už ti jendou bylo odpovězeno, jediný co je nutný si pohlídat jestli máš malou nebo vetší hardynu abys nemusel měnit kardan pokud bys sehnal opačnou převodovku a adále není co řešit...
shade741 píše:tak sem asi kouzelník když mám 328 převodovku na 325i a nevím proč se ptáš znova, když už ti jendou bylo odpovězeno, jediný co je nutný si pohlídat jestli máš malou nebo vetší hardynu abys nemusel měnit kardan pokud bys sehnal opačnou převodovku a adále není co řešit...
Vlevo převodovka z 328i,vpravo z 325i,rozdíly jsou vidět...Na 328i je o 20mm kratší kardan,takže převodovka o to delší,ale i tak by možná šla vměstnat do 325i,ale bude to čuňárna,žadný kouzlo..Jinak není nic jednoduššího,než přehodit unašeč hardyspojky,pokud si to okolnosti žádaji...A čumte do ETK,než začnete šířit moudra,nebo se ptát na blbosti.
a proč jako prasárna prosímtě? mě to přijde uplně normální ta převodovka tam jde a hotovo, v autě jí mám, takže nemusím čučet na obrázky když se tam fyzicky dávala
shade741 píše:a proč jako prasárna prosímtě? mě to přijde uplně normální ta převodovka tam jde a hotovo, v autě jí mám, takže nemusím čučet na obrázky když se tam fyzicky dávala
Já neříkám,že se tam nedávala..ale taky by k ní měl být patřičný kardan.A nevím,proč inženýři udělali k téhle zjevně delší převodovce o 20mm kratší kardan,ale věřím,že to svůj smysl má..prostě tam musí být určitá vůle..Opačná věc je,když někdo vyhodí automat,dá manuál a kardan ponechá z automatu.Vůle je pak tak velká,že se tisícihran ustřihne...Ve tvém případě je vůle minimální,ne-li žádná a třeba se ti v krajním případě vytrhne ložisko kardanu,nebo co já vím..Každopádně to celé dostává víc zabrat ..
já tam mám hlavně kardan z 328 kvůli hardyně moje stará převodovka měla menší, takže si ymslím že u mne je vše 100%tně vpořádku, takže jsme si nerozuměli, já řešil to, že tam ta převodovka prostě jde a ty si řešil asi její použití s 325 kardanem, ale jinak dík za nové info protože dotet jsem žil v domnění, že 323,325.328 měly stejné kardany na délku