Mě to taky dělalo, když auto stálo a pak sem se chtěl rozjet, musel sem několikrát sešlápnout spojku aby tam dostal kvalt. Vyměnil sem oba dva válečky a řadím jak u novýho auta... Ale nevím zda to může být i tvůj problém...jarin36 píše:Ja mam taky problem s razenim 1 a nekdy i 2 stupne. Nedela mi to ale porad,vetsinou kdyz se auto zahreje tak je to tak nejak ok.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Špatné řazení
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš mi upřesnit jaké dva válečky? Jeden asi je pracovní válec spojky a druhý?xSAFA píše:Mě to taky dělalo, když auto stálo a pak sem se chtěl rozjet, musel sem několikrát sešlápnout spojku aby tam dostal kvalt. Vyměnil sem oba dva válečky a řadím jak u novýho auta... Ale nevím zda to může být i tvůj problém...
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Ano origo je to silon ale myslím že teď už se prodává pouze kovový. Já měl ten silon taky omačkanej a díky tomu to vrzalo. Navíc mi do skříně natekla brzdovka díky špatnýmu válečku což tomu asi taky nepřidalo. Po výměně za ocelovej to už ani nekňukne...noname píše:Já si to nechal stočit ze silonu, origo je to taky silon či cosik takeho, vrazala ?stím kovovým čudlem?
Já mám oba dva válečky úplně suché. Nikde nic neteče. I skříň je suchá, olej jsem měnil nedávno. A prostě jedničku tam nedám i kdybych tlačil sebevíc, ale stačí trochu pohybu tak cca 3km/h a jednička tam leze úplně hladce. Jinak jsem v cartecu dnes koupil ten čudl (kulový čep na spojce) a je ze silonu. Předem dík za radu. Jo a vyměnil jsem i komplet řazení, včetně silonových pouzder. Zajímalo by mě zda to dělá spojka, nebo je to v převodovce?xSAFA píše:Hlavní válec nebo taky vstupní je pod pedálem a pomocný výstupní je dole na skříni. Mě tekl nakonec jen ten spodní ale vyměnil sem rovnou oba, zas tak drahé nejsou...
-
elgroso
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2462
noname + xSafa: to vypinaní spojky - kulový čep jsem kupoval nový v BMW a je stále plastový (silonový) takový jaký byl původně. Bohužel ač jsem do tohoto vkládal nemalé naděje, tak ten můj původní (měněný) byl skoro jako nový, těměř neznatelně otlačený. Vypínání spojky a jeho výměna tedy tuhý chod rychlostí nevyřešilo.
-
Majkl328
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: sob 08.08.2009 00:00
- Bydliště: Jindřichův Hradec, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já mám uplně stejný problém, řadit mi nejde, hlavne ty křižovatky. Přeřazovnání z 1-2 a 2-3 je vždycky citelně v páce znát. A když je venku teplo spojkový pedál mi taky vrže. Takže koupím ten malinkej čudl a uvidím, ale chci se vás zeptat, jak vyřeším hrozně tuhej chod spojky? Je jen rok stará, ale ten pedál de mačkat hrozně ztuha a zabírá mi hned dole.. Poraďte mi kde koupit ten malej čudl.
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
Tak mě nevypínající spojka stihla taky. našel jsem tekoucí hlavní válec takže jsem ho vyměnil i s pracovním. Odvzdušněné to snad mám dobře, zkoušel jsem jak klasicky, plnil jsem zepsodu přes odvzdušňovák, odvzdušňoval pomocí brzd. A pořád to nechce vypnout, zajímavé je že po nějaké té jízdě a ohřátí motoru je to ok. Přičítal jsem to tomu že postupně vyšlapu vzduch z toho hlavního tekoucího válce. Ale teď to dělá zase, tak jedině ten plastový čep co drží páku spojky ale jakou to má souvislost s délkou jízdy případně zahřátým motorem?
noname píše:Nojo, ale proč je tam potom 5 sinchronůcapri píše:pokud si dobře představim jak maj bejt ty kola seskladany tak jednotka synchron nema a zpátečka taky ne
tady jednotka
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
tady zpátečka
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15![]()
![]()
Dříve sem taky řešil sinchrony, bo mi haprovala 2 ka, ale problém byl v tom kolíčku na páce....
zdravim chlapy...je velky problem co se tyka te vyměny toho koliku na te páčce ???
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
e36p: synchrony to nebudou respektive si neumím představit jak by se mohly jejich zuby poškodit tak aby to způsoboval pouze obtížné vyřazování v kopci a ne navíc třeba vyskakování rychlostí.
Podle mě to svědčí o tom že je převodovka v záběru, tzn. úplně nevypíná spojka.
Když při tom stání v kopci nenastartuješ, tak vyřadíš?
Podle mě to svědčí o tom že je převodovka v záběru, tzn. úplně nevypíná spojka.
Když při tom stání v kopci nenastartuješ, tak vyřadíš?
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4121
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Ahoj, taky bych se chtěl zeptat mám 318is E36 a najezdil jsem sním zatím jen nějakých 1500km. Když jsem ho koupil tak při řažení 4ky jsem v páce jakoby cejtil zuby, nešly slyšet nebo tak, ale cejtil jsem vtý páce, jak se snažím ten kvalt nacpat do těch ozubených koleček. Teďka jsm zjistil, že to začíná dělat i trojka a ještě ke všemu když řadím to trojku a 4ku tak se zvenku ozve takový cvaknutí když tam ty kvalty dám. Myslíte, že to bude jen nedostatkem oleje nebo to bude něco vážnějšího?

