Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna turba za větší :D
Zdarec hošové,
měl bych dotaz, chtěl bych skusit na svojí E36 tds r.v. 97 nainstalovat větší turbo z motoru 2.4 td. Když obě turba porovnám, tak myslím, že by tam šlo v pohodě nainstalovat, akorát nevím, jestli to vydrží motor.. Má už s tím někdo zkušenosti, popřípadě neví někdo jaké jsou rozdíly v tlaku jednotlivých turbín??
měl bych dotaz, chtěl bych skusit na svojí E36 tds r.v. 97 nainstalovat větší turbo z motoru 2.4 td. Když obě turba porovnám, tak myslím, že by tam šlo v pohodě nainstalovat, akorát nevím, jestli to vydrží motor.. Má už s tím někdo zkušenosti, popřípadě neví někdo jaké jsou rozdíly v tlaku jednotlivých turbín??
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
No to právě, mám sice najeto 360 tis ale motor je cajkovní, je to auto z rakouska a většina km se jezdilo tam, serviska ještě z rakouska psaná do nějakejch asi 300tis, takže předpokládám, že by to vydržet mohlo, čerpadlo už by asi chtělo repas, za studena na brnk a za tepla točí tak 3 až 4 sekundy.
Myslel jsem že tu někdo bude mýt přehled o tom, kolik který turbo tlačí, a jak moc si můžu dovolit zatížit motor TDS..
Myslel jsem že tu někdo bude mýt přehled o tom, kolik který turbo tlačí, a jak moc si můžu dovolit zatížit motor TDS..
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
podle mě pouhá výměna turba nic neřeší, protože ruku v ruce musí být vyměněny větší vstřiky, které budou zvládat dávkovat naftu poměrově k většímu objemu vzduchu, s tím souvisí úprava řídící jednotky. Pak by to mohlo fungovat.
Navíc větší turbo automaticky neznamená větší plnící tlak záleží ještě na dalších součástech = regulace tlaku atd.
Jinak přemýšlet o zvyšování výkonu když nemáš čerpadlo ve 100% stavu je taky nesmysl
Navíc větší turbo automaticky neznamená větší plnící tlak záleží ještě na dalších součástech = regulace tlaku atd.
Jinak přemýšlet o zvyšování výkonu když nemáš čerpadlo ve 100% stavu je taky nesmysl
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
To právěže nebylo čiplý bylo tam jen to turbo a měl k tomu graf z brzdy nevim co všechno tam dělal ale bylo tam turbo z 330d a GO celýho motoru a podvozku a auto mělo jetejch asi 110tis takže jsem radši od toho dal ruce pryč. Jen jsem mu volal a ptal se proč se dělala GO a nějak mi to nebyl schopnej vysvětlit. Číslo už taky nemam abych se ho zeptal víc. Byl to černej kombík 1996myslim. Chtěl za něj asi 70tis + potom ho dal do laku a minimálně prej o 30 vícKarelOstrava píše: A neměl to spíš načipované?
Já třeba čiplé mám,chtěl jsem i turbo z e46 330d,ale nevím jestli by to to auto vydrželo
EGR už OFF jeTompo píše:A když už jsme u toho, tak samotný Turbo na TDSu se dá drobek našponovat, k tomu menší rozumnej chip dp jednotky a neřešil bych to více, možná ještě kat off a EGR off.
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Se sériovým turbem na tdsu uděláš i 180ps jen čipem. Pokud chceš víc, tak tam můžeš dát naklápěčku z 3,0d. Jen ho musíš předělat na ovládání přetlakem. Jinak turbo z 525d, a 3,0d pasuje normálně na svody i na výfukovou rouru. Já teď jezdil v TDSu na GT2260 ale už jsem ho ukroutil. Pro mě je to slabý, proto budu montovat trochu větší GT3271. Ale abys toho výkonu dosáhl tak musíš sehnat někoho kdo ti k tomu turbu udělá vhodnej program, zároveň si namontuj 12mm rozdělovací hlavu čerpadla. Vstřiky řešit nemusíš, ty zvládnou i 250ps. A na vejfuk minimálně 65mm trubku. Na turbo z 2,4td zapomeň, to se při 1,6baru rozlitne. S GT2260 tam můžeš cpát v pohodě 2bary. A rovnou si sežeň lepší spojku, protože tu origo spálíš při první jízdě.
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
Mám čiplé,bez katu ale egr ještě mám,jak ho odpojím?Paulos píše:EGR už OFF jeTompo píše:A když už jsme u toho, tak samotný Turbo na TDSu se dá drobek našponovat, k tomu menší rozumnej chip dp jednotky a neřešil bych to více, možná ještě kat off a EGR off., katík tam chci nechat, a ten chip, nad tím jsem už uvažoval, takže taky bude, ale chtěl bych vyzkoušet to větší turbo (líbí se mi ta představa)...
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Taky by mě to zajímalo jak trošku našponovat TDSo ale zatim se mi do toho nechce abych ten motor moc nezkracovalTompo píše:buď jednoduše odpojit hadičku a zaslepit ji, nebo někdo ještě zaslepuje i trubku vedení zpětných výfukových plynů.
Jinak "oldaf" - z Tebe mluví zkušenosti, jak dlouho už jezdíš s takhle našponovaným TDSem?řešil jsi už rozvody? Chystám se na ně...
-
KarelOstrava
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Klubové ID: 2606
- Kontaktovat uživatele:
-
oldaf
- Registrovaný
- Příspěvky: 564
- Registrován: pát 05.10.2007 00:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3385
Tenhle motor testuju už víc jak 80 000km, mám to v pracovním autě co používám na montáže takže s tím docela dost najezdím, někdy i 600km denně, za celou dobu je to v tom autě už čtvrtej motor ale předchozí motory vždycky lehly protože jsem se o ně moc staral a šetřil je. Tenhle poslední motor vůbec nešetřím, po ránu ho 5km moc netočím na to jediný má nárok. Jinak mu dám hned nakládačku. A motor drží a drží, jen nedržej turba. Bolest motorů TDS je v elektrickým čerpadle a v těch elektrických nesmyslech okolo motoru. Všechno jsou to zbytečnosti co z toho motoru dělaj nespolehlivej drek. Proto v tom mám mechaniku s 12mm hlavou, trysky z mercedesa a auto jede jak šlak a spolehlivě. Rozvody nedělám, je to zbytečnost, sice mi na jednom motoru praskl rozvodovej řetez a celý se to pomlátilo ale koupil jsem celou omegu s tímhle motorem za 5tisíc, vrak jsem hodil do šrotu a měl jsem motor skoro zadarmo. Proto si myslím že do takový starý kůlny nemá cenu investovat do rozvodů, když za cenu rozvodů si koupím dva jiný motory který mě přežijou.Tompo píše:buď jednoduše odpojit hadičku a zaslepit ji, nebo někdo ještě zaslepuje i trubku vedení zpětných výfukových plynů.
Jinak "oldaf" - z Tebe mluví zkušenosti, jak dlouho už jezdíš s takhle našponovaným TDSem?řešil jsi už rozvody? Chystám se na ně...
