Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
příprava na technickou
Ahoj, ke konci ledna mě čeká technická a auto má řadu nedostatků rád bych si nechal poradit jaký zvolit postup.
Nedostatky o kterých vím jsou především zadní brzdy a ručka, rozdíl v účinosti tlumení předních tlumičů a trocha koroze. Nevím co dalšího je kde schovaného.
Jde o E36 r.v. 1992, takže docela staré auto, původně sem měl v plánu pořídit něco novějšího, ale finance to zatím neumožňují.
Udělám velkou chybu, když s tím rovnou pojedu na technickou a protokol z ní budu brát jako seznam věcí na opravu? Nebo raději rovnou do servisu nechat auto odborně prohlédnout a opravit a pak teprve na STK.
U druhé varianty se obávám, že technická objeví něco závažnějšího co bude na opravě stát hodně peněz, připadně, že neprojdu kontrolou emisí.
Každopádně uvítám rady kam na technickou v Mladé Boleslavi a rád si nechám doporučit i rozumný servis.
Díky Michal.
Nedostatky o kterých vím jsou především zadní brzdy a ručka, rozdíl v účinosti tlumení předních tlumičů a trocha koroze. Nevím co dalšího je kde schovaného.
Jde o E36 r.v. 1992, takže docela staré auto, původně sem měl v plánu pořídit něco novějšího, ale finance to zatím neumožňují.
Udělám velkou chybu, když s tím rovnou pojedu na technickou a protokol z ní budu brát jako seznam věcí na opravu? Nebo raději rovnou do servisu nechat auto odborně prohlédnout a opravit a pak teprve na STK.
U druhé varianty se obávám, že technická objeví něco závažnějšího co bude na opravě stát hodně peněz, připadně, že neprojdu kontrolou emisí.
Každopádně uvítám rady kam na technickou v Mladé Boleslavi a rád si nechám doporučit i rozumný servis.
Díky Michal.
Chápu, že tohle je asi nejrozumnější postup, na druhou stranu bych nerad za x tisíc udělal tyhle opravy o kterých vím a pak se dozvěděl od technika na stk, že tohle mi nemůže nechat projít a budu muset dát do pořádku ještě to a to. Nejde mi o to, že bych chtěl šetřit na opravách, ale zase chci aby to byla rozumná investice. Oprava toho o čem vím by se měla vejít do 10 tisíc, ale dát do oprav dalších 10k už bych hodně váhal..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Jakmile je problém s brzdama tak máš problém a auto tě neprojde. Nech si aspoň udělat ty brzdy. Ručka možná bude stačit jen dotáhnout na samostavech.
Jinak s emisema je to složitější. Já u své bývalé 316ky měl problém na volnoběhu. Pořád mi to lítalo na hranici a ne a ne to spadnout na volnoběhu na delší chvíli do zelenýho. Tak nakonec to spraviky dvě stovečky
Jinak mi říkal, že to může být katem nebo děravim výfukem.
A hlavně u tak starého auta jsou tak trochu mírnější
Jinak s emisema je to složitější. Já u své bývalé 316ky měl problém na volnoběhu. Pořád mi to lítalo na hranici a ne a ne to spadnout na volnoběhu na delší chvíli do zelenýho. Tak nakonec to spraviky dvě stovečky

A hlavně u tak starého auta jsou tak trochu mírnější

Hele já bych to nehrotil. Buď prostě zajeď, jak říkají ostatní, a investuj ty 3 stovky do Prohlídky na žádost zákazníka nebo zajeď normálně na Technickou kontrolu, neprodjdeš, ale budeš vědět co opravit.
Já myslím, že je celkem zbytečné tady jakkoli špekulovat. A jestli máš hluboko do kapsy, tak je to podle mě nejrozumnější řešení, než naslepo něco opravovat, případně jezdit pak 2x do servisu.
Alespoň já jsem to tak dycky dělal
Já myslím, že je celkem zbytečné tady jakkoli špekulovat. A jestli máš hluboko do kapsy, tak je to podle mě nejrozumnější řešení, než naslepo něco opravovat, případně jezdit pak 2x do servisu.
Alespoň já jsem to tak dycky dělal
Konečně sem se dostal na technickou a nechal si auto předběžně prohlédnout. Zjištěné závady:
děravý výfuk, vyditelná díra pouze v zadní části
rozdílná účinost předních brzd, na jednom kole je pravděpodobně křivý kotouč
špatná ruční brzda
lehce rozhozená geometrie a špatně seřízená světla
Poradí mi někdo kolik to bude stát? Včetně práce v rozumném servisu. Budu rád i za doporučení servisu v Mladé Boleslavi.
děravý výfuk, vyditelná díra pouze v zadní části
rozdílná účinost předních brzd, na jednom kole je pravděpodobně křivý kotouč
špatná ruční brzda
lehce rozhozená geometrie a špatně seřízená světla
Poradí mi někdo kolik to bude stát? Včetně práce v rozumném servisu. Budu rád i za doporučení servisu v Mladé Boleslavi.
výfuk si bud nech zavařit pokud to půjde, nebo koupit nový zadní díl - cena nového min 3tis kčchaotic píše:Konečně sem se dostal na technickou a nechal si auto předběžně prohlédnout. Zjištěné závady:
děravý výfuk, vyditelná díra pouze v zadní části
rozdílná účinost předních brzd, na jednom kole je pravděpodobně křivý kotouč
špatná ruční brzda
lehce rozhozená geometrie a špatně seřízená světla
Poradí mi někdo kolik to bude stát? Včetně práce v rozumném servisu. Budu rád i za doporučení servisu v Mladé Boleslavi.
přední kotouče bys měl koupit nové plus tedy rovnou destičky - nové cca 4tis
ručku ti možná seřídí nebo budeš muset koupit nové obložení - cca do 1tis kč
geometrie 500-1000kč
seřízení světel by ti měli pak udělat na té stk
v případě že by jsi měl zájem o nějaké díly, tak bych ti mohl nabídnout jetý zadní díl výfuku, má najeto ani né 10tis km, je opískovaný, čili vydrží o pár let déle než nový neopískovaný, cena 1000
kotouče ti můžu nabídnout úplně nové - brembo za 850kč/ks, destičky 700kč, obložení ručky za 600kč. ostatní ti napíšu případně do sz, kdyby jsi měl zájem