Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 330d problémy s DDE

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dede789
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 10.03.2010 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 3008

#1 Příspěvek od dede789 »

Zdravím, právě jsme přivezli 330d E46 predface 135kw. Už při cestě domů nastal problém, a to že auto z ničeho nic chcípne, rozsvítí se kontrolka DDE + žhavení a chvíli auto jen točí a nejde nastartovat. Po chvíli jsme ho znovu nastartovali a dojeli s ním normálně domů. Během dneška při normální jízdě se nám stal úplně stejný problém. Dokázal by někdo poradit popřípadě setkal se nekdo s tímto problémem? :wink: Četl jsem tu na foru topic o jednotce žhavení, ale nejsem si jistý jestli to kvůli ní z ničeho nic chcípne....Pokud bude někdo vědet budu moc rád za každou radu :) . Auto je jinak hezké jen toto mě celkem znepokojuje, ještě jednou díky za odpovědi
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#2 Příspěvek od shade741 »

DDE by mělo mít relé pokud se nepletu, může být na odchodu a mohlo by způsobovt tyhle problémy, ale je to střelba od boku :wink:
dede789
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 10.03.2010 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 3008

#3 Příspěvek od dede789 »

Supr dík určite po tom taky mrknem, chystáme se jet na diag...tak doufám, že by mohla problém ukázat diagnostika, každopádně se toho bojím dost
mentuli
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: ned 22.02.2009 01:00
Klubové ID: 3102

#4 Příspěvek od mentuli »

A nevyskytuje se tato chyba, když náhodou přejedeš nějaké nerovnosti? Měl jsem podobný problém na svém kupé...
Uživatelský avatar
scooter_x
Registrovaný
Příspěvky: 523
Registrován: ned 15.05.2011 00:00
Bydliště: Německo, Františkovy Lázně, Praha, Kolín
Klubové ID: 3560

#5 Příspěvek od scooter_x »

Já měl podobný problém, i když to nebylo BMW, auto občas za jízdy z ničehonic chcíplo a rozsvítila se obdobná kontrolka. V autorizáku po mě chtěli 25tis. Kč za nové vysokotlaké čerpadlo, že je v háji. Nakonec stačilo vysát plnou nádrž nafty (evidentně velmi kvalitní!), kterou jsem natankoval a vyměnit ji za nějakou skutečně kvalitní od renomované značky. Takže za mě zkus nejdřív tohle.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2456
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Přesně jak píše "scooter_x". Začni kontrolou dodávky paliva do vysotlakého čerpadla. Takže čerpadlo v nádrži, středotlaké čerpadlo pod řidičem (odspodu) a palivový filtr. Připrav si PET flašku, odpoj hadici za filtrem a zapni klíček. Hned uvidíš, jestli dává dost - i když to chce trochu zkušenost, co je to dost. Prostě když už motor běží a je teplý, nemá rozsvícení kontrolky DDE+žhavení v 95% žádnou souvislost se žhavením a elektrikou, ale s tlakem paliva, který hlídá čidlo za filtrem. Neměl jsi v okamžiku rozsvícení kontrolky DDE náhodou v nádrži okolo 15 litrů a méně?
dede789
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 10.03.2010 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 3008

#7 Příspěvek od dede789 »

Díky moc všem za rady. Co se týká toho paliva tak to vyzkoušíme, v nádrži bylo 3/4 jen se tedy bojím aby se z toho nakonec nevyklubalo to vysokotlaké čerpadlo. Stalo se to při jízdě na normální silnici, žádné extra nerovnosti jsem nezaregistroval. Poprvé se nám to stalo po jízdě 300km, pak tu u nás druhý den už po 15km cca. S bývalým majitelem jsme auto projeli, nechal ho zahřát, jeli jsme s ním na zkoušku dost daleko. Majitel tvrdil, že se mu toto nestávalo. Ještě jsem četl na E46 foru, že by to mohl dělat snímač polohy klikového hřídele. Popisují tam také problém, že auto chcípne a dokud svítí kontrolka nejde nastartovat. Pokud by to mělo souvislost s tím čerpadlem ukázala by něco diagnostika? Díky ;)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od milo »

nechej to ohrat a potom to poradne protahni. pokud to prestane tahnout jeste pod omezovacem, napr ve 3500-4000 a cukne to, pravdepodobne to bude cerpadlo pod ridicem.

ale zacni tim nejlevnejsim - filtr paliva. mozna je tam jeste puvodni :roll:
dede789
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 10.03.2010 01:00
Bydliště: Teplice
Klubové ID: 3008

#9 Příspěvek od dede789 »

Filtr paliva je udajne nove meneny....coz by taky mozna mohl byt ten problem. Pristi tyden bude diagnostika kazdopadne nechal jsem ho ohrat a jel porad zadny diry ve vykonu....az proste se rozsviti kontrolka DDE skoci to do nouzaku a po chvilce to chcipne 8O
Odpovědět