Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
ukostření zapalovacích cívek
-
mirdas
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: čtv 06.01.2011 01:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Mohl by mi někdo poradit jak mají být ukostřené zapalovací cívky na motoru M50 2.5, podle manuálu má být ukostřená 3 a 6 cívka a pod nima papírová vložka. Já mám ukostřenej jen 6 válec, pod cívkama nic není a ani nejsou včechny spojený plechama. U 3 cívky jsem ani nenašel šroubek na ventilovým víku jako je u 6. A ty papírový podložky vůbec nevim kde maji bejt.
na šestém válci máš to ukostření na tom šroubu s tím vysunutým závitem, a u třetího není? teoreticky by ho mohl někdo zašroubovat jinam na hlavě po obvodu toho víka válců zkus se podívat http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
jinak by to měl být díl č.7
to ukostření té 3. cívky je řešeno stejným šroubem (resp maticí, která natom závitu to očko drží) jako je to u toho 6. válce, třeba ti to pomůže takhle
http://jonkensy.com/gallery/albums/user ... 0046~0.jpg
jinak by to měl být díl č.7
to ukostření té 3. cívky je řešeno stejným šroubem (resp maticí, která natom závitu to očko drží) jako je to u toho 6. válce, třeba ti to pomůže takhle
http://jonkensy.com/gallery/albums/user ... 0046~0.jpg
-
mirdas
- Registrovaný
- Příspěvky: 80
- Registrován: čtv 06.01.2011 01:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
já sem měl právě ventil dekl dole, přetěsnoval jsem ho, a jinej takovej šroubek tam nebyl, to by mi jinak došlo kam patří, měl jsem tam i jiný cívky který nebyly vůbec přišroubovaný protože nepasovaly na štefty. nemam ani ten pásek na ukostření, ale to neni problém. nebylo mi jastný kam patří, myslel jsem jestli to neni ukostřený přes ty plechy. Ted mam prakticky ukostřený všechny cívky když je mam přímo na deklu a pokud dam pod ně papír, tak stejně musí kostřit přes šteft a matku.
Ten papír nevíš teda kde má bejt? Jinak děkuju
Ten papír nevíš teda kde má bejt? Jinak děkuju
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
V etk je ta papírová podložka vyznačena, ale její číslo je bez odkazu a v seznamu není uvedena, čili se podle mého dávala na nějaké jiné motorizace ale její praktický význam neznám... Každopádně ji tam nemám a co je psané v knize Jak na to nemusí s realitou zcela souhlasit, je tam více "seků".
Edit: Teď jsem se znovu díval do ETK a ta podložka je uvedena jen u M50 a je popsána jako "bracket". U M52 už nic takového není.
Edit: Teď jsem se znovu díval do ETK a ta podložka je uvedena jen u M50 a je popsána jako "bracket". U M52 už nic takového není.


