Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

ukostření zapalovacích cívek

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mirdas
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 06.01.2011 01:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mirdas »

Mohl by mi někdo poradit jak mají být ukostřené zapalovací cívky na motoru M50 2.5, podle manuálu má být ukostřená 3 a 6 cívka a pod nima papírová vložka. Já mám ukostřenej jen 6 válec, pod cívkama nic není a ani nejsou včechny spojený plechama. U 3 cívky jsem ani nenašel šroubek na ventilovým víku jako je u 6. A ty papírový podložky vůbec nevim kde maji bejt.
TeggyM3
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#2 Příspěvek od TeggyM3 »

na šestém válci máš to ukostření na tom šroubu s tím vysunutým závitem, a u třetího není? teoreticky by ho mohl někdo zašroubovat jinam na hlavě po obvodu toho víka válců zkus se podívat http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

jinak by to měl být díl č.7

to ukostření té 3. cívky je řešeno stejným šroubem (resp maticí, která natom závitu to očko drží) jako je to u toho 6. válce, třeba ti to pomůže takhle
http://jonkensy.com/gallery/albums/user ... 0046~0.jpg
mirdas
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 06.01.2011 01:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mirdas »

já sem měl právě ventil dekl dole, přetěsnoval jsem ho, a jinej takovej šroubek tam nebyl, to by mi jinak došlo kam patří, měl jsem tam i jiný cívky který nebyly vůbec přišroubovaný protože nepasovaly na štefty. nemam ani ten pásek na ukostření, ale to neni problém. nebylo mi jastný kam patří, myslel jsem jestli to neni ukostřený přes ty plechy. Ted mam prakticky ukostřený všechny cívky když je mam přímo na deklu a pokud dam pod ně papír, tak stejně musí kostřit přes šteft a matku.

Ten papír nevíš teda kde má bejt? Jinak děkuju
TeggyM3
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Frýdek-Místek

#4 Příspěvek od TeggyM3 »

měl jsem to asi před týdnem venku, ale žádný papír jsem tam neměl
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#5 Příspěvek od libovka »

Já teda taky nevím jaký papír máš namysli?Na M50 ti stačí ukostření jedno,jelikož kostří ventilový výko a to stačí.
mirdas
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 06.01.2011 01:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mirdas »

Obrázek

tak je to napsaný v knize "Jak na to"
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Klubové ID: 3777
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od icecold »

já jsem teda taky na své M50 níkdy žádny papír neviděl...
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Kalasnikov
Registrovaný
Příspěvky: 394
Registrován: pát 26.09.2008 00:00
Klubové ID: 2343

#8 Příspěvek od Kalasnikov »

Obrázek

bentley o tom nic neříká, podle mně to bude ztraceno v překladu.

BTW nemyslí se tím náhodou ta gumová fajfka ke svíčce? Já to teda nezkoušel rozebírat ale v ETK je to jako dva díly :-)
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Klubové ID: 1477
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od xSAFA »

V etk je ta papírová podložka vyznačena, ale její číslo je bez odkazu a v seznamu není uvedena, čili se podle mého dávala na nějaké jiné motorizace ale její praktický význam neznám... Každopádně ji tam nemám a co je psané v knize Jak na to nemusí s realitou zcela souhlasit, je tam více "seků".

Edit: Teď jsem se znovu díval do ETK a ta podložka je uvedena jen u M50 a je popsána jako "bracket". U M52 už nic takového není.
mirdas
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 06.01.2011 01:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mirdas »

asi to bude tak jak to mam. Já sem přišel k rozebranýmu tak jsem nevědel, cívky co tam byly prý jsou z M52. uživ Foldas mi to vysvětlil, takže podle něho tam papír být nemá, a ukostření stačí jedno. Cívky se kostří na víko a víko je kostřené tím jedním páskem na 6.válci. Jinak děkuji za pomoc.
Odpovědět