BMWIIIPower píše:
diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
tak jestli je to lepsi s cistou svickou tak bych spis tipnul ze nebude civka uplne v nejlepsi kondici.
cívky jsou nejspíš v pohodě,když auto zlobí (střílí na volnoběh),zkoušel jsem cívky odpojovat a pokaždý úplně stejná reakce-vadný chod.Já vyměním svíce,když nepomůže,tak zástrčky a až pak tam budu bastlit cívky (mám z M50 a nejsou úplně stejný,tak se to musí upravit)...Ještě mě napadlo,že by mohlo kolísat napětí....resp.při malých ot.mě to zlobí,nad 3tis,nebo na sytič nestřílí....Dnes vyměněn vlnovec a odlučovač a opět bez změny...
no tak jestli ti prijde strileni do vyfuku jako dukaz toho ze civky jsou ok.. proc ne. muze to byt ze to jede na chudou smes, tu je obtiznejsi zapalit nez bohatou, tzn pokud civka neda OK jiskru tak to chudou smes nezapali a vynecha to. duvodu pro chudou smes se da najit kupa. Ja myslel ze si psal ze ti to vynechava i v zatezi ne?
Jo,vynechá to i v zátěži,nebo spíš lehce cukne..Byl jsem na AFR měření a kolem 3,5tis ot je směs naopak bohatší,jinak je +/- na ideální hodnotě.Svíce vyměněný a stejný...
sten84 píše:už si kontrolaval vstřikovače a kabely od nich k ŘJ ?to byla jedna z prvních rad co jsem tu dostal.
Zatím ne,kontroloval jsem druhou stranu-cívky a jejich kabely.Naposledy,když jsem měl vstřiky venku(někdy v létě),tak rozprašovaly všechny stejně a tak,jak mají.Spíš to bude fakt cívkou,nebo zástrčkou...Jinak mám ve vysokých rpm směs bohatou,takže vstřiky asi o.k.,ikdyž jeden by mohl třeba blbnout..jeden mi cvaká,to je fakt,ale dělá to od samého začátku,co auto mám...Až bude čas,všechno co jsem psal vyměním a uvidím...
sten84 píše:už si kontrolaval vstřikovače a kabely od nich k ŘJ ?to byla jedna z prvních rad co jsem tu dostal.
Zatím ne,kontroloval jsem druhou stranu-cívky a jejich kabely.Naposledy,když jsem měl vstřiky venku(někdy v létě),tak rozprašovaly všechny stejně a tak,jak mají.Spíš to bude fakt cívkou,nebo zástrčkou...Jinak mám ve vysokých rpm směs bohatou,takže vstřiky asi o.k.,ikdyž jeden by mohl třeba blbnout..jeden mi cvaká,to je fakt,ale dělá to od samého začátku,co auto mám...Až bude čas,všechno co jsem psal vyměním a uvidím...
Ahoj tak jak si na tom už si zkoušl měnit tu lištu s konektorama k cívkám ?to mám teď v plánu.
Ahoj chlapi nechci zakládat nové téma tak rozšířim staré.
Chci kupovat nové svody kvuli netěsnosti na těch co mám motor 328i a myslím že mám dvě lambdy obě ve svodech ale jak koukám na výfukové potrubí na realoem.com tak mi to podle data výroby najde jednu lambdu na konci svodů a jednu za katalizátorem tak mě zajímá jestli se 328i během let neměnilo ?popřípadě jak zjistím měsíc a rok výroby v techničáku je jen datum první registrace v čr?
Jo díky za info ještě kouknu na spodek ale myslím že mám lambdu pro každé 3 válce zvlášť a za katama už nic tak jedině že bych si spletl lambdu za něco jiného co je vyvedené ze svodů
v odkazu jsou 4 druhy eps 2ks předni a 2ks zadní jenže mám lambdy ve svodech obě vedle sebe znamená to že mám koupit dvě přední ?
a nebo jde o lambdy pred katem a za katem a tudiz je nemuzu pouzit ?
Chystám se objednat NTK (=NGK) lambdy pro M52 z USA, i s poštovným to vyjde asi 2k Kč za kus. Kdyby se chctěl někdo přidat, budu rád, podělíme se o poštovné
Ve stejném shopu mají za dobré ceny i platinové svíčky, už jednou jsem objednával Bosch a též se svezlo několik dalších zdejších členů.