Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dvouhmotnostní setrvačník e36 328i
-
marecekoi
- Registrovaný
- Příspěvky: 551
- Registrován: úte 05.04.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3174
Čau chtěl bych se zeptat kde by se dal nejlépe sehnat dvouhmotnostní setrvačník 240mm na e36 328i za co nejlepší cenu?Vim, že mi všichni řeknete že je nic moc kupovat už jetej,ale co kdyby se sehnal třeba lepší kousek??Dalo by se??Prý se dá koupit i jednohmota s odpruženou lamelou??Máte s tim někdo zkušenosti???budu tedka nechávat měnit spojku a nevim jak na tom bude ta dvouhmota.díky moc Marek
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
http://www.haspa.cz - nejlepší cena, na jakou jsem narazil, navíc jsou z Prahy stejně jako ty.
Jetý moc cenu nemá. Záleží, jak dlouho si to chceš ještě nechat.
Jetý moc cenu nemá. Záleží, jak dlouho si to chceš ještě nechat.
-
elgroso
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2462
Zkus poptat ještě tady: http://www.autodily-prostejov.cz/
Komunikace je teda tragická, ale pokud budou mít náladu Ti odpovídat na maily, dostaneš se ještě na lepší cenu než v Haspě. Pokud si v Prostějově vyhádáš lepší cenu, tak Haspa dokáže jít ještě pod tuto cenu. Mně se to tehdá nevyplatilo brát z Haspy, protože chtěli 2 stovky navíc za dopravu a cenový rozdíl se tak stíral. Tobě by se to v Praze vyplatilo.
Hodně štěstí!
Komunikace je teda tragická, ale pokud budou mít náladu Ti odpovídat na maily, dostaneš se ještě na lepší cenu než v Haspě. Pokud si v Prostějově vyhádáš lepší cenu, tak Haspa dokáže jít ještě pod tuto cenu. Mně se to tehdá nevyplatilo brát z Haspy, protože chtěli 2 stovky navíc za dopravu a cenový rozdíl se tak stíral. Tobě by se to v Praze vyplatilo.
Hodně štěstí!
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
pokud premyslis nad jednohmotou tak predelat se da v pohode...jsou dve moznosti,bud sehnat setrvak na origo m50b25/b20 kterej ma nejakych 13kg ale ma prumer lamely ma 220mm...dalsi moznost je sehnat setrvak z m20b25/b20kterej vazi v serii 8.5kg a taky ma prumer 220mm a to uz to auto bude akcnejsi ale stratis kroutak v nizzsich tockach a musis pouzit starter z e30. Ale nejsem si jistej jestli nalitek na tomto setrvaku nedrhne o blok a neni potreba pouzit jen 6.3kg setrvak kterej ho nema... A nebo se placnout pres kapsu a koupit novej na b28 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Klubové ID: 1931
- Kontaktovat uživatele:
Jo, bude drhnout o blok. Buď se musí nechat stočit, nebo použít ten lehčí 6,3kg což je z 323 m20 a z nejstarší 320tek. A starter se musí posunout o kousek výš nad setrvák, jinak nezajedou zuby do sebe.MattyX píše: ...
...dalsi moznost je sehnat setrvak z m20b25/b20kterej vazi v serii 8.5kg a taky ma prumer 220mm a to uz to auto bude akcnejsi ale stratis kroutak v nizzsich tockach a musis pouzit starter z e30. Ale nejsem si jistej jestli nalitek na tomto setrvaku nedrhne o blok a neni potreba pouzit jen 6.3kg setrvak kterej ho nema... A nebo se placnout pres kapsu a koupit novej na b28
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
onehdá sem tu prodával jednohmotu na m50 a do týdne byla fuč , dá se sehnat a pak stačí koupit spojku s odpruženou lameloumarecekoi píše:Díky za názory,každopádně se mi nechce nic upravovat,takže mi nezbyde asi nic jiného než koupit novej setrvák za 12tis.což je fakt peklo když vim, že ta dvouhmota je tam podstě úplně zbytečná věc na tom autě
no ten m20 setrvák sem bral čistě z Péééérforménc hlediskapaveld píše:Jo, bude drhnout o blok. Buď se musí nechat stočit, nebo použít ten lehčí 6,3kg což je z 323 m20 a z nejstarší 320tek. A starter se musí posunout o kousek výš nad setrvák, jinak nezajedou zuby do sebe.MattyX píše: ...
...dalsi moznost je sehnat setrvak z m20b25/b20kterej vazi v serii 8.5kg a taky ma prumer 220mm a to uz to auto bude akcnejsi ale stratis kroutak v nizzsich tockach a musis pouzit starter z e30. Ale nejsem si jistej jestli nalitek na tomto setrvaku nedrhne o blok a neni potreba pouzit jen 6.3kg setrvak kterej ho nema... A nebo se placnout pres kapsu a koupit novej na b28
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
v podstatě je to pak spojka jakoby z E30tky
já na E30 mám spojku s odpruženou lamelou z M50tky... tzn že i naopak to pujde
ale odpružená lamela se na m50 normálně dělá , vemeš jednohmotu pro M50 a daš na ni tu spojku , nasadíš převodovku + starter a jedeš 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
marecekoi
- Registrovaný
- Příspěvky: 551
- Registrován: úte 05.04.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3174
Tak to jsou vcelku velice dobré zprávy....Ještě bych se chtěl zeptat jak vypadá taková odpružená lamela?Vypadá tak, že kolem středu má 4 pružiny?cca takhle: http://ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx ... leTypeID=1
Díky moc
Díky moc
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jo todle je odpružená lamelamarecekoi píše:Tak to jsou vcelku velice dobré zprávy....Ještě bych se chtěl zeptat jak vypadá taková odpružená lamela?Vypadá tak, že kolem středu má 4 pružiny?cca takhle: http://ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx ... leTypeID=1
Díky moc
cenovej rozdil je propastnej docela , jednohmotu použitou seženeš za 1500 + sada nové spojky (do 5000czk) tzn že desítku ušetříš cca řekněme ... co se týče průměru lamely , je to Downgrade , ale že by ti najednou měla klouzat spojka tak to se fakt nestanecleman píše:No a jen pro mě info. Cenovej rozdíl dvouhmoty a origo spojky (co vím tak do 16 000 se dá vejít ) nebo jednohmoty a spojky z jinýho modelu?? Stačí tam 220mm lamela? Dát větší bych chápal ale menší??
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Kalasnikov
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
Ahoj, přídám se do dotazu. Budu sundávat převodovku na 325i M50 a tak bych rád rovnou vyměnil spojku a vyměnil 2hmotu za klasický systém s odpruženou lamelou.
Našel jsem tedy sadu přítlačák ložisko odpružená lamela průměr 228 mm, ale i když se dívám na první 325i z 90tého roku tak ETK píše že tam je dvouhmota.
Takže jsem hledal dál a našel jsem že u 520,525i a 320i tam je cosi pod všeříkajícím názvem "Setrvačník".
není tohle on? 11221726833
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11221726833
Našel jsem tedy sadu přítlačák ložisko odpružená lamela průměr 228 mm, ale i když se dívám na první 325i z 90tého roku tak ETK píše že tam je dvouhmota.
Takže jsem hledal dál a našel jsem že u 520,525i a 320i tam je cosi pod všeříkajícím názvem "Setrvačník".
není tohle on? 11221726833
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11221726833
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
fizzer: Podle ETK je tenhle motor a ročník bez klimy s jednohmotou, ale zkus si ještě raději napsat do ETK 7 posledních čísel VINka a omrknout to. Je v sekci ENGINE.
Ta sada Valeo s jednohmotou a odpruženou lamelou stojí nebo alespoň stála v dobu kdy jsem to řešil víc jak kompletní LUK sada s dvouhmotou. Tím pádem alespoň já neměl co rozmýšlet a dal zase dvouhmotu... Ten setrvačník toho odpruží víc a pohltí víc torzních kmitů jak odpružená lamela, proto si myslím, že i pro výdrž dalších dílů za spojkou je lepší jít cestou origo řešení...
Ta sada Valeo s jednohmotou a odpruženou lamelou stojí nebo alespoň stála v dobu kdy jsem to řešil víc jak kompletní LUK sada s dvouhmotou. Tím pádem alespoň já neměl co rozmýšlet a dal zase dvouhmotu... Ten setrvačník toho odpruží víc a pohltí víc torzních kmitů jak odpružená lamela, proto si myslím, že i pro výdrž dalších dílů za spojkou je lepší jít cestou origo řešení...
xSAFA: no já se v tom právě nevyznám, podle toho tam mám ty setrvačníky tři
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 20&lang=en
rozumím tomu teda dobře, že do 7/92 mám bejt bez obav?
ale je to divný, páč moje auto má přesně příznaky odcházející dvouhmoty (vibrace kolem 1800 otáček, rozjezd s málo plynem jen ala karosa, cuknutí po přeřazení a permanentní pocit gumovýho kardanu), jen bez akustického doprovodu
nebo jsem jenom levej? šáde 105 mi skákala stejně... 
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 20&lang=en
rozumím tomu teda dobře, že do 7/92 mám bejt bez obav?
ale je to divný, páč moje auto má přesně příznaky odcházející dvouhmoty (vibrace kolem 1800 otáček, rozjezd s málo plynem jen ala karosa, cuknutí po přeřazení a permanentní pocit gumovýho kardanu), jen bez akustického doprovodu
v mém případě to byla spíš hadrspojka, ale po výměně žádná změna (dával jsem meyle). silentbloky motoru i převodovky jsou OK, v zadních ramenech (vpředu, v prahu) jsou nový meyle HD, a ty na diferáku jsou na pohled OK a na lomcování diferákem nereagují.
akorát středový uložení kardanu mi přišlo vyměklý, myslim tu gumu okolo ložiska, ale roztrhaný to není a nevím jak moc tvrdá ta guma má být a ani nevím jestli to vůbec může mít takovéhle projevy (každopádně je na seznamu na jaro)
akorát středový uložení kardanu mi přišlo vyměklý, myslim tu gumu okolo ložiska, ale roztrhaný to není a nevím jak moc tvrdá ta guma má být a ani nevím jestli to vůbec může mít takovéhle projevy (každopádně je na seznamu na jaro)
