Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
aktivní odvětrávaní e36
Na BC je možné nastavit dva časy nezávislého větrání. V daný čas se sepne ventilátor a fouká do auta vzduch z venku. Vypne se tuším po dvaceti nebo třiceti minutách nebo v případě, že by napětí baterky kleslo pod mez, kdy se ještě nastartuje.
EDIT: A s klimou to nemá nic společného, ovládá se to z BC.
EDIT: A s klimou to nemá nic společného, ovládá se to z BC.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
v nějakých orig. manuálech od auta jsem v minulosti četl malou poznámku "pouze auta s nezávislým topením"libovka píše:Nezívislé topení k tomu nepotřebuješ.Nemá to s tím nic společného.
Měl jsem tedy za to, že "timer" pravděpodobně využívá nějaké relé nezávislého topení. Protože nezávislé topení, jako takové si umí samo sepnout né jen větrák topení ale i panel klimi..sem si představoval, že BC využívá vstup vzniklí zapojením nezávislého topení
no, mám dorábaný velký BC ale priznám sa,tú funkciu som neskúšal..
avšak ak pozerám na zapojenie, môže to zapínať kábel na pine č14 na bielom konektore?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68194
no musím pozrieť schémy kam to ide
avšak ak pozerám na zapojenie, môže to zapínať kábel na pine č14 na bielom konektore?
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68194
no musím pozrieť schémy kam to ide
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
- Klubové ID: 2343
funguje to tak že když zmáčkneš timer tak se dají nastavit dva časy pomocí kláves vlevo jako klasické hodiny ( je tam ještě další poloha ve které to začně foukat-abys mohl nastavit směr a intenzitu než odejdeš z auta), dáš set, pak se po vytažení klíčku rozsvíti dioda stejně jako u CODE a je to aktivní.
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
určitě na to společně přijdeme, tomu věřím, ale chce to dát hlavy dohromady.
Je jasné, že k samotnému sepnutí klimi stačí najít napájecí kabel topení, tím se aktivuje celá klima včetně panelu topení, panel musí bít přednastavení. BC pravděpodobně slouží k vyslání signálu do relé, které se stará o průtok proudu do klimi. Jakmile BC dopočítá 30minut signál přeruší a relé uzavře proud do topení
Takhle to přijde jako vcelku snadný úkol, ale otázka je co ve zkutečnosti prochází pin. 14. Máte někdo BCčko venku, že by jste to proměřili?
Možné je taky to, že to relé už tam je a pin.14 stačí akorát zapojit do spojovače?
Kalasnikov, mohl by jsi se podívat na kabeláž, kam ty vede kabel z bílého konektoru pin 14 (černo-bílo-žlutí kabel)
Napadá vás jiná možnost zprovoznění?
Je jasné, že k samotnému sepnutí klimi stačí najít napájecí kabel topení, tím se aktivuje celá klima včetně panelu topení, panel musí bít přednastavení. BC pravděpodobně slouží k vyslání signálu do relé, které se stará o průtok proudu do klimi. Jakmile BC dopočítá 30minut signál přeruší a relé uzavře proud do topení
Takhle to přijde jako vcelku snadný úkol, ale otázka je co ve zkutečnosti prochází pin. 14. Máte někdo BCčko venku, že by jste to proměřili?
Možné je taky to, že to relé už tam je a pin.14 stačí akorát zapojit do spojovače?
Kalasnikov, mohl by jsi se podívat na kabeláž, kam ty vede kabel z bílého konektoru pin 14 (černo-bílo-žlutí kabel)
Napadá vás jiná možnost zprovoznění?
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Spojovač kabelů najdeš různě, jsou za kastlíkem spolujezdce, ale taky před nohama řidiče. Jedná se o tu placičku, kde jsou spojené stejně barevné dráty do sebe...mm hodím ty sem podrobný návod, jak to odzkoušíš....Jinak nevím co je na tom pravdy, ale tahle funkce "timer" funguje při teplotě vyšší 15°C
Timer
Stopky se mohou používat jen u vozidel bez stacionárního větrání. Rozsah stopek sahá do 99 hodin 59 minut. Čas se objeví na displeji; nejdříve v sekundách a desetinách, po minutě v minutách a sekundách, po hodině v hodinách a minutách.
K zapnutí stopek stiskneme "Timer" a k samotnému startu pak tlačítko "SET/RES", začne svítit LED, ubíhající čas se zobrazuje na displaji. Když se ukáže čas stopneme ho stlačením "SET/RES", jakmile se objeví na displaji jiná informace, stiskneme "TIMER" a pak "SET/RES".
Čas ubíhá, po stisknutí tlačítka "TIMER" se zobrazí mezičas, LED bliká, ale stopky běží dál,dalším stisknutím tlačítka "TIMER" se objeví aktuální stopovaný čas.
Stopky zůstávají v poloze klíčku 0 zapalování stát a v poloze klíčku 1 pokračují v chodu.
Stacionární (stálé větrání) dovoluje vložit dvě hodnoty doby zapnutí vyfoukání kabiny. Po třiceti minutách se větrání zas automaticky vypne. Po stlačení tlačítka TIMER se objeví na displaji aktuální stav větrání. Vložení údajů je možné jen když jsou v provozu digitální hodiny a klíček zapalování je v poloze 1. Dvakrát stiskneme tlačítko "TIMER" nastavíme čas pomocí vkládacích tlačítek a potvrdíme "SET/RES". To samé uděláme pro vložení druhého času stac. větrání. Po vložení se na display objeví hvězdička a svítí LED, tak se dá poznat že je nastavení zapnuté. Vyvolání přednastaveného času umožní dvojité stisknutí tlačítka "TIMER", druhý čas se zobrazí po trojitém stisknutí tlačítka "TIMER". Přímé zapnutí je možné provést jen s klíčkem v poloze 1, stiskneme jednou "TIMER" a následně "SET/RES", stejným způsobem jej také vypneme. V poloze klíčku 0 v zapalování stačí jen tlačítkem "SET/RES".
Timer
Stopky se mohou používat jen u vozidel bez stacionárního větrání. Rozsah stopek sahá do 99 hodin 59 minut. Čas se objeví na displeji; nejdříve v sekundách a desetinách, po minutě v minutách a sekundách, po hodině v hodinách a minutách.
K zapnutí stopek stiskneme "Timer" a k samotnému startu pak tlačítko "SET/RES", začne svítit LED, ubíhající čas se zobrazuje na displaji. Když se ukáže čas stopneme ho stlačením "SET/RES", jakmile se objeví na displaji jiná informace, stiskneme "TIMER" a pak "SET/RES".
Čas ubíhá, po stisknutí tlačítka "TIMER" se zobrazí mezičas, LED bliká, ale stopky běží dál,dalším stisknutím tlačítka "TIMER" se objeví aktuální stopovaný čas.
Stopky zůstávají v poloze klíčku 0 zapalování stát a v poloze klíčku 1 pokračují v chodu.
Stacionární (stálé větrání) dovoluje vložit dvě hodnoty doby zapnutí vyfoukání kabiny. Po třiceti minutách se větrání zas automaticky vypne. Po stlačení tlačítka TIMER se objeví na displaji aktuální stav větrání. Vložení údajů je možné jen když jsou v provozu digitální hodiny a klíček zapalování je v poloze 1. Dvakrát stiskneme tlačítko "TIMER" nastavíme čas pomocí vkládacích tlačítek a potvrdíme "SET/RES". To samé uděláme pro vložení druhého času stac. větrání. Po vložení se na display objeví hvězdička a svítí LED, tak se dá poznat že je nastavení zapnuté. Vyvolání přednastaveného času umožní dvojité stisknutí tlačítka "TIMER", druhý čas se zobrazí po trojitém stisknutí tlačítka "TIMER". Přímé zapnutí je možné provést jen s klíčkem v poloze 1, stiskneme jednou "TIMER" a následně "SET/RES", stejným způsobem jej také vypneme. V poloze klíčku 0 v zapalování stačí jen tlačítkem "SET/RES".
- Jamall
- Registrovaný
- Příspěvky: 1547
- Registrován: pon 29.06.2009 00:00
- Bydliště: Pardubice
- Klubové ID: 2933
Možná aby nezamrzli okna zevnitř, možná je to zcela zbytečné. Kdo chce sedět v autě pod. 15°C? Přemýšlel jsem nad smyslem a došel k závěru, že ad už má blokace jaký koliv smysl, udělali to tak v bmw a měli důvod.Dacud píše:tak zitra musi sviti slunko aby tu bylo vicJamall píše:Jinak nevím co je na tom pravdy, ale tahle funkce "timer" funguje při teplotě vyšší 15°Cale jinak proc by to nemelo fungovat i pri minusu? by to aspon odmlzilo okna nez vyjedes
Hele měření tepla probíhá pravděpodobně díky čidlu v náfuku řidiče...když tak ho vyndej a na chvíli strč do motorového prostoru, nebo zajeď do podzemních garáží, kde je teplo