
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
topení e36 mechanická dvouzona
Takovéhle "pošahané" zavírání klapek jsem už viděl taky, jednou jsme studovali co to, proč to a pak jsme to nechali být
Manuál klimu mám i na své e 36 a linou se z toho někdy zvuky zláštního ražení, ohledně těch náfuů a čidel v nich, tak jsem měl kastl zrovna předevčírem dole a opravdu k oboum nad kastlem vedou dva dráty, v případě eminentního zájmu to vyndám a vyfotím
Maxiczech- zajímalo by mě, co sleduješ plácáním nesmyslných příspěvků do různých témat
fórum je tu od toho aby se radilo, pomáhalo, diskutovalo, na bezpředmětné "plky" jsou tu jiná místa 


Maxiczech- zajímalo by mě, co sleduješ plácáním nesmyslných příspěvků do různých témat


Tak jsem se předevčírem vrhl na klimu s měřákem v ruce.
Zkoumal jsem proud a napětí vedoucí do serva. Proud jsem naměřil v totožných impulzech, jako vykonává servo. Šel jsem tedy po kabelu a dostal se na ŘJ klimi, kterou jsem rozebral, zkontroloval, zdali není někde vyhořená, zoxidovaná, ale na nic jsem nenarazil, vše vypadalo OK. Plošnák zalití lakem proti vlhkosti mě potěšil. Pingl jsem konce drátů mezi servem a ŘJ...kabely, navzdory 20leté historií v bezvadném stavu. Prostříkl jsem konektory Kontaktolem a vše opět složil dohromady.
Zkoumal jsem závislost serva na pootočení kolečka. Možná je to jenom zdání, ale vypadá to, že tohle zasekávaní je zcela normální.
V poloze mezi "0" a "1" lze regulovat velikost pootevření hlavních klapek. V poloze 1 už jsou klapky zcela otevřené
Zkusím ještě jinou ŘJ a taky servo, ale myslím, že tohle chování klapek je v pořádku, akorát se nejspíše časem servo opotřebovalo a dělá nadměrní hluk
Zkoumal jsem proud a napětí vedoucí do serva. Proud jsem naměřil v totožných impulzech, jako vykonává servo. Šel jsem tedy po kabelu a dostal se na ŘJ klimi, kterou jsem rozebral, zkontroloval, zdali není někde vyhořená, zoxidovaná, ale na nic jsem nenarazil, vše vypadalo OK. Plošnák zalití lakem proti vlhkosti mě potěšil. Pingl jsem konce drátů mezi servem a ŘJ...kabely, navzdory 20leté historií v bezvadném stavu. Prostříkl jsem konektory Kontaktolem a vše opět složil dohromady.
Zkoumal jsem závislost serva na pootočení kolečka. Možná je to jenom zdání, ale vypadá to, že tohle zasekávaní je zcela normální.
V poloze mezi "0" a "1" lze regulovat velikost pootevření hlavních klapek. V poloze 1 už jsou klapky zcela otevřené
Zkusím ještě jinou ŘJ a taky servo, ale myslím, že tohle chování klapek je v pořádku, akorát se nejspíše časem servo opotřebovalo a dělá nadměrní hluk
taky jsem se dočetl, že manuální klimu lze spustit i v zimě, na rozdíl od dig. která v zimě neumí sepnout kvůli nízké teplotě. Tedy pravděpodobně čidlo v náfuku spolujezdce slouží klimatizaci. Nejspíš měření vnější teplotu a manuál toto čidlo "postrádá"
Chtěl bych poprosit majitele manuální klimi, zdali by jste se nepodívali do náfuku spolujezdce, jestli nenajdete čidlo teploměru...je to taková placička velikosti kovové 50kč
Chtěl bych poprosit majitele manuální klimi, zdali by jste se nepodívali do náfuku spolujezdce, jestli nenajdete čidlo teploměru...je to taková placička velikosti kovové 50kč
přes 300shlédnutí a nikdo z vás klimu nevede?
Ještě mě tak napadlo, v samotném tělese topení (černá krabice za panelem topení a BCčkem) jsou čidla pro měření teploty vzduchu řidiče a spolujezdce. Jak té čidla vytáhnu ven? Chtěl bych je zkontrolovat...vyčistit od prachu.
Zkoušel jsem s nimi kroutit za dojměním vycvaknout, ale myslím, že takhle je akorát vytrhnu
Ještě mě tak napadlo, v samotném tělese topení (černá krabice za panelem topení a BCčkem) jsou čidla pro měření teploty vzduchu řidiče a spolujezdce. Jak té čidla vytáhnu ven? Chtěl bych je zkontrolovat...vyčistit od prachu.
Zkoušel jsem s nimi kroutit za dojměním vycvaknout, ale myslím, že takhle je akorát vytrhnu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00