Zdar, koupil jsem 320d s 125tis km. Auto bylo na poslednim servisu v bychlu bmw při 112tis. jen olej a filtr. Po nastartování mi svítí na palubce servis a obrázek auta na zvedáku(žlutě), potom se zobrazí obrázek brzd a uvnitř nápis ABS. Najel jsem 1300km, abs funguje, brzdy mam komplet nový kotouče, destičky i brzdovku - dělal jsem si sám. Ale kontrolka auta na zvedáku, po vypnutí motoru a vyjmutí klíčku se rozsvítí červeně a pak zhasne... Lze tento servis nějak resetovat? Ostatní jako olej, brzdy atd. mi jde resetovat, ikona auta na zvedáku je ve výběru, ale nastavena na další servis v roce 2012, takže neni potřeba. Nevim, co stim...
a ještě se přidala kontrolka zatažený ruční brzdy. Ta teď svítí pořád i za jízdy, ..to začalo svítit až teď po výměně brzd. Navíc neni moc funkční, zabírá až na konci - hodně musim zabrat. By mě jeblo...
Selix píše:ikona auta na zvedaku je celkova servisni prohlidka kazdych asi 60 tkm auto na zvedaku s paragafem je termin stk, muzes si to nastavit sam
..ale jak to odstranit? V nabídce reset jednotlivých částí vozu, se proklikam k autu na heveru a tam je další inspekce naplánovaná na dalších 60tis km... Samozřejmě potom co jsme to vyresetoval. Problém bude asi s čidlem v brzdách?..Nevim, nic jinýho mi nenapadá
to ze rucní brzda zabírá aš nahoře je normalní.ja mam novou e90 a taky mi zabírá aš nahoře.proc to tak je netusim ale je to na nic,musis za to poradne vzit celkem otrava.
Při každé výměně brzdových destiček je potřeba vyměnit i čidlo opotřebení. Pokud tam necháš to staré a resetuješ to, tak to vyhodí chybu vehicle check v červené barvě a servisní interval destiček není nastaven vůbec.
Vyměň čidlo a zkus to resetovat. Potom by to mělo jít bez problémů...
Mam e91 a kdyz zatahnu rucku pri seslapnutem brzdovem pedalu, zabira mnohem driv. Kdyz zatahnu rucku normalne, ze teda nestojim na brzde, zabere mnohem pozdeji a hrozi vykloubeni ramena -)))
mě se ta ikona na e90 ukazovala taky-červená..bylo to čidlo opotřebení brzdových destiček,po výměně čidla i destiček je vše ok..jinak mě osobně ručka bere už na první zoubek,z krpálu na druhej zoubek a auto se ani nehne..
matiz píše:Mam e91 a kdyz zatahnu rucku pri seslapnutem brzdovem pedalu, zabira mnohem driv. Kdyz zatahnu rucku normalne, ze teda nestojim na brzde, zabere mnohem pozdeji a hrozi vykloubeni ramena -)))
Tady toto co jsem napsal je kravina, ale nejakym zahadny zpusobem mne to funguje. Zastavuju kazdy den v kopecku. Kdyz zatahnu rucku bez brzdy, musim jit na vic zubu. Kdyz zatahnu rucku s brzdou, staci jen kousek. Ovsem rucka neni se zadnima brzdama nijak spojena, jsou to dve samostane brzdy. Muze to mit na svedomi brzdovy asistent? Ze pozna ze zastavil v kopecku, slapnu na brzdu a kdyz zatahnu rucku tak ten stisk na kotouci neuvolni, takze pro zabrzdeni staci rucku zatahnout min ???
myslím že jo, na naší e91 musíš taky tahat ručku až nahoru, ale když chceš mít Dčko a ručku a hodíš ju tam pod Dčkem s brzdou tak v pohodě stačí trochu.
pořád mi svítí kontrolka auto na zvedáku červeně nic víc,vše jsem diagnostikou resetovat,už nevím čím to je,v návodu je napsané,že ta kontrolka je že nesvítí světla nebo tak něco,poradí někdo?díky moc
Nvm jak u BMW ale na vw kdyz svitila ikona zatazene rucni brzdy, tak mimo jine signalizovala nedostatek brzdove kapaliny, mrkni jestli ti po te vymene brzdovky nahodou neubylo