Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
318ti -> 323ti netočí startér...EWS?
-
Kindl0sch
- Registrovaný
- Příspěvky: 476
- Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 2788
Koupil jsem 318ti 3/97 M44 s nabastlenym,nestartujícím motorem M42.Motor jsem vyškub a zastavěl motor z 323ti 11/97 (motor,DME,motorová elektrika).
Piny v konektoru X20 jsem přepinoval podle schémat,aby vše sedělo.
Jednotka EWS v autě je EWS II,TR modul,cívka kolem klíče a 2 klíče jsou původní.
Když jsem to dnes chtěl nastartovat,poprvé vyjel startér,ale netočil,byla slabá baterka,tak jsem připojil přes kabely další a teď už ani nevyjede pastorek - ani na jeden klíč.
Kontrolky svítí normálně,čerpadlo tlačí benzín do lišty.....Je možné že jsou oba klíče rozkódované?Zkusit sehnat jinou jednotku EWS II,TR modul a cívku?
Popř. jaké piny se mají přemostit na jednotce EWS,aby točil startér,ale nešlo palivo a zapalovaní (někde to tu bude určitě,ale já to nenašel) ?
Děkuji za každou radu
Piny v konektoru X20 jsem přepinoval podle schémat,aby vše sedělo.
Jednotka EWS v autě je EWS II,TR modul,cívka kolem klíče a 2 klíče jsou původní.
Když jsem to dnes chtěl nastartovat,poprvé vyjel startér,ale netočil,byla slabá baterka,tak jsem připojil přes kabely další a teď už ani nevyjede pastorek - ani na jeden klíč.
Kontrolky svítí normálně,čerpadlo tlačí benzín do lišty.....Je možné že jsou oba klíče rozkódované?Zkusit sehnat jinou jednotku EWS II,TR modul a cívku?
Popř. jaké piny se mají přemostit na jednotce EWS,aby točil startér,ale nešlo palivo a zapalovaní (někde to tu bude určitě,ale já to nenašel) ?
Děkuji za každou radu
starter z ozubenim je stejnýKindl0sch píše:ještě jsem zapomněl napsat,že jsem tam dal startér z M42,který do poslední chvíle startoval.Podle ETK by M42 a M52 měla mít stejný startér. Tudíž i stejné ozubení na věnci setrvačníku..nebo je jiné?to jediné jsem zapomněl vyzkoušet,než jsem to složil,ale zapadl tam bez odporu
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Musí se překódovat ISN mezi EWS a DME, pokud nemáš z jednoho auta EWS, DME a čipy v klíčích. INPA to zvládne. To ale neřeší startér, ten má točit hned jak je rozpoznaný klíč EWS (relé pro startér je v jednotce EWS).
Pokud chceš přemostit relé v EWS, odpoj od jednotky EWS dráty z pinů 1 a 3 a propoj je mezi sebou.
Pokud chceš přemostit relé v EWS, odpoj od jednotky EWS dráty z pinů 1 a 3 a propoj je mezi sebou.
-
Kindl0sch
- Registrovaný
- Příspěvky: 476
- Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Klubové ID: 2788
Tak startér už točí,teda točil,než to chytlo,tak se odporoučel....v dlouhých intervalech jsme krátce zkoušeli startovat-skoro hodinu a přesto to nenastartovalo.
Zkoušeli jsme dávat benzín pod svíčky,vyndat palivový filtr jestli není ucpaný a nic
Zítra jde startér na repas,pak vyndám lištu se vstřiky a zkusím jestli vůbec dávají palivo.....
Jinak vyměnil jsem kostru,nabil pořádně 2 baterky a přes ty to startoval
Zkoušeli jsme dávat benzín pod svíčky,vyndat palivový filtr jestli není ucpaný a nic
Zítra jde startér na repas,pak vyndám lištu se vstřiky a zkusím jestli vůbec dávají palivo.....
Jinak vyměnil jsem kostru,nabil pořádně 2 baterky a přes ty to startoval
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
pokud jsi dal benzin dovnitr pres svicky a nechytlo to tak je ocividne problem v EWS , krouzek mas danej normalne u spinacky a cip v klicku ? a nebo zabaleny někde pod palubkou ? jednou se nám stalo že když byl cip zabalenej v kroužku izolepou tak to taky nechtelo chytnout 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Mě by spíš zajímalo, co tam je zastavěné z jiného auta a co zůstalo původní. Z původního popisu to vypadá, že EWS a klíče jsou původní, zatímco ŘJ motoru je z jiného auta. Pak je logické, že pokud to nebylo překódované, nepustí palivo a zapalování.
Co spustilo ten startér? To přemostění relé? Potom mám obavu, že klíče s čipem nepatří k EWS (pokud neodešlo relé). Pak je i logické, že nemůže jít nastartovat.
Co spustilo ten startér? To přemostění relé? Potom mám obavu, že klíče s čipem nepatří k EWS (pokud neodešlo relé). Pak je i logické, že nemůže jít nastartovat.
