neviem či k téme
na nemeckom syndikate si chlapik zohnal takyto odpojovac, mal by byt origo bmw.. ale kde a ako to zohnať?
It's option:
S818A MAIN BATTERY SWITCH |Battery master switch 900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Electronic immobilizer.
Supposedly it's used by BMW when they ship and store cars, but it taken out of the car when delivered to the customer. People will have the option on their list, but will not find it fitted to the car.
no z lode nechci chtel bych to nejak vyresit protoze jak stojim nekde dyl jak 7-8hodin musim odpojit baterku protoze pak je vybita bere mi to 0.9A a zahada je kde
uz jsem z toho nestastnej protoze se nevi kde to bere odpojily se vsechny pojistky alternator .......a porad 0.9A tak me napadla takova vec jestli nekdo o takovym spinaci nevi
to nejsi sam :D proste netusi se vsechno se odpojilo pojisky cela pojistkova skrin i alternator a porad 0.9A a baterka je vpohode kdyz to odpojim tak to vydrzelo treba 3 mesice jinak s tim autem problem neni startuje i v -25 stupnich hned napoprve
da jí se koupit vykonové rele na 12v bylo to něco kolem 450 A. Montoval jsem ho na jeepa který taky žral baterku během pár hodin. před relém se zapojil dalkový central který při odemčení auta toto relé sepl takže člověk vlastně nepřišel o komfort. samozřejmě se pak muže připojit radio hodiny atd.
Nevím teda u jakýho modelu, ale mně přijde dost blbý odstavit spoustu užitečných funkcí. Přece musí být možné to najít. Vezmu WDS a jedu obvod po obvodu...
ono dle mýho by bylo lepší najít problém než to řešit takhle, něco tam prostě není vpořádku a jedno auto už mi díky prodřené elektroinstalaci a dobastlenýmu vedení málem vyhořelo. Interiér je z E 36 venku včetně koberce za chvilku práce(nepočítám palubovku) ono ty kabely co vedou na podlaze atd, jsou kolikrát v blbým stavu (vlhkost z obuvi, prodřené atd) Ještě bych to celé prošel, než se bastlit s celkovým vypínáním šťávy v autě
zkus vytáhnout řidičovou sedačku a zvednout koberec jsou tam plusové svorky od centrálu které jsou neustále pod napětím často to tam bývá v dezolátním stavu. Pak rozeber vrchní kryt pojistkové skříně a zkontroluj dráty vevnitř jestli nejsou někde propálené. odkuď jsi?