Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Je problém vysoká hladina oleje v motoru ?
Totic píše:Aha dík, mechoš to nějak přeplnil, respektive jak pak všechno steče je toho oleje nakonec víc.
Mě olej prakticky nežere tak nečekám, že sám rychle ubyde. Ok, schovám přebytek na nějaký dolití po 10tis..
To co vytáhneš z motoru znovu naleješ po desetitisících? Po roce nebo po jaký době co ho budeš mít ve flašce tam vrátíš?
-
Kami1
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
1-2 mm přes max určině ničemu vadit nebude
nechápu, jak by to mohlo poškodit katalyzátor
pokud by bylo opravdu hodně nad max, tak se bude klikovka čvachtat v oleji (vyšší spotřeba, pěnění oleje) a bude se olej dostávat ke guferům, jak psal Paty
nezkazí (akorát zavřít do flašky, před použitím netřepat a nalít tam všechno najednou a nevykapávat )
nechápu, jak by to mohlo poškodit katalyzátor
pokud by bylo opravdu hodně nad max, tak se bude klikovka čvachtat v oleji (vyšší spotřeba, pěnění oleje) a bude se olej dostávat ke guferům, jak psal Paty
nezkazí (akorát zavřít do flašky, před použitím netřepat a nalít tam všechno najednou a nevykapávat )
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
Katalyzator asi ani ne a aji kdyby jo tak to u e36 bude ten posledni problem:) v prvni rade to odnesou gufera a tesneni, jinak jen tak pro priklad u firemniho ducata 2.8 nalil borec misto cca 3dcl oleja celejch 5l, ujel asi 80 km a ten olej se dostal prez odvetravani do sani, motor se celkem fest pretocil, chcipnout to slo jenom pres kvalt, kdyz se to zdechlo normalne tak to na ten olej jelo dal. jinak po rozebrani zapeceny vsechny pisty ve valcich, pridrena vacka a mrtvy turbo a podpaleny ventily.. 
-
roman320
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: pon 24.05.2010 00:00
- Bydliště: kousek od kyjova
- Klubové ID: 2840
To ne, dosel ze potrebuje olej ze ho ma malo, tak sem mu dal 5l kanystr ze at me druhej den vrati zbytek. za 2 hodiny telefon a borec: toci to 5000, nejde to chcipnout a strasne to smrdi. me to chvilu slo z paty do hlavy a ptam se ho kolik tam nalil toho oleja a on: celej ten kanystr
no a bylo jasno:D vzivote by me nenapadlo ze to tam nekdo vyleje cely.. od te doby uz aji ty oleje musim kontrolovat a dolivat
aneb co si neudelas to nemas..
Ten 1cm jestli neco udela nebo ne tezko rict, neni to moc, nejspis by se nic nestalo, ale pro klid duse bych to raci odpustil:)
Ten 1cm jestli neco udela nebo ne tezko rict, neni to moc, nejspis by se nic nestalo, ale pro klid duse bych to raci odpustil:)
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
jako centak je uz docela dost asi , mirnoucky preliti nevadi (kvuli odlivání v zatackach ), pak uz jde o to aby klika uz nerotovala v oleji ... to ze to kurvi kat u 15 let staryho auta ktery ho ma stejne zkurvenej je docela bezpředmětný 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
