caute...jen otazka pro ty co delaji s diagnostikou GT1...chci menit 2 vstriky a dle GT1 s TISem mam spatny 5 a 6 vstrik a chci se ujistit, ze ta diagnostika to mysli posledni dva az pod prednim oknem nebo to bere jak davkuje??? hmmmm???? ja si myslim, ze jsou to poporade i JPP, ale chci sychr!!!!!!! diky
U automobilových motorů se válce číslují od řemenice (od vrtule), takže u M57 je 1. válec nejblíže chladiče viz. obrázek níže. Ale u lodních a stacionárních motorů je to (zpravidla) obráceně, tj. od setrvačníku.
Zapalovací a vstřikovací lišty se označují A-vlevo a B-vpravo ve směru jízdy.
Nemusí se potom zapsat IMA kódy novejch vstřiků do ŘJ?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Když se mění jeden, tak to podle technických pokynů není nutné. Při výměně více ANO. Osobně bych do DDE zapsal korekci i pro ten jeden.
Jde o to, po jakém nájezdu se ta výměna dělá. Protože zkušenosti jsou takové, že ty vyměněné vstřiky za chvíli "utahají" i ty stávající a následují další výměny a nestojí to stokoruny.
Co se stane když se to do jednotky nezapíše.Budu jich asi měnit víc a chci si to udělat sám.To pak nepůjde nastartovat a nebo bude svítit kontrolka motoru?