Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Filtr K&N - koupit či ne?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od KarelOstrava »

Potřeboval bych poradit,mám E36 325tds tour. čipnutý a bez katu,je dobré koupit tenhle filtr?
http://www.dobrealevne.cz/?72,sportovn% ... 525-td-tds
Kdyby ano,nevíte někdo o levnějším?
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od _peper »

Autu určitě pomůže protože má lepší propustnost vzduchu, ale že bys to poznal na výkonu to ne. Možná se trochu změní zvuk.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od xSAFA »

K ceně filtru si připočti tuším 500-600 kč za čistící sadu a pak zvažuj. Sám ten filtr mám a nic se nezměnilo a předpokládám že na TDS tomu nebude jinak. :)
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#4 Příspěvek od Oooz »

Levnější se bude shánět těžko, i na ebay.co.uk stojej skoro stejně. U motorky je KNko znát, hlavně s powercomanderem. U auta jsem žádnej rozdíl nezaznamenal ale pokud si auto plánuješ nechat nějakou dobu, pak je to dobrá investice. Mě osobně stojí filtr na e90 kolem tisícovky, KNko mě vyšlo na 17 stovek, takže i s čístící sadou je to ušetřenej peníz za ty papíráky na ,,jedno" použití. Nevim jak je to s cenama u e36. Nicméně lepší propustnost filtru neni na závadu.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#5 Příspěvek od libovka »

Měl jsem ho u 525iX a u 3.0i X5 a znát to teda bylo.
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od KarelOstrava »

Ale jo,koupím jej,díky všem za odpověďi :wink:
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#7 Příspěvek od fizzer »

hm... zajímalo by mě, co říká ten odporovej bazmek ve váze vzduchu na lázeň v oleji z filtru :? nevim jestli za to ten risk stojí, za 16 stováků máš papíráků na vosum roků :)

k&n jsem měl na motorce, v porovnání s origo papírákem rozdíl naprosto žádnej, teda krom rozdílu že je pratelnej. co smysl mělo a poznat to je, byla výroba a montáž otevřenýho sání (filtrbox pryč), ale tam mám pipercross (není to bavlněná tkanina, ale molitan). ale nedávno jsem čistil klapky, po jedný sezóně byly plný mastnýho hnusu, a to jsem ten filtr tím olejem jen lehce poprášil.
Klein_1
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: úte 22.04.2008 00:00

#8 Příspěvek od Klein_1 »

Ahoj,
z me zkusenosti je malinko lepsi zvuk, ale nic zasadniho a co se vykonu tyka, nic zavratneho necitim pri beznem jezdeni, pouze jsem si vsiml, ze pri akceleraci ve vysokych rychlostech (180 a vyse) je auto zivejsi, rychleji se motor vytaci....jakoby lepe "dychalo", takze neco na te propustnosti asi bude...

jinak vuz e90 330i 190kW

jeste jeden poznatek..kamarad ma 328i e36 a koupil si K&N otevreny kit sani...to auto lepe reaguje na plyn, zivejsi, vykon nejsem schopen posoudit, asi nic moc, ale pokud jde o zvuk, je to neuveritelna parada...zvuk je slyset od kapoty, odtud jde do kabiny a je to balzam pro usi....
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#9 Příspěvek od libovka »

Mastnej hnus máš na klapce i když tam KN nemáš.
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#10 Příspěvek od fizzer »

libovka: nemáš, předtim jsem ty klapky tři roky nečistil a byly furt jak nový, a to jsem měl ještě sériovej filtrbox do kterýho bylo vyvedený odvětrání klikovky. který mám teď vyvedený bokem, tzn ta mastnota na klapkách nemůže bejt odjinud než z toho filtru. navíc ani s tou filtrací to neni slavný, když ten filtr sundám a prstem otřu plochu za ním, tak mám ten prst špinavej a jsou cítit i zrníčka bordelu :? a to ještě podotýkám, že co jsem tak slyšel než jsem ho kupoval, tak molitanový filtry odchytí víc nečistot než bavlněný.
eFeROeSTecko
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: ned 14.09.2008 00:00
Bydliště: KáeM

#11 Příspěvek od eFeROeSTecko »

Jestli fakt zvažuješ ho koupit, mrkni se po filtrech Simota, bývají levnější než KN,efekt bude stejnej, rozumněj veškerej žádnej, ale bude to znít líp a budeš mít lepší pocit z jízdy. Jsem zastáncem racionálních investic a tohle vzhledem k pratelnosti je pořád přijatelnější tůňo než rychlý pruhy a neony pod auto;)
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#12 Příspěvek od j3ykobim »

Uvažuji na filtrem, jen nevím zda dát klasický(jen bavlna) http://www.simota.cz/simota/eshop/1-1-V ... -F-I-90-99
nebo raději nějakou houbu
http://www.simota.cz/simota/eshop/5-1-U ... lni-filtry

můžete někdo poradit? díky
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#13 Příspěvek od Paty »

tak když už, tak 100% bavlněnej... nejlepší kvalita...
ale na diesel bych to nedával nic ti to nepomůže, ale když chceš mít starost navíc s čištěním tak proč ne? si ho tam dej...
benzín to je jiná ...
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#14 Příspěvek od j3ykobim »

Paty píše:tak když už, tak 100% bavlněnej... nejlepší kvalita...
ale na diesel bych to nedával nic ti to nepomůže, ale když chceš mít starost navíc s čištěním tak proč ne? si ho tam dej...
benzín to je jiná ...


mám 323i benzín
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#15 Příspěvek od Paty »

ajo já jsem si přečetl to starší tema :DD
Když ho tam dáš nic nezkazíš, samozřejmě k tomu musíš koupit i ten olej a čisticí přípravek bez toho je samotnej filtr k ničemu. protože ten olej na tom filtru dělá zvuk a zachycuje prach...
Odpovědět