Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 TI M42B18 rv94: Nejde nastartovat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
Bez cidla vacice to samozrejme musi nastartovat taky, ale ne v sekvencnim rezimu. Tim jsem odpovidal na to, proc jdou vstriky najednou.
Motor musi naskocit jenom na cidlo z kliky a teplotni cidlo motoru, zbytek muze byt klidne odpojeny jak pise Kamil.
Civku jednu nemas, ale jsou 4 v jednom boxu. Zadny mechanicky rozdelovac tam neni.
Motor musi naskocit jenom na cidlo z kliky a teplotni cidlo motoru, zbytek muze byt klidne odpojeny jak pise Kamil.
Civku jednu nemas, ale jsou 4 v jednom boxu. Zadny mechanicky rozdelovac tam neni.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
měl bys tam mít toto(M42):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
- 4 cívky
1 cívku má m43:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
- 4 cívky
1 cívku má m43:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Já nevimKami1 píše:měl bys tam mít toto(M42):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
- 4 cívky
1 cívku má m43:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Má to do cívky jeden kulatej, ne 4 hranatý
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: úte 08.07.2003 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 4004
To ze to huli cerne bych tipoval, ze ta smes bohata a dost pravdepodobne to zapaluje uplne v jinem case nez ma, takze horeni je naprosto neodpovidajici. Taky jsi nekdy ze zacatku psal ze to strili do vyfuku coz by odpovidalo tomu ze to zapali, kdyz jsou ventily otevrene a bafne si to uplne mimo.
Neprehazel jsi nahodou ty vn kabely?
Neprehazel jsi nahodou ty vn kabely?
střílí to jak svině, to jsou fakt pecky, je teda odpojenej vejfuk, šlehá to i do sání..
po odpojení čidla vačky nic, po odpojení všech čidel se zapojeným tepl. čidlem pro budiky a jednotku plus snímač otáček kliky taky bez změny.
U kabelů jsi nejsem jistej..
kabel č. 1 je připojenej na č. 1 u cívky a na svíčku na 1 válci od rozvodů
kabel č. 2 je připojenej na č. 2 u cívky a na svíčku na 2 válci od rozvodů
kabel č. 3 je připojenej na č. 3 u cívky a na svíčku na 3 válci od rozvodů
kabel č. 4 je připojenej na č. 4 u cívky a na svíčku na 4 válci od rozvodů
po odpojení čidla vačky nic, po odpojení všech čidel se zapojeným tepl. čidlem pro budiky a jednotku plus snímač otáček kliky taky bez změny.
U kabelů jsi nejsem jistej..
kabel č. 1 je připojenej na č. 1 u cívky a na svíčku na 1 válci od rozvodů
kabel č. 2 je připojenej na č. 2 u cívky a na svíčku na 2 válci od rozvodů
kabel č. 3 je připojenej na č. 3 u cívky a na svíčku na 3 válci od rozvodů
kabel č. 4 je připojenej na č. 4 u cívky a na svíčku na 4 válci od rozvodů
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
tento motor nemám a nikdy jsem ho neviděl, ale to pořadí, co píšeš, je logický, takže bych řek, že to máš dobře (určitě to sedí i z hlediska délky kabelů).
Pro sichr bych třeba kábliky se svíčkama postavil do lajny (opřený o kostru)
v pořadí 2-1-3-4 a při startování musí být vidět, jak jiskra "lítá" hezky v tom pořadí
Pro sichr bych třeba kábliky se svíčkama postavil do lajny (opřený o kostru)
v pořadí 2-1-3-4 a při startování musí být vidět, jak jiskra "lítá" hezky v tom pořadí
Když jsou v pořadí 2-1-3-4 tak to líta z jedný strany na druhou tak ok.Kami1 píše:tento motor nemám a nikdy jsem ho neviděl, ale to pořadí, co píšeš, je logický, takže bych řek, že to máš dobře (určitě to sedí i z hlediska délky kabelů).
Pro sichr bych třeba kábliky se svíčkama postavil do lajny (opřený o kostru)
v pořadí 2-1-3-4 a při startování musí být vidět, jak jiskra "lítá" hezky v tom pořadí
Na motoru jsou dvě tepl. čidla jedno modré se závitem M12 jedno černé M14, které je pro budíky ?
Modré M12 má mít při 100 st. 188 Ohm
Černé M14 má mít při 100 st. 352 Ohm Je to tak ?