Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 TI M42B18 rv94: Nejde nastartovat
vstřikovač se primárně řídí dle čidla kliky, vačky. Vstřikovače teoreticky můžou vstřikovat i naráz(tento systém se ale používal u staryých aut takže tady bude těžko) A pokud se fakt nepletu tak tady by to mělo bejt jednotlivě (vstřik pro každý válec zvlášt) a tenhle proces se řídí dle čidla vačkového hřídele, takže bych hledal chybu tam
Pripadne nejak jinak dobastlená elektrika, jeste dotaz- byla v autě odskoušena i jiná aku? někde sem četl, že může zamezit nastartovaní to, že startér sežere skoro všechno z baterky a jednotka nema dost stavy aby to vsecko zmákla(toto ale z osobní zkušenosti nemám)

jednotka klidně taky, bohužel ti neřeknu jistě nikdy sem sní problém neměl a nerad bych spekuloval, nekdo tvrdí že to šlape i s odpojeným senzorem vačky, ale to mi přijde zvláštní, tak zkusit ho odpojit to už nikoho nezabije
. Btw v jakým stavu jsi to auto pořizoval? připadá mi že asi nešlapalo, buh vi co je kde s nakou elektrikou
člověk by nevěřil co tam jsou lidi schopní nabastlit...


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Hele Ty škodylaku 741, nestraš ho, ty tlaku sice nejsou, jako z výroby ale motor na to pojede bez problémů. Pokud jsem to pochopil, tak ani nové svíčky to nevyřešily, protože se mu to ulejvá - protože mu to nepálí !!. Podívej se, jestli Ti někde neupadlo kabelové oko od hnědého drátu okolo zapalovacích cívek - to je totiž kostra. Řídící jednotka dává STROB (jako zapalovací impuls) a (+) Ti tam snad jde. Jinak hledej okolo hlavního relé DME.
nikde neříkám že ty tlaky sou nahouby a že to na to nepojede
, a navíc píše že jiskru to dává ne? takže upadý drát ? spíš načnutá indučka jak sem psal už dávno(jen sem spíš předpokládal že to už je odskoušeno...), jen prostě mi přijde divný že stříkají všecky vstřiky, to se dle me ridi cidlem vacky a mely by jit postupne, a jestli tam je fakt ten starej systém že vsecky strikaj najednou naco tam teda je to cidlo vačky??? Pokud tomu tak není a někdo mi to osvětlí budu jen rád 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
Elicar:
na tlaky, vstřiky, svíčky a cívky se vykašli,
je volovina, aby odešli zaráz všechny svíčky atd
nenapsals , co předcházelo tomu, že to nejede
zkus zkontrolovat všechny kostry a dej tam nějakou stoprocentně dobrou baterku
Jde to nastartovat roztažením (z kopce) ?
můžeš taky zkusit odpojit čidlo vačky a váhu
co diag?
na tlaky, vstřiky, svíčky a cívky se vykašli,
je volovina, aby odešli zaráz všechny svíčky atd
nenapsals , co předcházelo tomu, že to nejede
zkus zkontrolovat všechny kostry a dej tam nějakou stoprocentně dobrou baterku
Jde to nastartovat roztažením (z kopce) ?
můžeš taky zkusit odpojit čidlo vačky a váhu
co diag?
čidlo kliky oklolo 550 a vačka skoro 1300 ohmu na pinech 1 a 2
zapalovací kabely jsem měřil ale nevim přesnou hondnotu ale měli všechny skoro stejnou
kostry jsem čistil jedna je snad na levo a druhá na pravo, pilníkem a sprejem
po odpojení čidla vačky se nic nemění, skusim si pučit to nové, čidlo jsem vyndal a očistil.
tak asi ty vstřiky nepřecházej z tohodle režimu do sekvenčího, a proto to při startování kouří černě jak nafta
děkuji Vám páni.
zapalovací kabely jsem měřil ale nevim přesnou hondnotu ale měli všechny skoro stejnou
kostry jsem čistil jedna je snad na levo a druhá na pravo, pilníkem a sprejem
po odpojení čidla vačky se nic nemění, skusim si pučit to nové, čidlo jsem vyndal a očistil.
tak asi ty vstřiky nepřecházej z tohodle režimu do sekvenčího, a proto to při startování kouří černě jak nafta
děkuji Vám páni.
to proč to chcíplo nevím ani s jistotou já, mělo to vrčet někde na volnoběh než to vyžralo 1/2 nádržeKami1 píše:Elicar:
na tlaky, vstřiky, svíčky a cívky se vykašli,
je volovina, aby odešli zaráz všechny svíčky atd
nenapsals , co předcházelo tomu, že to nejede
zkus zkontrolovat všechny kostry a dej tam nějakou stoprocentně dobrou baterku
Jde to nastartovat roztažením (z kopce) ?
můžeš taky zkusit odpojit čidlo vačky a váhu
co diag?
kostry přejdu ješte jednou, je ještě jedna na pravé straně u silentbloku motoru, ale ta vede z kastle na motor.
Roztahovat jsem to zkoušel jen z kraje ale to tam nebyly ani nové svíce, takže skusím. Nějakym zpusobem to chytlo ale asi spíš nějaké náhodné výbuchy ale už to vrčelo ale nešlo to ničim udržet běžet víc jak 10vteřin, při tom svítil výfuk červeně až ke katu.
po odpojení váhy je to horší, nědělá to už vubec nic.
po odpojení čidla vačky bez změny
diag už mám sehnáno ale neví jestli to půjde díky.
mám 4válec a je tam JEDNA zapalovací cícka a 4 VN kabelystarML píše:Hele Ty škodylaku 741, nestraš ho, ty tlaku sice nejsou, jako z výroby ale motor na to pojede bez problémů. Pokud jsem to pochopil, tak ani nové svíčky to nevyřešily, protože se mu to ulejvá - protože mu to nepálí !!. Podívej se, jestli Ti někde neupadlo kabelové oko od hnědého drátu okolo zapalovacích cívek - to je totiž kostra. Řídící jednotka dává STROB (jako zapalovací impuls) a (+) Ti tam snad jde. Jinak hledej okolo hlavního relé DME.