Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 TI M42B18 rv94: Nejde nastartovat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#21 Příspěvek od Elicar »

nic
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 4004

#22 Příspěvek od weNTyll »

To ze jde jiskra a vstrik jeste neznamena, ze se to deje ve spravny okamzik a spravnou intenzitou. A to okem nepoznas ani nahodou.

Napichnout na osciloskop a promerit vsechno co je potreba.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#23 Příspěvek od shade741 »

Elicar píše:blbost
a co je blbost :?:
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#24 Příspěvek od Elicar »

shade741 píše:
Elicar píše:blbost
a co je blbost :?:
smazal jsem ten příspěvěk o tlaku v liště, špatně jsem ho změřil.

Tlak v liště 3 bary
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#25 Příspěvek od Elicar »

Vstřikovače vstřikují všechy najednou !!! Nestřídají se jako svíčky. :?: :?: :?:

Byl by někdo tak ochotný a mohl by mi poradit proč mi všechny 4 vstřiky vstřikují ve stejnou chvíli a nevstřikují podle pořadí ? děkuji
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#26 Příspěvek od shade741 »

vstřikovač se primárně řídí dle čidla kliky, vačky. Vstřikovače teoreticky můžou vstřikovat i naráz(tento systém se ale používal u staryých aut takže tady bude těžko) A pokud se fakt nepletu tak tady by to mělo bejt jednotlivě (vstřik pro každý válec zvlášt) a tenhle proces se řídí dle čidla vačkového hřídele, takže bych hledal chybu tam :wink: Pripadne nejak jinak dobastlená elektrika, jeste dotaz- byla v autě odskoušena i jiná aku? někde sem četl, že může zamezit nastartovaní to, že startér sežere skoro všechno z baterky a jednotka nema dost stavy aby to vsecko zmákla(toto ale z osobní zkušenosti nemám)
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#27 Příspěvek od Elicar »

tak zejtra budu mít novej snímač na vačku a sem teda zvědavej.
Nemůže to dělat náhodou jednotka ?

Je připojen přez pořádné kabely ke 180AH
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#28 Příspěvek od shade741 »

jednotka klidně taky, bohužel ti neřeknu jistě nikdy sem sní problém neměl a nerad bych spekuloval, nekdo tvrdí že to šlape i s odpojeným senzorem vačky, ale to mi přijde zvláštní, tak zkusit ho odpojit to už nikoho nezabije :D . Btw v jakým stavu jsi to auto pořizoval? připadá mi že asi nešlapalo, buh vi co je kde s nakou elektrikou :roll: člověk by nevěřil co tam jsou lidi schopní nabastlit...
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#29 Příspěvek od Elicar »

auto jsem tak koupil..

Vše vypadá ok, když odpojim snímač na vačku nic se nemění, když odpojim snímač kliky přestanou jít jiskry a vstřiky
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#30 Příspěvek od shade741 »

Aha tak to se pak špatně hledá no... zkus to čidlo vačky ještě, jinak už mi došly asi nápady, jestli nekdo další s něším nepřijde. Určitě ale napiš jak a co zajímá mě to, abych případně věděl až na to někde narazím :wink:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#31 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Hele Ty škodylaku 741, nestraš ho, ty tlaku sice nejsou, jako z výroby ale motor na to pojede bez problémů. Pokud jsem to pochopil, tak ani nové svíčky to nevyřešily, protože se mu to ulejvá - protože mu to nepálí !!. Podívej se, jestli Ti někde neupadlo kabelové oko od hnědého drátu okolo zapalovacích cívek - to je totiž kostra. Řídící jednotka dává STROB (jako zapalovací impuls) a (+) Ti tam snad jde. Jinak hledej okolo hlavního relé DME.
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#32 Příspěvek od shade741 »

nikde neříkám že ty tlaky sou nahouby a že to na to nepojede 8O , a navíc píše že jiskru to dává ne? takže upadý drát ? spíš načnutá indučka jak sem psal už dávno(jen sem spíš předpokládal že to už je odskoušeno...), jen prostě mi přijde divný že stříkají všecky vstřiky, to se dle me ridi cidlem vacky a mely by jit postupne, a jestli tam je fakt ten starej systém že vsecky strikaj najednou naco tam teda je to cidlo vačky??? Pokud tomu tak není a někdo mi to osvětlí budu jen rád :wink:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#33 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ale vždyť se s Tebou nehádám, jen mu říkám, aby kouknul na to zapalování.
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 4004

#34 Příspěvek od weNTyll »

Kdyz to nechyta tak predpokladam, ze ty vstriky vidis behem strartovani a to je naprosto normalni, ze to nejede v sekvencnim rezimu. Do toho to prechazi az od dosazenych urcitych otacek a ty ten motor ma az kdyz chytne. Zaroven musi samozrejme spravne fungovat cidlo vacice.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#35 Příspěvek od Kami1 »

Elicar:
na tlaky, vstřiky, svíčky a cívky se vykašli,
je volovina, aby odešli zaráz všechny svíčky atd

nenapsals , co předcházelo tomu, že to nejede

zkus zkontrolovat všechny kostry a dej tam nějakou stoprocentně dobrou baterku

Jde to nastartovat roztažením (z kopce) ?

můžeš taky zkusit odpojit čidlo vačky a váhu

co diag?
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#36 Příspěvek od Elicar »

čidlo kliky oklolo 550 a vačka skoro 1300 ohmu na pinech 1 a 2

zapalovací kabely jsem měřil ale nevim přesnou hondnotu ale měli všechny skoro stejnou

kostry jsem čistil jedna je snad na levo a druhá na pravo, pilníkem a sprejem

po odpojení čidla vačky se nic nemění, skusim si pučit to nové, čidlo jsem vyndal a očistil.

tak asi ty vstřiky nepřecházej z tohodle režimu do sekvenčího, a proto to při startování kouří černě jak nafta

děkuji Vám páni.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#37 Příspěvek od Kami1 »

bez čidla vačky to funguje, nech ho klidně zatím odpojený
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#38 Příspěvek od Elicar »

Kami1 píše:Elicar:
na tlaky, vstřiky, svíčky a cívky se vykašli,
je volovina, aby odešli zaráz všechny svíčky atd

nenapsals , co předcházelo tomu, že to nejede

zkus zkontrolovat všechny kostry a dej tam nějakou stoprocentně dobrou baterku

Jde to nastartovat roztažením (z kopce) ?

můžeš taky zkusit odpojit čidlo vačky a váhu

co diag?
to proč to chcíplo nevím ani s jistotou já, mělo to vrčet někde na volnoběh než to vyžralo 1/2 nádrže

kostry přejdu ješte jednou, je ještě jedna na pravé straně u silentbloku motoru, ale ta vede z kastle na motor.

Roztahovat jsem to zkoušel jen z kraje ale to tam nebyly ani nové svíce, takže skusím. Nějakym zpusobem to chytlo ale asi spíš nějaké náhodné výbuchy ale už to vrčelo ale nešlo to ničim udržet běžet víc jak 10vteřin, při tom svítil výfuk červeně až ke katu.

po odpojení váhy je to horší, nědělá to už vubec nic.
po odpojení čidla vačky bez změny

diag už mám sehnáno ale neví jestli to půjde díky.
Elicar
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: stř 31.08.2011 00:00

#39 Příspěvek od Elicar »

starML píše:Hele Ty škodylaku 741, nestraš ho, ty tlaku sice nejsou, jako z výroby ale motor na to pojede bez problémů. Pokud jsem to pochopil, tak ani nové svíčky to nevyřešily, protože se mu to ulejvá - protože mu to nepálí !!. Podívej se, jestli Ti někde neupadlo kabelové oko od hnědého drátu okolo zapalovacích cívek - to je totiž kostra. Řídící jednotka dává STROB (jako zapalovací impuls) a (+) Ti tam snad jde. Jinak hledej okolo hlavního relé DME.
mám 4válec a je tam JEDNA zapalovací cícka a 4 VN kabely
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#40 Příspěvek od Kami1 »

Elicar píše:mám 4válec a je tam JEDNA zapalovací cícka a 4 VN kabely
a seš si jistej, že máš M42B18?
Odpovědět