Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e90 320D-nižší výkon..?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#1 Příspěvek od zlatas »

ahoj,chci se zeptat,mám E90 320D 120 KW,najeto poctivejch 231 tis.. cca ve 200 tis. se dělalo turbo,před tím jela jak z praku,dával se tam repas jiný turbo,měsíc stála a pak už to nebylo ono,v nízkejch otáčkách jakoby neměla takovej výkon,táhla až kolem 2700 otáček..měnil se olej,všechny filtry i vzduchovej a prej kontrolovali těsnost toho potrubí..prej ok.. tak šlo turbo ven,na záruku mi tam dali novej podtlakovej ventil a v turbu udělali regulaci naklápění lopatek,po měsíci to tam zas vrátili..určitě je to lepší,ale pořád mi připadne,že auto jakoby nemá tu pružnost,třeba když pojedu na 6 stupeň 90 a přišlápnu to,tak vůbec,ale vůbec netáhne..a co jezdím s passatem 1.9Tdi,tak ten táhne docela citelně.. je tam původní spojka,která při vyšlápnutí vrže,ale řadí normálně a nabranou rychlost neztrácí.. nemá někdo nějaký tip po čem jít? nebo je to takle normální? moc díky za odpověď
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#2 Příspěvek od zlatas »

nikdo žádnej nápad? třeba někdo kdo má taky tento motor,aby mi řekl,jak to táhne jemu? napadá mě např.jestli by nebyla třeba vyčistit váha vzduchu,nebo tak něco..
stepup
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: sob 21.08.2010 00:00

#3 Příspěvek od stepup »

Podle me je to tim rrepasem, mel jsem podobnej problem, dal tam origo turbo garrett a bawo fouka jak novy (premereno) Uz nikdy nejdu do repasu!
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#4 Příspěvek od zlatas »

díky za odpověď,už je to dávno vyřešené..bylo to tím repasem,nenaklápěli se lopatky.. montovaly mi nové turbo přímo v BMW,turbo mitsubischi a stějně jako tobě,auto šlape jak hodinky.. čerstě po výměně mi připadalo,ža jezdím s formulí,po tom,jak jsem si zvykl na ten nedostatek výkonu před tím:-) a navíc mám teď 2 roky plnou záruku..jinak do repasu už bych též nešel..
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#5 Příspěvek od Selix »

a jak ta vymena v bmw vysla cenove?
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od matiz »

Tipnu si tak pajdu...
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#7 Příspěvek od zlatas »

cca 41 tis i s demontáží starého turba,samozřejmě se měnilo olejové vedení a všechny ty serepetičky kolem,které se měnit mají..
stepup
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: sob 21.08.2010 00:00

#8 Příspěvek od stepup »

Proste a jednoduse repas nikdy!!!! Neexistuje dobrej a spatnej repas-kazdej je nahovno!!!
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Kortys »

Dotaz: Mám 320d r.v.2006, najeto 198000km a nevím jestli je normální, že pokud chci předjet, tak auto než zrychlí tak má dost velkou prodlevu a pak vystřelí. Auto jsem již tak koupil a původní majitel tvrdil, že je to normální a dělají to všechny. Na diagnostice to psalo: reg. tlaku přeplňování (odchylka reg. kladná) a reg. tlaku v zásobníku pomocí vent. reg tlaku (nárůst tlaku příliš malý). Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík Kortys
set_
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: úte 08.11.2011 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2939

#10 Příspěvek od set_ »

normalni to neni,mam take 320d a kdyz seslapnu plyn tak to jede normalne bez zadne prodlevy.Je mozne , ze ti blbne elektricka regulace na turbu.Podobny problem mel i Jarouch a vyresil to , zkus mu napsat.Co se tyce tech studenych startu,tak po vymene tech zhavicek,rele zhaceni atd. nechal sis smazat adaptace?
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Kortys »

Dík za odpověď, řeším to se Snejkem, tak to asi smazal. Co je myšleno smazat adaptace? (závady vymazány)
Dracon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pon 23.04.2012 00:00
Bydliště: okres Olomouc
Klubové ID: 3013

#12 Příspěvek od Dracon »

Kortys píše:Dotaz: Mám 320d r.v.2006, najeto 198000km a nevím jestli je normální, že pokud chci předjet, tak auto než zrychlí tak má dost velkou prodlevu a pak vystřelí. Auto jsem již tak koupil a původní majitel tvrdil, že je to normální a dělají to všechny. Na diagnostice to psalo: reg. tlaku přeplňování (odchylka reg. kladná) a reg. tlaku v zásobníku pomocí vent. reg tlaku (nárůst tlaku příliš malý). Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík Kortys
Jestli máš automat, tak normální prodleva při kickdownu je normálně téměř sekunda.
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Kortys »

Automat to je, ale nezkoušel jsem dát plnej. Vyzkouším.
Na diagnostice KTS Bosch mi to psalo závady:
4630 reg. tlaku přeplnování (odchylka reg. kladná) a
4B90 reg. tlaku v zásobníku pomocí ventilu reg. tlaku (nárůst príliš malý).
Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík
hanz-320d
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: úte 05.02.2013 01:00

#14 Příspěvek od hanz-320d »

Mne je znatelne poznat vykon az od 2tis. otacek.. do te doby je to taky pomerne linejsi.. od kolika ma tedy presne nejlip zabirat?
Diky
----------------
bmw 320d E90
Odpovědět