Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e90 320D-nižší výkon..?
ahoj,chci se zeptat,mám E90 320D 120 KW,najeto poctivejch 231 tis.. cca ve 200 tis. se dělalo turbo,před tím jela jak z praku,dával se tam repas jiný turbo,měsíc stála a pak už to nebylo ono,v nízkejch otáčkách jakoby neměla takovej výkon,táhla až kolem 2700 otáček..měnil se olej,všechny filtry i vzduchovej a prej kontrolovali těsnost toho potrubí..prej ok.. tak šlo turbo ven,na záruku mi tam dali novej podtlakovej ventil a v turbu udělali regulaci naklápění lopatek,po měsíci to tam zas vrátili..určitě je to lepší,ale pořád mi připadne,že auto jakoby nemá tu pružnost,třeba když pojedu na 6 stupeň 90 a přišlápnu to,tak vůbec,ale vůbec netáhne..a co jezdím s passatem 1.9Tdi,tak ten táhne docela citelně.. je tam původní spojka,která při vyšlápnutí vrže,ale řadí normálně a nabranou rychlost neztrácí.. nemá někdo nějaký tip po čem jít? nebo je to takle normální? moc díky za odpověď
díky za odpověď,už je to dávno vyřešené..bylo to tím repasem,nenaklápěli se lopatky.. montovaly mi nové turbo přímo v BMW,turbo mitsubischi a stějně jako tobě,auto šlape jak hodinky.. čerstě po výměně mi připadalo,ža jezdím s formulí,po tom,jak jsem si zvykl na ten nedostatek výkonu před tím:-) a navíc mám teď 2 roky plnou záruku..jinak do repasu už bych též nešel..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz: Mám 320d r.v.2006, najeto 198000km a nevím jestli je normální, že pokud chci předjet, tak auto než zrychlí tak má dost velkou prodlevu a pak vystřelí. Auto jsem již tak koupil a původní majitel tvrdil, že je to normální a dělají to všechny. Na diagnostice to psalo: reg. tlaku přeplňování (odchylka reg. kladná) a reg. tlaku v zásobníku pomocí vent. reg tlaku (nárůst tlaku příliš malý). Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík Kortys
Dík Kortys
normalni to neni,mam take 320d a kdyz seslapnu plyn tak to jede normalne bez zadne prodlevy.Je mozne , ze ti blbne elektricka regulace na turbu.Podobny problem mel i Jarouch a vyresil to , zkus mu napsat.Co se tyce tech studenych startu,tak po vymene tech zhavicek,rele zhaceni atd. nechal sis smazat adaptace?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon 23.04.2012 00:00
- Bydliště: okres Olomouc
- Klubové ID: 3013
Jestli máš automat, tak normální prodleva při kickdownu je normálně téměř sekunda.Kortys píše:Dotaz: Mám 320d r.v.2006, najeto 198000km a nevím jestli je normální, že pokud chci předjet, tak auto než zrychlí tak má dost velkou prodlevu a pak vystřelí. Auto jsem již tak koupil a původní majitel tvrdil, že je to normální a dělají to všechny. Na diagnostice to psalo: reg. tlaku přeplňování (odchylka reg. kladná) a reg. tlaku v zásobníku pomocí vent. reg tlaku (nárůst tlaku příliš malý). Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík Kortys
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Automat to je, ale nezkoušel jsem dát plnej. Vyzkouším.
Na diagnostice KTS Bosch mi to psalo závady:
4630 reg. tlaku přeplnování (odchylka reg. kladná) a
4B90 reg. tlaku v zásobníku pomocí ventilu reg. tlaku (nárůst príliš malý).
Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík
Na diagnostice KTS Bosch mi to psalo závady:
4630 reg. tlaku přeplnování (odchylka reg. kladná) a
4B90 reg. tlaku v zásobníku pomocí ventilu reg. tlaku (nárůst príliš malý).
Mohly to být ale nahodilé chyby ,byla odpojená baterka a různá čidla. Měnil jsem všechny žhavící svíčky, jednotku žhavení a jeden vstřikovač, který byl trochu horší než ostatní. Vše jsem řešil kvůli špatným studeným startům. Pod +8st. motor jede nepravidelně cca 5-10sec, podle teploty. Pak již celý den OK. Nic nepomohlo a je to stále stejné! Není to vůbec normální jev?
Dík