Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 TI M42B18 rv94: Nejde nastartovat
To je dobrej postřeh.libovka píše:Po odpojení snímače otáček klikové hřídele přestanou jít jiskry a palivo ze vstřikovačů

Podívej se jestli ti to dává benzín.[/quote]
Jo postřech mam dobrej....... ale Ty máš lepčí

Co myslíž že mi stříká za palivo ze vstřikovačů ? Nafta ?
Rozvody vypadají dobře - 1 válec od rozvodů nahoře, ventily jsou ve střihu a rysky na vačkách směřují svisle nahoru. díky.
Rozvody vypadají dobře - 1 válec od rozvodů nahoře, ventily jsou ve střihu a rysky na vačkách směřují svisle nahoru. díky.[/quote]
Když už tak správná konrola se dělá když je první píst nahoře(musí se zastrčit aretační kolík do setrváku),ventily nejsou ve střihu(obě vačky směřují nahoru) a šipka na kole směřuje nahoru.

Když už tak správná konrola se dělá když je první píst nahoře(musí se zastrčit aretační kolík do setrváku),ventily nejsou ve střihu(obě vačky směřují nahoru) a šipka na kole směřuje nahoru.


Pokud jde benzín a i to dává jiskru teoreticky by to mělo naskočit, jen se zeptám, když se to startuje je jakoby nějaká změna ve "zvuku"startování než předtím (někdy se tak dá poznat že to potratilo tlaky, hodne nahrubo ale nejlepší proměřit). Co vyměnit svíce? Že dávají jiskru když sou vytažený neznmená vůbec nic, jendou sem kvůli tomuhle rozebral půl motoru a pak sem zjistil že stačilo vyměnit svíčky (venku jiskra vpohodě ale pak prostě nepálili) Jak se to chovalo než to pošlo? Nebo zničeho nic? Sázím na svíce pokud se neměnili mě taky tenkrát pošly zničehož nic 

joo když některý válec ztratí tlak tak je to opravdu nahrubo slišet ale tady nic takovýho slišet právě není, i když točím motorem rukou tak jsou cejtit čtyři místa, ale přeměřím to k.metrem.
Svíčky jsem dal z bmw do jinýho motoru a normálně vrčel, ale naopak se opět nic nezměnilo.
Výfuk odpojen před prvním dílem výfuku beze změny
ŘJ není vlhká je naprosto suchu a čistá
podle mě se to nějakym způsobem ulejvá, někdy to střelí z výfuku a taky to černě pokuřuje
když osušim svíce tak se to po prvnim startu jakoby rozběhne ale hned chcípne
Než jsem auto koupil tak mělo vrčet na místě a ještě nějakou chvíli byl zaplej klíček asi do tý doby než vycuclo cca 1|4 nádrže
Mockrát díky
Svíčky jsem dal z bmw do jinýho motoru a normálně vrčel, ale naopak se opět nic nezměnilo.
Výfuk odpojen před prvním dílem výfuku beze změny
ŘJ není vlhká je naprosto suchu a čistá
podle mě se to nějakym způsobem ulejvá, někdy to střelí z výfuku a taky to černě pokuřuje
když osušim svíce tak se to po prvnim startu jakoby rozběhne ale hned chcípne
Než jsem auto koupil tak mělo vrčet na místě a ještě nějakou chvíli byl zaplej klíček asi do tý doby než vycuclo cca 1|4 nádrže
Mockrát díky
me přide že je to těma svícema, dyž to po jejich osušení jakoby "chytne" případně blbne cívka, pokud se nepletu tak s kablema je to směrem od rozvodu motoru 1,2,3,4 (tj zepředu dozadu) , ono i kable muzou bejt pomalu ko ale to nepovažuji za pravděpodobné. Dej tam vhodné nové svíce( rozuměj klidně i brisk) a pak případně budeme koumat dále
Kdyby se mi to samotnýmu jendou nestalo a jak blbec sem se celej den hrabal v motoru abych pak zjistil že stačilo vyměnit svíčky 


Ok tak fajn, dej vědět celkem mě to zajímá. No to by zrovna vylejzat do modrýho nemuselo, jak moc to vyleze? Ono pokud to má člověk na sluníčku nebo v teple v garáži tak si to i povyleze
Zatím bych to neřešil, pokud to bude po zahřání tma kde má být tak vpohodě, nebo je jen jednoduše posunutá ručička 


pokud to cos napsal je v barech, tak to potěš koště
mělo by to být okolo11- 13 barů pokud se nepletu, Benzín by se měl vejít max do 15cti barů tlaku a rozdíl mezi válci by neměl bát více jak 1-2 bary. Takže mrknout ejstli nejsou ohnuté ventily,jestli sedí rozvod, pístní kroužky atd atd. Protože na tyhle tlaky to asi fakt nepojede

vstřikovací lištu jsem měl venku s připojenym benzínem a při startování vypadaj že prášej dobře, nestříkaj ani netečou, ale skusim je vzít na test.
kdyby byl nízký tlak paliva asi by se to neuchcávalo, ale zítra ho už snad změřim
kdyby byla špatná cívka myslim že by to neházelo jiskry, kdyby házelo jinde tak by to mohli být snímače na vačce nebo klice. Dají se změřit ?
než cívka bych řek že spíš kabely
nevím jestli je normální že když vyšroubovanou svíčku zasunutou v kabelu položim mimo kostru tak lítaj jiskry z kabelu na nejbližží kostru

kdyby byl nízký tlak paliva asi by se to neuchcávalo, ale zítra ho už snad změřim
kdyby byla špatná cívka myslim že by to neházelo jiskry, kdyby házelo jinde tak by to mohli být snímače na vačce nebo klice. Dají se změřit ?
než cívka bych řek že spíš kabely
nevím jestli je normální že když vyšroubovanou svíčku zasunutou v kabelu položim mimo kostru tak lítaj jiskry z kabelu na nejbližží kostru

jestli práší je to zdřejmě ok, myslel sem to stím tlakem tak, že pokud by byl malej tak by vstrikovače spíš tekly než prášili-od toho ty uchcané svíce(to byl spíše jen dohad) Ona i načatá cívka dává jiskru ale ne zdřejmě tak jak by měla, jednou sem ji taky měnil stará házela opticky jiskry dobře ale díky ní motor neběžel. Ohledně těch kabelů bych asi hádal, na jednom autě(konkrétně ford) mi to dělalo taky ale problém stím nebyl žádný, je ale možný že ejstli jiskra skočí jinde než na svíci tak to asi nepude
Jedno z čidel by to být mohlo a vlastně je to dost pravděpodobný a teť mě štve že mě to nenapadlo
, nejprv zkontroluj kabely a případnej odpor na čidle by se měl pohybovat okolo 1200-1400 ohm na pinech 1 a 2 pokud si dobře pamatuji. Když je blbý nejde nastartovat a rozhodí to zapalování a palivo atd takže by to i odpovídalo 


