Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dobrá volba 330d?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od dzusik »

Zdravým tady všechny na fóru.Po dlouhé době jsem sem zase zaplul a hnedka na Vás mám dotaz.Po dlouhé době co jsem se tenkrát spálil na BMW e-36 tds tak přemýšlím že bych si opět pořídil BMW. Mám zálusk na 330d 150kw automat r.v.2003.Je to dobrá volba?Zajímají mě Vaše zkušenosti s tímto vozem a hlavně motorem.Děkuji za kladné odpovědi. :D
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#2 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Je to dobré auto, jede pěkně a za příjemnou spotřebu a sere se to jako každé ojeté auto :wink:
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od dzusik »

M3maniac píše:Je to dobré auto, jede pěkně a za příjemnou spotřebu a sere se to jako každé ojeté auto :wink:


Ze začátku pozitivní odpověď a ke konci už jsem trochu nervozní.Co tím přesně myslíš sere.Neberu v potaz podvozek,brzdy a jiné spotřební věci.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#4 Příspěvek od Marrtin »

Mam e46 330 Cd 150 kW. Jede to moc pekne s rozumnou spotrebou. Je to diesel takze kdyz je potreba vymenit turbo nebo treba dvouhmotovy setrvacnik tak sou to dost pecky. Diky velkymu kroutaku trpi dost dif, kardan, skrin. Na auta co jezdi v CR (na ceskou naftu) bych byl zvlast obezretny.

Je treba auto pri koupi dobre proverit, pak bude delat radost.
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dzusik »

Marrtin píše:Mam e46 330 Cd 150 kW. Jede to moc pekne s rozumnou spotrebou. Je to diesel takze kdyz je potreba vymenit turbo nebo treba dvouhmotovy setrvacnik tak sou to dost pecky. Diky velkymu kroutaku trpi dost dif, kardan, skrin. Na auta co jezdi v CR (na ceskou naftu) bych byl zvlast obezretny.

Je treba auto pri koupi dobre proverit, pak bude delat radost.


A nějaké doporučení na co si mám dát pozor?Uvátým každou dobrou radu.
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

#6 Příspěvek od Marrtin »

Dobra rada je: vem si sebou nekoho, kdo se vyzna a zna konkretne tohle auto. Radsi si zaplat prohlidku v servisu, protoze to te nakonec vyjde mnohem levnejc nez kdyz koupis srot a pokusis se ho dat doporadku.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#7 Příspěvek od libovka »

Sere se to ve smyslu že nejčastěji odchází vstřiky,praskají svody výfuku,dvouhmotnostní řemenice,vstřikovací čerpadla,atd. :wink:
dzusik
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 17.05.2008 00:00
Bydliště: pardubice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od dzusik »

libovka píše:Sere se to ve smyslu že nejčastěji odchází vstřiky,praskají svody výfuku,dvouhmotnostní řemenice,vstřikovací čerpadla,atd. :wink:

To je v podstatě pomalu celej motor.To tady do toho každej tolik sype?
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od ROBi »

Ne, ale jakmile se tu zeptáš, co se na tom může rozsypat, tak se na to dá napsat jakýkoliv díl v autě, protože se může rozbít cokoliv. Jak na 330d, tak na novém autě. Takže i když je tento motor nadprůměrně spolehlivý, tak z toho můžeš nabýt dojmu, že je to motor úplně na hovno. A stejně není lepší rada, než vzít s sebou schopného mechanika a nechat si auto prověřit jím, tak i prohlídkou v BMW. Stojí to peníze, ale vyplatí se to.
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#10 Příspěvek od Tom_120i »

Co chceš slyšet? 330d je super, to bez debat. Obecně můžeme říct, že naftový motor je velmi spolehlivý. Problém je jeho příslušenství. Turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmoťák, filtr pevných částic (u novějších modelů) apod. U ojetiny je velká pravděpodobnost, že vše budeš muset dříve či později vyměnit. Záleží jak dlouho si chceš auto nechat a kolik najedeš (když vybíráš naftu, tak předpokládám, že těch 30tisíc minimálně dáš). Tohle všechno je před koupí potřeba brát v úvahu.
Simonka330D
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 28.08.2011 00:00

#11 Příspěvek od Simonka330D »

Ahoj mám dotaz mám 330D Touring, a pokaždý když se motor trochu ohřeje hrozně se rozklepe.. nevíte čím by to mohlo být?
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#12 Příspěvek od mrJekill »

Tom_120i píše: U ojetiny je velká pravděpodobnost, že vše budeš muset dříve či později vyměnit.


Myslím,že i u nového auta je velká pravděpodobnost,že dříve,či později budeš muset spotřební věci vyměnit :lol:
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#13 Příspěvek od Tom_120i »

Kdo tu píše o spotřebních věcech? Ty musíš měnit všude. A hádej kde budeš měnit dřív?

Psal jsem jen o příslušenství naftového motoru. Součásti, které třeba u benzíňáku nebo nového nafťáku by teoreticky nějakých 150-200k km měly držet. Chápeš ten rozdíl?
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#14 Příspěvek od mrJekill »

Co myslíš příslušenstvím motoru?

Dnes jsou všechny motory dělaný,že vydrží +- nějakých 500 000km bez problémů.Samozřejmě odejít může kde co,ale než na stav tachometru a typ motoru bych se zaměřil a pokusil zjistit kdo a jak s tím autem jezdil.To je důležitější,než o jaký jde motor a kolik má najeto.
V ČR máme navíc všichni to štěstí,že veškerá u nás prodávaná auta jsou po důchodcích,kteří občas jeli s autem do kostela a nebo po ženských,které stejně většinou vozil manžel a auto jen stálo v garáži.
Nejvíc se mi líbí,když třeba story o důchodci líčí zmetek v bazaru a auto má servaný nesmyslně velký kola,muziku jak na technopárty a místo výfuku roury od kamen.Prostě typicky důchodcovský vůz :lol:
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#15 Příspěvek od Tom_120i »

tohle, vzdyť to píšu

Tom_120i píše:.... Problém je jeho příslušenství. Turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmoťák, filtr pevných částic (u novějších modelů) apod......
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#16 Příspěvek od Tehu »

Tom_120i píše:Co chceš slyšet? 330d je super, to bez debat. Obecně můžeme říct, že naftový motor je velmi spolehlivý. Problém je jeho příslušenství. Turbo, vstřiky, čerpadlo, dvouhmoťák, filtr pevných částic (u novějších modelů) apod.
nema cenu tohle preci psat jako vadu... At si koupi jakejkoli diesel at uz od koncernu, mercedesu nebo BMW jsou to klasicke naftove bolesti... A potkat ho to muze a nemusi !!!

Jinak bych to vsak shrnul tak ze se i pres toto jedna ve srovnani s konkurenci o nadprumerne spolehlive auto :!:
Odpovědět