Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

VÝMĚNA ROZVODŮ a KLÍNOVÝCH ŘEMENŮ

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
sah5
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pon 21.03.2011 01:00

#1 Příspěvek od sah5 »

Zdravim všechny.Mohl by mi někdo poradit s tím jestli si mohu rozvodový řemen včetně kladk vyměnit sám?Myslím tím jestli nastavím rozvody bez té sady.Prostě jen podle rysek.Jestli to stačí tak jako na většině aut aby se to nepotkalo a dobře to pálilo.Ventily neřeším,vím že jsou tam hydrošteli co se samy srovnají.Dělám většinu aut a zatím to stačilo vždy podle rysek(dělal jsem to i na wolkswagenu dodávce a pohoda,taky jsem nepotřeboval sadu na nastavování a časování rozvodů)..A nebo jestli to musím dát radši do servisu.
Jo a taky prý musím sundat celý předek(masku)?
A ještě jedna věc.Odjednal jsem si celou rozvodovou sadu kladek i s řemenem od firmy INA.Prý je dobrá že se dává i do výroby do škodovek tak nevím-zná tu značku někdo?Je pravda že s tímto autem najedu ročně tak 12tis.km
A taky vůbec nevím jaké řemeny mám objednat ke klíňáku.Myslím,že jeden je klínový a druhý???(ten co jde přes ventilátor a alternátor?)A asi i kladku zase k tomu co?
To podstatné: mám 318i e36 M40.Díky všem za odpověď.
aigo
Registrovaný
Příspěvky: 604
Registrován: stř 07.05.2008 00:00
Bydliště: Zámrsk
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od aigo »

hele taky sem je menil doma a bylo to v pohode... staci sundat ten kryt pred ventilatorem a ventilator a uz se tam dostanes a tusim ze ze spodu u prevodovky je dira na aretaci do ktere staci strcit nejaky kus kulatiny proti pootoceni motoru aby se ti to nepotkalo ale podle rysek to jde v pohode taky... byla to prace na dopoledne. a myslim ze je tam jeden klinak na cerpadlo a jeden rozvodovej remen...jeste mi doma zustala nova napinaci kladka kdyby si chtel...
chrompacket
Registrovaný
Příspěvky: 524
Registrován: čtv 16.02.2006 01:00
Bydliště: Petřvald u Karviné

#3 Příspěvek od chrompacket »

je to sranda.. v miste kde je starter je otvor smerem do prevodovky, velikostne tam vleze kulatina cca 8mm nebo nejaky imbusovy klic nebo neco podobneho, pootacej si na klice motorem az ti to neco co do te diry strcis sedne do diry v setrvacniku... tim padem mas zaaretovany motor, nikam se ti nepohne a je v poloze 1. valec v HU
musis sundat hadici od chladice, termostat, predni krytovani motoru, ted nevim jestli ne i rozdelovac a pak uz jen samotny remen sundej, vymen kladky a nasad novou sadu.. je to v klidu
sah5
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: pon 21.03.2011 01:00

#4 Příspěvek od sah5 »

aigo díky za nabídku kladky,ale mám celou sadu.jinak díky za radu.
DWXak
Registrovaný
Příspěvky: 1162
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 2927

#5 Příspěvek od DWXak »

Je to takova sranda i u 325i vanos? Nebo to uz mam radsi nechat dat do servisu? Rozvody bych nejradsi udelal, motor uz ma svoje odslapano
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#6 Příspěvek od Kami1 »

zrovna sem na to hodil hezkej návod LiborM
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=102140
Odpovědět