Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw E36 316i top speed
Zdravím, dnes jsem se byl s kámošem projet v jeho 316i zkoušely jsme jak se říká co to dá a oba nás zarazilo, že jsme se nedostaly přes 170 víc to prostě nejelo. Má tam 17tky alu, rezonátor, filtr, novou lambdu,svíčky najeto 179tis. Já mám ten stejný motor m43, filtr mám taky, 17tky též, najeto 187tis a a max mám na 205. Myslíte, že má motor už po smrti nebo je tam jen něco špatné? Popřípadě co ? Díky za odpovědi..
Počet najetých kilometrů na budíku není směrodatný, pokud má kamarád 179k km, tak může mít v reálu klidně přes 300k km a pokud každý kdo auto vlastnil testoval maximálku, tak se ani nedivim, že auto ve 170ti končí. Navíc pánové 316ka neni auto na závodění ani trhání rychlostních rekordů
To je první věc, druhá věc jsou fitry, jestli máte standartní předepsanou vložku, nebo jestli máte nějaký konus a jakýkoliv zásah do výfuku taky ovlivňuje chod motoru. Pak se mi taky u e36 stalo, že mi přibržďoval brzdič, projevilo se to tak, že když jsem z kopce vyřadil nezrychloval jsem, akcelerace se taky lehce zhoršila a spotřeba šla nahoru..
Zajeďte si na brzdu, ať vám změří výkon a budete mít jasno

Zajeďte si na brzdu, ať vám změří výkon a budete mít jasno

To je mi jasný, že to není závoďák, ale tak na 170ti by snad končit neměla i kdyby měla 300( i když je pravda kdoví co s tím kdo kdy dělal ) znám borce co má 285tis na 316tce 1993 a přes dvě kila mu to de a to je auto polorozpadlé a to se divím že s tím tak jezdí. Jinak filtr tam má konus, má tam sice rezonár místo katu, ale tak ten by měl spíš přidat než ubrat. Dns má dojet kemně na zvedák tak zkusím zda mu teda nepřibrzďuje kolo, ale to se mi nezdá.
PeterE36 píše: má tam sice rezonár místo katu, ale tak ten by měl spíš přidat než ubrat.
Tím bych si nebyl vůbec jistej, podle mě každej zásah do originál výfuku negativně ovlivňuje chod motoru, když tedy pominu prémiové komplet výfuky za pár desítek tisíc. Poradil bych se s nějakým odborníkem, címž nemyslím Vencu Nováka co má tjůningovou dílnu dole na návsi...

Ještě zkuste dát místo toho konuse originál vložku filtru...

nevím nevím, možná už má motor něco za sebou. Naše 316i z roku 91 má cca 380 tis km a nechce se jí jet už víc jak 180. dřív jezdila určitě něco přes 200. Ale zase nezkoušel jsem to pořádně, možná by to ještě na dálnici do prahy na těch 200 namotala. Ale jak už tu zaznělo, tohle auto není pro tyhle ryhlosti stavěné. Je o takové přibližovadlo a zábava na okresky 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
Takže, sportovní filtr pryč a auto jezdí daleko lépe .... jinak znám lidi co mají 316-318 a honí to jak svině do omezovače a auta šlapou jak hodinky pořád ! Takže, si nemyslím že pokud auto má třetího majitele a každý zkoušel třeba 10x maximálku, že pak to auto pak pojede 170 max .. to je myslím blbost.