Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw E36 316i top speed

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od PeterE36 »

Zdravím, dnes jsem se byl s kámošem projet v jeho 316i zkoušely jsme jak se říká co to dá a oba nás zarazilo, že jsme se nedostaly přes 170 víc to prostě nejelo. Má tam 17tky alu, rezonátor, filtr, novou lambdu,svíčky najeto 179tis. Já mám ten stejný motor m43, filtr mám taky, 17tky též, najeto 187tis a a max mám na 205. Myslíte, že má motor už po smrti nebo je tam jen něco špatné? Popřípadě co ? Díky za odpovědi..
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#2 Příspěvek od mrJekill »

Osobně si myslím,že je špatný díl mezi volantem a pedály.
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#3 Příspěvek od PeterE36 »

hmm .. ten díl mezi volantem a pedálem je v naprostém pořádku :-)
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#4 Příspěvek od mrJekill »

Kde jste zkoušeli maximálku?Na uzavřené dráze,nebo v Německu na dálnici?
Dacud
Registrovaný
Příspěvky: 350
Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Dacud »

kamosovi to da 210 :) takze nekde je chyba
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od icecold »

nemá tam kratší diff?
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#7 Příspěvek od mrJekill »

Motor může bejt ulítanej.Skuste jet vedle sebe stejnou rychlostí na stejnej kvalt a uvidíte kolik motor točí.Pokud má kámoš vyšší otáčky je to jasné - jiný převodový poměr v diferáku
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#8 Příspěvek od Foldas »

motor už byl na omezovači nebo už neměl sílu?
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#9 Příspěvek od PeterE36 »

Už neměl sílu... jeli jsme na obchvatě . Jen mě napadla taková věc má strhlej jeden šroub na začátku potrubí výfukového u motoru takže mu to trošku fouká. Ale nevím zda by to tolik mělo ubrat na výkonu.
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#10 Příspěvek od michal09 »

Počet najetých kilometrů na budíku není směrodatný, pokud má kamarád 179k km, tak může mít v reálu klidně přes 300k km a pokud každý kdo auto vlastnil testoval maximálku, tak se ani nedivim, že auto ve 170ti končí. Navíc pánové 316ka neni auto na závodění ani trhání rychlostních rekordů :wink: To je první věc, druhá věc jsou fitry, jestli máte standartní předepsanou vložku, nebo jestli máte nějaký konus a jakýkoliv zásah do výfuku taky ovlivňuje chod motoru. Pak se mi taky u e36 stalo, že mi přibržďoval brzdič, projevilo se to tak, že když jsem z kopce vyřadil nezrychloval jsem, akcelerace se taky lehce zhoršila a spotřeba šla nahoru..

Zajeďte si na brzdu, ať vám změří výkon a budete mít jasno :wink:
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#11 Příspěvek od PeterE36 »

To je mi jasný, že to není závoďák, ale tak na 170ti by snad končit neměla i kdyby měla 300( i když je pravda kdoví co s tím kdo kdy dělal ) znám borce co má 285tis na 316tce 1993 a přes dvě kila mu to de a to je auto polorozpadlé a to se divím že s tím tak jezdí. Jinak filtr tam má konus, má tam sice rezonár místo katu, ale tak ten by měl spíš přidat než ubrat. Dns má dojet kemně na zvedák tak zkusím zda mu teda nepřibrzďuje kolo, ale to se mi nezdá.
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05

#12 Příspěvek od michal09 »

PeterE36 píše: má tam sice rezonár místo katu, ale tak ten by měl spíš přidat než ubrat.


Tím bych si nebyl vůbec jistej, podle mě každej zásah do originál výfuku negativně ovlivňuje chod motoru, když tedy pominu prémiové komplet výfuky za pár desítek tisíc. Poradil bych se s nějakým odborníkem, címž nemyslím Vencu Nováka co má tjůningovou dílnu dole na návsi... :wink:

Ještě zkuste dát místo toho konuse originál vložku filtru... :wink:
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#13 Příspěvek od PolarBear »

nevím nevím, možná už má motor něco za sebou. Naše 316i z roku 91 má cca 380 tis km a nechce se jí jet už víc jak 180. dřív jezdila určitě něco přes 200. Ale zase nezkoušel jsem to pořádně, možná by to ještě na dálnici do prahy na těch 200 namotala. Ale jak už tu zaznělo, tohle auto není pro tyhle ryhlosti stavěné. Je o takové přibližovadlo a zábava na okresky :-)
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#14 Příspěvek od johnyfly1 »

skus dat gumy 185/65/15 potom to pojde ako raketa :D ja som mal gumy 225 a bolo to lenive.. na 205 to trosku ozilo ale na zimnych 185 to je jedna basen...uz sa tesim na zimu :D :D :D
sedon
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: sob 02.04.2005 00:00

#15 Příspěvek od sedon »

Ja ted na sestnactce vymenil vlnovec, deravej jak reseto, a musim rict, ze napriklad na ekonomomeru pozoruju vyrazny zlepseni. Maximalnku s temahle gumama zkouset rozhodne nebudu, ale proste tyhle serepeticky imho udelaj hodne...
Fantucci
Registrovaný
Příspěvky: 1127
Registrován: čtv 19.04.2007 00:00
Bydliště: Ústí
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Fantucci »

moje bejvalá 316i m43 jela i víc než 210km/hod ... - na 205/55/R16

když to tak vezmu, tak to nebylo vůbec špatný auto... kurva jen, že ty e36tky tak reznou...:-(
e46 325i Touring; X5 e70 3,0d xdrive
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od ROBi »

Sice si myslím, že by to mělo jet více, než píšeš, že to dalo, na druhou stranu, ten motor není žádný trhač asfaltu a auto úplně nejlehčí taky není ;)
36mi323
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: stř 14.01.2009 01:00
Bydliště: Uh.Hradiště

#18 Příspěvek od 36mi323 »

já jsem měl e36 323i coupe, pak e39 3.0iA, ted e36 320i, a maximálku jsem nezkoušel ani u jednoho auta:) moc nechápu jak s tím někdo může tak jezdit.. ja bych se bál :)
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

#19 Příspěvek od JanHavlicek »

Jestli každej majitel zkouší maximálku u aut typu 316i, tak se nedivim, že za chvíli nejede víc jak 170
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#20 Příspěvek od PeterE36 »

Takže, sportovní filtr pryč a auto jezdí daleko lépe .... jinak znám lidi co mají 316-318 a honí to jak svině do omezovače a auta šlapou jak hodinky pořád ! Takže, si nemyslím že pokud auto má třetího majitele a každý zkoušel třeba 10x maximálku, že pak to auto pak pojede 170 max .. to je myslím blbost.
Odpovědět