Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 325 TDS 95 - vyřešit kouřivost Praha
-
Butch5
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Cca před 3 měsíci jsem koupil TDSu s tím, že černě kouří. Údajně bylo repasované čerpadlo, vyměněny vstřiky za starší, EGR ventil za starší a TDS pořád kouří. čerpadlo nastavil předchozí majitel prý dle diagnostiky a auto kouřilo ve vysokých otáčkách a dá se říci, že ne málo, ale nebylo to nic, co bych u tak starého auta nepřekousl. Problém je v tom, že oslední dobou se kouřivost dost výrazně zhoršila, auto kouří dost extrémně. Je to automat a kouření se projevuje v tahu motoru a pak vždycky když auto přeřadí na vyšší stupeň nebo podřadí, tak auto vyplyvne oblak stojícího černýho dýmu. Je to docela provokace na příslušníky co pomáhají a chrání, když se rozjíždím do křižovatky a auto ve chvíli kdy zařadí dvojku, uprostřed křižovatky zanechá stojací černou clonu, přes kterou není vidět. Dělá to už i v nízkých otáčkách, jednoduše řečeno pořád. Poradí někdo, čím to může být anebo nejlépe někdo z Prahy, kdo má zkušenosti a možnost se na to podívat, že by mi pomohl to pořešit ?????
-
Tompo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
Jako fakt? Já chci taky... Včera jsem vytahal vstřiky, nechal oměřit, všechny OK, zárověn jsem oddehtoval sání, kde snad snímač tlaku nemohl vůbec měřit jak byl zanešen, dal jsem nový těsněníčko, na řídícím vstřiku byl utržen kablík, vše jsem poskládal, přijde mi, že motor má jemnější chod, ale stále když dám podlahu, tak hulíme.... Kdo a kde a hlavně jak Ti to nastavil?
