Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 325 TDS 95 - vyřešit kouřivost Praha

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Butch5 »

Cca před 3 měsíci jsem koupil TDSu s tím, že černě kouří. Údajně bylo repasované čerpadlo, vyměněny vstřiky za starší, EGR ventil za starší a TDS pořád kouří. čerpadlo nastavil předchozí majitel prý dle diagnostiky a auto kouřilo ve vysokých otáčkách a dá se říci, že ne málo, ale nebylo to nic, co bych u tak starého auta nepřekousl. Problém je v tom, že oslední dobou se kouřivost dost výrazně zhoršila, auto kouří dost extrémně. Je to automat a kouření se projevuje v tahu motoru a pak vždycky když auto přeřadí na vyšší stupeň nebo podřadí, tak auto vyplyvne oblak stojícího černýho dýmu. Je to docela provokace na příslušníky co pomáhají a chrání, když se rozjíždím do křižovatky a auto ve chvíli kdy zařadí dvojku, uprostřed křižovatky zanechá stojací černou clonu, přes kterou není vidět. Dělá to už i v nízkých otáčkách, jednoduše řečeno pořád. Poradí někdo, čím to může být anebo nejlépe někdo z Prahy, kdo má zkušenosti a možnost se na to podívat, že by mi pomohl to pořešit ?????
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#2 Příspěvek od mrJekill »

Turbo funguje?
Černý kouř - přebytek paliva,nebo nedostatek vzduchu (prakticky totéž)
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Butch5 »

turbo funguje. není tu někdo z Prahy, kdo by to pošteloval ???
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Butch5 »

má někdo zkušenost se zaslepením EGR ventilu ?? kamarád mi říká, že to může vše vyřešit... ????
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#5 Příspěvek od mrJekill »

Pokud ti nepodfukuje,zatím jen od EGR odpoj podtlakovou hadičku,která ho otvírá a do hadičky strč provizorně šroubek,aby se ucpala.Myslím,ale že tímhle se to na 99% nevyřeší.
suchos
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23.05.2009 00:00

#6 Příspěvek od suchos »

mas olej v sani ?
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Butch5 »

nevím, nemám možnost si na autě sám něco dělat a v Praze bydlím chvíli a nikoho tu neznám. Pomohl by mi nějaký nadšenec, co tomu rozumí a mrkne na to....myslím, že olejem by to být nemělo, je to černej kouř, olej by měl kouřit modře ??? tohle vypadá spíš na naftu....
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#8 Příspěvek od shade741 »

Mrknout na ty vstřiky, podle mě nerozprašují tak jak mají, nebo pak to turbo( ztráta tlaku- prasklá hadice, někde ufukuje) případně samotné turbo :wink:
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#9 Příspěvek od mrJekill »

Určitě hledat kolem turba,případně se zaměřit na řídící vstřik.Tady by diagnostika mohla říct víc
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Butch5 »

Vážně nikdo v Praze nerozumí báwům, případně neumí nastvait čerpadlo ??? :/
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#11 Příspěvek od mrJekill »

Butch5 píše:Vážně nikdo v Praze nerozumí báwům, případně neumí nastvait čerpadlo ??? :/
Osobně si myslím,že nerozumí a neumí :D
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Butch5 »

Victory!!!! :)
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#13 Příspěvek od mrJekill »

A?
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Butch5 »

a nic, co kouří, to jede :D
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Butch5 »

Tak je to vyřešený, chtělo to přenastavit hodnoty vstřikování, který sice někdo nastavoval, ale asi úpně nevěděl jak.... :)))
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#16 Příspěvek od Tompo »

Jako fakt? Já chci taky... Včera jsem vytahal vstřiky, nechal oměřit, všechny OK, zárověn jsem oddehtoval sání, kde snad snímač tlaku nemohl vůbec měřit jak byl zanešen, dal jsem nový těsněníčko, na řídícím vstřiku byl utržen kablík, vše jsem poskládal, přijde mi, že motor má jemnější chod, ale stále když dám podlahu, tak hulíme.... Kdo a kde a hlavně jak Ti to nastavil?
suchos
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23.05.2009 00:00

#17 Příspěvek od suchos »

S tim nastavenim me to taky zajima, napis sem pls kdo a jakym presne zpusobem ti to nastavil, jestli stacilo jenom pres ridici jednotku.
Jinak me tds prestalo znatelne hulit co jsem vyhodil katalyzator.. nevim jak je to mozny, ale je to tak.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#18 Příspěvek od Tompo »

taky to mám v plánu vyhodit a pěkně nerez trubku...
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Butch5 »

nastavoval to přes diagnostiku nebo co...je to jeho knowhow, takže detaily mi taky úplně neřekl , ale funguje to, tak jsem spokojenej. Domluvím se s ním a kdyžtak předám kontakt
Odpovědět