Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Výběr motorů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#1 Příspěvek od serpis »

Zdravím všechny Báwaře!

Vždycky jsem chtěl jedině bmw s 6 válcem, ale kůli spotřebě mě odrazoval. Kamarád si koupil 316i e36 rok 97, takže už moderní motor a kombinovanou spotřebou 9l (nevyježděnej), tak sem si říkal, že bych koupil 318i. U 1.6 mě překvapil zátah a krátké kvalty. Motor se musí ale dosti točit, aby jel. Bude takový rozdíl ve spotřebě oproti 320i? Nebude stačit 318i? (po roce 94, to už jsou novější motory). Má někdo zkušenost 316i vs 318i? stojí to za to?
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od icecold »

e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#3 Příspěvek od serpis »

To se hodí. Děkuju.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od xSAFA »

Motory žerou obdobně ať je to čtyřvál nebo šestivál, objem nehraje až takovou roli. Silnější motor nemusíš tak točit proto se dostaneš na podobnou spotřebu s tím, že máš navíc rezervu ve výkonu. Něco jiného je ale město, tam s větším objemem tu spotřebu pocítíš více. Je to o kompromisech... Sám nejlíp víš jak auto využíváš, jinak vybírám auto na denní dojíždění do práce a jinak auto, který bude ne občasný výlety atd. I s 2.8 se dá jezdit dlouhodobej průměr 8,5l...
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna

#5 Příspěvek od Johnys »

já jezdím s 2.8 za 9l průměr svižnou jízdou, když jedu kadla, kadla a kochám se 80tkou, tak jedu za 7,5l a když to honím, tak jsem na 11
KKarlos111
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 27.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od KKarlos111 »

kup 2,5 a budes jezdit ze stejnou spotrebou jako 1,8.ja us mam n52 takze 3,0 a jezdim za 8,6 dlouhodobe :wink:
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#7 Příspěvek od serpis »

Tak bude to 1 aut. rád bych se dožil i dalšího, tak se obávám, že 200koní je moc... S kamarádovou 1.6 na zimákách jsme jeli přes ještěd ( kdo zná) a bylo po dešti a každá zatáčka bokem na čtvrtz plynu... ve 3 lidech. Co potom dělá 200 koní. Hlavně budu jezdit ve městě a ja ksi dovedete přestavit... Mladej kluk, zkoušení co to umí... No nevím jestli bych jezdil za 9l průměr.
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna

#8 Příspěvek od Johnys »

No tak záleží taky na pneu :) s těma papučama co tam mám a kvalitní gumou se mi nedaří to utrhnout ani na mokru. Ale tak když nechceš 200 kobyl, tak si pořiď 1.8Is :)
marecekoi
Registrovaný
Příspěvky: 551
Registrován: úte 05.04.2011 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od marecekoi »

Rozhodně bych se přikláněl k 6ti válci, jelikož co se týče spotřeby to už není takový rozdíl cca +- litr,co se týče výkonu to je bez debat a navíc co se týče výdrže motoru tak to je jedna báseň.Já mám 2,8ku co má pravděpodobně nalítáno 300tis. a motor jede jako švícary a spotřebu +- 10L/100 s tim, že to neřešim,ale když jezdim z práce a nemám potřebu to rvát tak dám za 8,4/100.Navíc do Baworáků prostě silné motory patřej :oops: :P 8)
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#10 Příspěvek od serpis »

Byli tam zánovní zimáky Nokiany... a šlo to až moc... Nemám asi ani takovej rozpočet, ty 6 válce jsou drahý... chtěl bych něco do 40 000kč. Ty spotřeby to je zlo u BMW... ale ono vám to to auto vynahradí :)
stolz
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Velešín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od stolz »

zlo ? to nevis kamo co je zlo. 2.0 od mercedesu co se daval do C classe, zere 10, a to je ctyrvalec. Passat 1.6 benzin zere 9. Felicia 1.6 zere 8,5, ale do dusledku je vsochno jen o tom jak umis jezdit. Ja s BMW R6 2.0 jezdil v pohode pod 8. Takovydle diskuse jsou na dlouho a nikdy neskonci, znam spoustu lidi co ti reknou jak straslive to bude zrat, ale neuvedomi si ze 2.5litr bude zrat stejne jak skoda 120L... Jestli resis spotrebu kup 1.9TDi. v passatu s nim jezdim za 5litru a rikam si jak setrim, ale usmev na tvari ti to nevytvori.
marecekoi
Registrovaný
Příspěvky: 551
Registrován: úte 05.04.2011 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od marecekoi »

Moje slova já před tím než jsem koupil BMW měl 1,6 opla vectru se 101 koněma a spotřebu měla to samý jako moje BMW ted.A za tu hudbu.....to fakt stojí.Bohužel do 40000kč asi 6hrnek neseženeš no :( ,ale nebál bych se toho že spotřeba bude nesmyslně vysoká!!!
Butch5
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: sob 27.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Butch5 »

Tak si kup 2.5 TDS a máš spotřebu vyřešenou a jede to taky slušně :)
KKarlos111
Registrovaný
Příspěvky: 154
Registrován: ned 27.02.2011 01:00

#14 Příspěvek od KKarlos111 »

nebo chvíli počkej a našetři :lol:
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#15 Příspěvek od j3ykobim »

přesně šetři..., já mám s 323 spotřebu po Praze 10-11l, ale jezdim většinou krátké trasy do 10km. Dálky dávam kolem 7-8litru.

Doporučil bych jako ostatní R6, s nějakou slušnou výbavou(ať to auto také můžeš prodat, až dojdeš na další metu).
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Brody »

O čtyřválci bych už nepřemýšlel.. V tý spotřebě je opravdu nepatrnej rozdíl..
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#17 Příspěvek od PolarBear »

zas ty 4 válce neodsuzujte. Ano pro vyježděné řidiče už je to voprus, ale bawor není jen o výkonu. Já být tebou tak klidně najdu E36 se 4 válcem ale hlavně aby bylo techniky OK! a stála třeba do 20k. Pokud bude opravdu v dobrém stavu tak ji za nějakou dobu možná ještě prodáš a nebo to prostě dáš sešrotovat... ztráta na ceně minimální.

Já mám třeba totálně sociální E36 s 1.6 motorem a 380 tkm na krku. Mám v tom LPG a pořád mě to doveze kamkoli kam potřebuju. Karoska je totálně v háji, ale funkče je v pořádku :-)

Bylo to moje první auto a dnes má reálnou hodnotu tak 15-20 tis. (není na prodej, kdyby někdo rejpal, že se mu to snažím vecpat :lol: )
j3ykobim
Registrovaný
Příspěvky: 1226
Registrován: čtv 13.03.2008 01:00
Bydliště: Město snů

#18 Příspěvek od j3ykobim »

PolarBear píše:zas ty 4 válce neodsuzujte. Ano pro vyježděné řidiče už je to voprus, ale bawor není jen o výkonu. Já být tebou tak klidně najdu E36 se 4 válcem ale hlavně aby bylo techniky OK! a stála třeba do 20k. Pokud bude opravdu v dobrém stavu tak ji za nějakou dobu možná ještě prodáš a nebo to prostě dáš sešrotovat... ztráta na ceně minimální.

Já mám třeba totálně sociální E36 s 1.6 motorem a 380 tkm na krku. Mám v tom LPG a pořád mě to doveze kamkoli kam potřebuju. Karoska je totálně v háji, ale funkče je v pořádku :-)

Bylo to moje první auto a dnes má reálnou hodnotu tak 15-20 tis. (není na prodej, kdyby někdo rejpal, že se mu to snažím vecpat :lol: )


Máš chybku v podpise, e39 316 snad nemáš .)
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#19 Příspěvek od PolarBear »

heh dík, nějak jsem to pomotal jak jsem tam přidával ten link na spritmonitor :-) Opraveno :oops:
serpis
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: ned 12.09.2010 00:00

#20 Příspěvek od serpis »

První auto nechci dražší, jak 40 000kč a hlavně víc mít nebudu a auto prostě být musí, protože se prodá motorka. Stejně nebude na dlouho.... Další věc je povinný ručení.
Odpovědět