Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výběr motorů
Zdravím všechny Báwaře!
Vždycky jsem chtěl jedině bmw s 6 válcem, ale kůli spotřebě mě odrazoval. Kamarád si koupil 316i e36 rok 97, takže už moderní motor a kombinovanou spotřebou 9l (nevyježděnej), tak sem si říkal, že bych koupil 318i. U 1.6 mě překvapil zátah a krátké kvalty. Motor se musí ale dosti točit, aby jel. Bude takový rozdíl ve spotřebě oproti 320i? Nebude stačit 318i? (po roce 94, to už jsou novější motory). Má někdo zkušenost 316i vs 318i? stojí to za to?
Vždycky jsem chtěl jedině bmw s 6 válcem, ale kůli spotřebě mě odrazoval. Kamarád si koupil 316i e36 rok 97, takže už moderní motor a kombinovanou spotřebou 9l (nevyježděnej), tak sem si říkal, že bych koupil 318i. U 1.6 mě překvapil zátah a krátké kvalty. Motor se musí ale dosti točit, aby jel. Bude takový rozdíl ve spotřebě oproti 320i? Nebude stačit 318i? (po roce 94, to už jsou novější motory). Má někdo zkušenost 316i vs 318i? stojí to za to?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Motory žerou obdobně ať je to čtyřvál nebo šestivál, objem nehraje až takovou roli. Silnější motor nemusíš tak točit proto se dostaneš na podobnou spotřebu s tím, že máš navíc rezervu ve výkonu. Něco jiného je ale město, tam s větším objemem tu spotřebu pocítíš více. Je to o kompromisech... Sám nejlíp víš jak auto využíváš, jinak vybírám auto na denní dojíždění do práce a jinak auto, který bude ne občasný výlety atd. I s 2.8 se dá jezdit dlouhodobej průměr 8,5l...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
Tak bude to 1 aut. rád bych se dožil i dalšího, tak se obávám, že 200koní je moc... S kamarádovou 1.6 na zimákách jsme jeli přes ještěd ( kdo zná) a bylo po dešti a každá zatáčka bokem na čtvrtz plynu... ve 3 lidech. Co potom dělá 200 koní. Hlavně budu jezdit ve městě a ja ksi dovedete přestavit... Mladej kluk, zkoušení co to umí... No nevím jestli bych jezdil za 9l průměr.
Rozhodně bych se přikláněl k 6ti válci, jelikož co se týče spotřeby to už není takový rozdíl cca +- litr,co se týče výkonu to je bez debat a navíc co se týče výdrže motoru tak to je jedna báseň.Já mám 2,8ku co má pravděpodobně nalítáno 300tis. a motor jede jako švícary a spotřebu +- 10L/100 s tim, že to neřešim,ale když jezdim z práce a nemám potřebu to rvát tak dám za 8,4/100.Navíc do Baworáků prostě silné motory patřej




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Velešín
- Kontaktovat uživatele:
zlo ? to nevis kamo co je zlo. 2.0 od mercedesu co se daval do C classe, zere 10, a to je ctyrvalec. Passat 1.6 benzin zere 9. Felicia 1.6 zere 8,5, ale do dusledku je vsochno jen o tom jak umis jezdit. Ja s BMW R6 2.0 jezdil v pohode pod 8. Takovydle diskuse jsou na dlouho a nikdy neskonci, znam spoustu lidi co ti reknou jak straslive to bude zrat, ale neuvedomi si ze 2.5litr bude zrat stejne jak skoda 120L... Jestli resis spotrebu kup 1.9TDi. v passatu s nim jezdim za 5litru a rikam si jak setrim, ale usmev na tvari ti to nevytvori.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
zas ty 4 válce neodsuzujte. Ano pro vyježděné řidiče už je to voprus, ale bawor není jen o výkonu. Já být tebou tak klidně najdu E36 se 4 válcem ale hlavně aby bylo techniky OK! a stála třeba do 20k. Pokud bude opravdu v dobrém stavu tak ji za nějakou dobu možná ještě prodáš a nebo to prostě dáš sešrotovat... ztráta na ceně minimální.
Já mám třeba totálně sociální E36 s 1.6 motorem a 380 tkm na krku. Mám v tom LPG a pořád mě to doveze kamkoli kam potřebuju. Karoska je totálně v háji, ale funkče je v pořádku
Bylo to moje první auto a dnes má reálnou hodnotu tak 15-20 tis. (není na prodej, kdyby někdo rejpal, že se mu to snažím vecpat
)
Já mám třeba totálně sociální E36 s 1.6 motorem a 380 tkm na krku. Mám v tom LPG a pořád mě to doveze kamkoli kam potřebuju. Karoska je totálně v háji, ale funkče je v pořádku

Bylo to moje první auto a dnes má reálnou hodnotu tak 15-20 tis. (není na prodej, kdyby někdo rejpal, že se mu to snažím vecpat

PolarBear píše:zas ty 4 válce neodsuzujte. Ano pro vyježděné řidiče už je to voprus, ale bawor není jen o výkonu. Já být tebou tak klidně najdu E36 se 4 válcem ale hlavně aby bylo techniky OK! a stála třeba do 20k. Pokud bude opravdu v dobrém stavu tak ji za nějakou dobu možná ještě prodáš a nebo to prostě dáš sešrotovat... ztráta na ceně minimální.
Já mám třeba totálně sociální E36 s 1.6 motorem a 380 tkm na krku. Mám v tom LPG a pořád mě to doveze kamkoli kam potřebuju. Karoska je totálně v háji, ale funkče je v pořádku
Bylo to moje první auto a dnes má reálnou hodnotu tak 15-20 tis. (není na prodej, kdyby někdo rejpal, že se mu to snažím vecpat)
Máš chybku v podpise, e39 316 snad nemáš .)