Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

"divnohlava" TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
pavel6455
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#1 Příspěvek od pavel6455 »

Dneska jsem nahlédl v rámci běžné udržby pod papundekly čerstvě dovezeného baga a vykouklo na mě toto...
Vypadá to na hlavu z TD ?
Jinak bawec by měl mít něco přes 200tkm dle budíků,v automatu a po pár stech kilometrech zjištuji,že celkem dost lemcá (tipuji okolo 13,přesně měřeno nemám..) a na 105 kW,byt značně tlumených automatem,ani moc nejede.
Běžná diagnostika hlásí řj bez chyb,vstřiky netečou,a za tepla blbě startuje,víc jsem zatím nezkoumal..
Takže otázka na co se zaměřit,nejvíc mě se..e ta spotřeba...
Přílohy
006 [50%] [50%].JPG
006 [50%] [50%].JPG (112.84 KiB) Zobrazeno 1322 x
pavel6455
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#2 Příspěvek od pavel6455 »

aha,už jsem asi našel-tds do 95 s hliníkovým sáním?
pavel6455
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#3 Příspěvek od pavel6455 »

OE číslo 2 244 250,takže TD i TDS...
KarelOstrava
Registrovaný
Příspěvky: 953
Registrován: pát 23.05.2008 00:00
Bydliště: Königsberg
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od KarelOstrava »

Mě to taky dost špatně startuje za tepla...
A kolik ti to žere :?:
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#5 Příspěvek od Paty »

to může být vydřený čerpadlo, poposkočenej zub na rozvodáku pokud tam někdo dělal rozvody a přeskočilo mu to, a nebo to má naběháno hodně a máš špatný tlaky...
pavel6455
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#6 Příspěvek od pavel6455 »

jj,čerpadlo už asi bude před smrtí,rozvody bych netipoval,to by blblo i studený,ne?
Za studena v poho,přemejšlím že udělám vypínač na tepl. čidlo,at to žhaví i teplý...no a zátah,teda spíš takový potahání-až přes 2000ot./min,do tý doby mrtvo.
Jinak ty dvě kila na tacháči vypadaj i reálný podle celkovýho stavu auta,celkem zachovalej kousek po dvou majitelích,ale motor bůh ví.
Ale ta spotřeba,bude to fakt někam k 15 l :( :( a to jezdím piánko.
Nevím co s tím,kde hledat chybu...
demong60
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: sob 22.03.2008 01:00

#7 Příspěvek od demong60 »

ten zátah takhle prostě je...do 2000 to nejede a pak se to sebere,tak to mám taky a mám manuál...potom už to ale jede solidně to jako jo,spotřebu mám na 18kách kolech maximálně do 8 litrů,spíš i malinko míň a to startování mám stejný,až budu sundavat sání a čistit ho kvůli odpojení egr ventilu tak vypojim i teplotní čidlo a bude to žhavit i za tepla...mělo by to pomoct sem se tady dočet :D
pavel6455
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#8 Příspěvek od pavel6455 »

no jo,ale řj nebude mít info o teplotě motoru,nebude to víc žrát?
pavel6455
Registrovaný
Příspěvky: 44
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#9 Příspěvek od pavel6455 »

ta spotřeba-nemůže to souviset s váhou vzduchu?
Byt je podle diag. ok,může mít blbý hodnoty...
Odpovědět