Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
"divnohlava" TDS
Dneska jsem nahlédl v rámci běžné udržby pod papundekly čerstvě dovezeného baga a vykouklo na mě toto...
Vypadá to na hlavu z TD ?
Jinak bawec by měl mít něco přes 200tkm dle budíků,v automatu a po pár stech kilometrech zjištuji,že celkem dost lemcá (tipuji okolo 13,přesně měřeno nemám..) a na 105 kW,byt značně tlumených automatem,ani moc nejede.
Běžná diagnostika hlásí řj bez chyb,vstřiky netečou,a za tepla blbě startuje,víc jsem zatím nezkoumal..
Takže otázka na co se zaměřit,nejvíc mě se..e ta spotřeba...
Vypadá to na hlavu z TD ?
Jinak bawec by měl mít něco přes 200tkm dle budíků,v automatu a po pár stech kilometrech zjištuji,že celkem dost lemcá (tipuji okolo 13,přesně měřeno nemám..) a na 105 kW,byt značně tlumených automatem,ani moc nejede.
Běžná diagnostika hlásí řj bez chyb,vstřiky netečou,a za tepla blbě startuje,víc jsem zatím nezkoumal..
Takže otázka na co se zaměřit,nejvíc mě se..e ta spotřeba...
- Přílohy
-
- 006 [50%] [50%].JPG (112.84 KiB) Zobrazeno 1320 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 953
- Registrován: pát 23.05.2008 00:00
- Bydliště: Königsberg
- Kontaktovat uživatele:
jj,čerpadlo už asi bude před smrtí,rozvody bych netipoval,to by blblo i studený,ne?
Za studena v poho,přemejšlím že udělám vypínač na tepl. čidlo,at to žhaví i teplý...no a zátah,teda spíš takový potahání-až přes 2000ot./min,do tý doby mrtvo.
Jinak ty dvě kila na tacháči vypadaj i reálný podle celkovýho stavu auta,celkem zachovalej kousek po dvou majitelích,ale motor bůh ví.
Ale ta spotřeba,bude to fakt někam k 15 l
a to jezdím piánko.
Nevím co s tím,kde hledat chybu...
Za studena v poho,přemejšlím že udělám vypínač na tepl. čidlo,at to žhaví i teplý...no a zátah,teda spíš takový potahání-až přes 2000ot./min,do tý doby mrtvo.
Jinak ty dvě kila na tacháči vypadaj i reálný podle celkovýho stavu auta,celkem zachovalej kousek po dvou majitelích,ale motor bůh ví.
Ale ta spotřeba,bude to fakt někam k 15 l


Nevím co s tím,kde hledat chybu...
ten zátah takhle prostě je...do 2000 to nejede a pak se to sebere,tak to mám taky a mám manuál...potom už to ale jede solidně to jako jo,spotřebu mám na 18kách kolech maximálně do 8 litrů,spíš i malinko míň a to startování mám stejný,až budu sundavat sání a čistit ho kvůli odpojení egr ventilu tak vypojim i teplotní čidlo a bude to žhavit i za tepla...mělo by to pomoct sem se tady dočet 
