Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

klepání motoru??? 330 xD

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#1 Příspěvek od Tuning »

...čaute-budu rád za rady...330 xD...rv2002/3..135kW...
Dnes jsem nastartoval, ihned chytlo, ale při rozjíždění a i jízdě klepání jakoby mrtvý nadzvedák či co??? a po zahřátí to nepřestane, prostě stejné??? tankuju stejnou naftu OMV + aditivum, ale nechápu??? Na diagnostice (převodníku) to píše jedinou chybu v DDE - glow plug a co si...což jsou žhaviče .... Nechápu????
Někde jsem četl totální pičo.inu, že to klepání může dělat mrtvý žhavič, ale nevidím v tom logiku???
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#2 Příspěvek od Tuning »

nikdo nic???
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#3 Příspěvek od Tuning »

:?: .............. :cry:
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od voTon »

podle toho popisu to muze byt sooustu veci, zkus to trera nahrat na tel ci kameru a bouchnout na youtube a ukaz nam to. treba to pomuze. Ja ted budu resit neco hodne podobneho na 330Cd 150kw znicehoz nic zaclo klepat ale ne navrdo spis jako by tam castecne neco drhlo jde to ze 4tyho valce, pocitam ze to bude rozlitla vyriva klapka nebo vstrik, korrekturmenge nafty u toho valce vylitlo do nebes.
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od voTon »

je to tak, proste klasika ulomil se kus klapky motor ho nasal a zerjme se diky tomu ohnul ventil, spalena nafta kouri z vicka plneni oleje, motor jde na 5 a zvuk ma jak lokomotiva sergei za studena.
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#6 Příspěvek od Tuning »

to ne...mě to připadá jako klepání, ale je pořád stejný rytmus - 1000 - 4000 ot.min...nechápu,spotřebu mám 5,7 l/100km na 4x4!!!!, otáčky nekolísají, chyba dle převodníku jen "glow plug system"..... při určitých otáčkách je super čistý zvuk 6ti hrnku...
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#7 Příspěvek od Lukke »

Tuning píše:....nechápu,spotřebu mám 5,7 l/100km na 4x4!!!!,...


Nesmysl, proměřuje ti palubní počítač (u 330d klidně i o 1,5l).
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#8 Příspěvek od Tuning »

....měřil jsem to jen tak mimo a na plnou nádrž jsem najel 1180 km - dojezd psal PC 45 km.... jezdím max. 120 km/h - 50/50 obec/mimo...no ale to neřeší můj problém, který se vyskytl z ničeho nic!!!!!!!!!!!!

- co se mi ještě zdá je, že jde víc cítit nafta ??? (že, by vstřik???)

- nevím...
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#9 Příspěvek od Tuning »

takže jsem byl na diagnose GT1

- vysokotlaké čerpadlo a vše okolo OK...
- hodnoty vstřiků : 1 - 4 válec : hodnota 0,1-0,3, u páteho 1,2-2,5 a u šestého 2,5-3,8 ..... dle DISu je v pořádku 4 až -5 při 500-1500 ot...

a mlátí to jak kráva....za studena při startu nádherný chod jak benziňák a za cca 30-60 sekund už zas...
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#10 Příspěvek od Tuning »

nekouří, jede, čistý zátah do omezovače, jen při 1500 ot. na volnoběh jakoby "tarokování" ... spotřeba 5,8 - 6,0 l/km reálná!!!
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#11 Příspěvek od Tuning »

...a klapky v sání u 330d 135kW v MANUÁLU NEJSOU!!!!!!
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#12 Příspěvek od libovka »

Tuning píše:...a klapky v sání u 330d 135kW v MANUÁLU NEJSOU!!!!!!



Kdo říkal?
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#13 Příspěvek od Tuning »

to tvrdím na 100% !!!!!!!!!! na vlastní oči jsem to viděl....jinak bych to netvrdil!!!! bylo to psané na spoustě forech v USA, DE i u nás, ale nevěřil jsem tomu....realita je opravdu taková!!! u 135kW a manuálu klapky v sání nejsou!!!!!!!!!!!!! mám rv 12/2002
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#14 Příspěvek od libovka »

No asi tě zklamu,ale dávalo se tam oboje.Jak s klapkama tak bez nich.
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#15 Příspěvek od Tuning »

Engine Info.
-M47 engines(136bhp non common rail vp44 injection pump) have no swirl flaps and the turbos last alot longer,
-M47N common rail engine(150bhp face lift model August-September 2001 onwards) has flaps and turbo that fails, in late 2004 the manifold was uprated, part number 11617800577 on box and Realoem, old part number on manifold is 11617787318, New design turbo fitted around November 2003 due to common failure of earlier ones on e46 4 cylinder engines.
-M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.
-M57N engines(M57TUD)(525d & 330d 204bhp) have swirl flaps.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#16 Příspěvek od libovka »

ETK nabízí oba druhy.
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#17 Příspěvek od Tuning »

ETK nabízí dva druhy, ale při bližší specifikaci je to tak....prostě manuál - 135kW klapky nemá...automat má a 150kW motor má i man i aut... stejně tak i 110kW 4válec...byl jsem připravený je vykuchat a objednat z ebay záslepky - tak jsem ušetřil...EGR zaslepený...jen bych rád věděl to klepání??? udělám vstřiky a uvidím...zase jsem si říkal, že si další e46 u nekoupím a zas jsem to udělal - neodolal...a jelikož jsem punťa a vadí mi každé klepání, skřípání, atd...tak během měsíce jsem do něj dal 43.000kč a teď ještě ty vstřiky........a to mám ceny ND, které tady v CZ moc lidí nechápe :)
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#18 Příspěvek od Tuning »

a nikdo nic... :cry:
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín

#19 Příspěvek od Tuning »

jen rychlé foto z telefonu....
Přílohy
04072011089.jpg
04072011089.jpg (189.22 KiB) Zobrazeno 214 x
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#20 Příspěvek od Petr_1 »

jen nápad ... nedávno známý s Audi 2,5d, natočil a vše v klidu, po chvilce kovový klapot, přibližně po minutě ... výsledek - vačka KO (obroušená) i s hydroštely
Odpovědět