Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
klepání motoru??? 330 xD
...čaute-budu rád za rady...330 xD...rv2002/3..135kW...
Dnes jsem nastartoval, ihned chytlo, ale při rozjíždění a i jízdě klepání jakoby mrtvý nadzvedák či co??? a po zahřátí to nepřestane, prostě stejné??? tankuju stejnou naftu OMV + aditivum, ale nechápu??? Na diagnostice (převodníku) to píše jedinou chybu v DDE - glow plug a co si...což jsou žhaviče .... Nechápu????
Někde jsem četl totální pičo.inu, že to klepání může dělat mrtvý žhavič, ale nevidím v tom logiku???
Dnes jsem nastartoval, ihned chytlo, ale při rozjíždění a i jízdě klepání jakoby mrtvý nadzvedák či co??? a po zahřátí to nepřestane, prostě stejné??? tankuju stejnou naftu OMV + aditivum, ale nechápu??? Na diagnostice (převodníku) to píše jedinou chybu v DDE - glow plug a co si...což jsou žhaviče .... Nechápu????
Někde jsem četl totální pičo.inu, že to klepání může dělat mrtvý žhavič, ale nevidím v tom logiku???
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
podle toho popisu to muze byt sooustu veci, zkus to trera nahrat na tel ci kameru a bouchnout na youtube a ukaz nam to. treba to pomuze. Ja ted budu resit neco hodne podobneho na 330Cd 150kw znicehoz nic zaclo klepat ale ne navrdo spis jako by tam castecne neco drhlo jde to ze 4tyho valce, pocitam ze to bude rozlitla vyriva klapka nebo vstrik, korrekturmenge nafty u toho valce vylitlo do nebes.
takže jsem byl na diagnose GT1
- vysokotlaké čerpadlo a vše okolo OK...
- hodnoty vstřiků : 1 - 4 válec : hodnota 0,1-0,3, u páteho 1,2-2,5 a u šestého 2,5-3,8 ..... dle DISu je v pořádku 4 až -5 při 500-1500 ot...
a mlátí to jak kráva....za studena při startu nádherný chod jak benziňák a za cca 30-60 sekund už zas...
- vysokotlaké čerpadlo a vše okolo OK...
- hodnoty vstřiků : 1 - 4 válec : hodnota 0,1-0,3, u páteho 1,2-2,5 a u šestého 2,5-3,8 ..... dle DISu je v pořádku 4 až -5 při 500-1500 ot...
a mlátí to jak kráva....za studena při startu nádherný chod jak benziňák a za cca 30-60 sekund už zas...
Engine Info.
-M47 engines(136bhp non common rail vp44 injection pump) have no swirl flaps and the turbos last alot longer,
-M47N common rail engine(150bhp face lift model August-September 2001 onwards) has flaps and turbo that fails, in late 2004 the manifold was uprated, part number 11617800577 on box and Realoem, old part number on manifold is 11617787318, New design turbo fitted around November 2003 due to common failure of earlier ones on e46 4 cylinder engines.
-M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.
-M57N engines(M57TUD)(525d & 330d 204bhp) have swirl flaps.
-M47 engines(136bhp non common rail vp44 injection pump) have no swirl flaps and the turbos last alot longer,
-M47N common rail engine(150bhp face lift model August-September 2001 onwards) has flaps and turbo that fails, in late 2004 the manifold was uprated, part number 11617800577 on box and Realoem, old part number on manifold is 11617787318, New design turbo fitted around November 2003 due to common failure of earlier ones on e46 4 cylinder engines.
-M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.
-M57N engines(M57TUD)(525d & 330d 204bhp) have swirl flaps.
ETK nabízí dva druhy, ale při bližší specifikaci je to tak....prostě manuál - 135kW klapky nemá...automat má a 150kW motor má i man i aut... stejně tak i 110kW 4válec...byl jsem připravený je vykuchat a objednat z ebay záslepky - tak jsem ušetřil...EGR zaslepený...jen bych rád věděl to klepání??? udělám vstřiky a uvidím...zase jsem si říkal, že si další e46 u nekoupím a zas jsem to udělal - neodolal...a jelikož jsem punťa a vadí mi každé klepání, skřípání, atd...tak během měsíce jsem do něj dal 43.000kč a teď ještě ty vstřiky........a to mám ceny ND, které tady v CZ moc lidí nechápe 
