zdar, nevíte někdo kde bere signál otáčkoměr?
motor M50B20, už dlouho pozoruju zajímavou věc, a sice "trhaný" pohyb ručičky otáčkoměru při přidávání (nebo ubírání) plynu, a taky citlivost na otřesy - když jedu po čičistounech nebo fláknu dveřma, tak ručička poskočí +- 200-500 otáček.
čidlo kliky je nový, dělalo to i předtim. máte někdo potuchy, co se tomu děje?
Ď.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e36 otáčkoměr
a to podskoci len rucicka? zvuk motoru sa nezmeni? lebo tych 500 otacok uz musi byt pocut
signal otaciek ide z riadiacej do Budikov..
v budikoch biely konektor pin 20 v riadiacej pin 74?(mal by to byt kablik ciernej farby).. spaja sa to v konektore X20 pin 20 ..je to taky gulaty podobny diagnostickemu konektoru....dalej tejto kablik ide ako do budikov tak aj do egs, ews, tempomatu atd... ale je to riesene formou "uzla"(svorka) je to svorka x1047(pri nohach vodica)..
signal otaciek ide z riadiacej do Budikov..
v budikoch biely konektor pin 20 v riadiacej pin 74?(mal by to byt kablik ciernej farby).. spaja sa to v konektore X20 pin 20 ..je to taky gulaty podobny diagnostickemu konektoru....dalej tejto kablik ide ako do budikov tak aj do egs, ews, tempomatu atd... ale je to riesene formou "uzla"(svorka) je to svorka x1047(pri nohach vodica)..
to nevím, podle zvuku to nepoznám a tah motoru mi přijde taky rovnoměrný. (od doby co jsem odpojil blbou lambdu). navíc to cukání ručičky (při zavření dveří nebo jízdě po hrbatý silnici) je myslím příliš rychlý na to, aby to bylo motorem.
jinak dík za info, skouknu jestli to není někde zoxidovaný, každopádně blbne jenom točkoměr, ostatní budíky fungujou.
není to asi žádná extrémní závada (doufám), ale tak nějak mě vnitřně štve že nevím proč to dělá
ještě dodám že kostra motoru je ok, kostra baterky taky, a ještě kostra co jde ze vstřikovací lišty, ta je taky ok (nebyla, ale natáhl jsem ji znovu)
jinak dík za info, skouknu jestli to není někde zoxidovaný, každopádně blbne jenom točkoměr, ostatní budíky fungujou.
není to asi žádná extrémní závada (doufám), ale tak nějak mě vnitřně štve že nevím proč to dělá
ještě dodám že kostra motoru je ok, kostra baterky taky, a ještě kostra co jde ze vstřikovací lišty, ta je taky ok (nebyla, ale natáhl jsem ji znovu)
