Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e36 otáčkoměr

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#1 Příspěvek od fizzer »

zdar, nevíte někdo kde bere signál otáčkoměr?
motor M50B20, už dlouho pozoruju zajímavou věc, a sice "trhaný" pohyb ručičky otáčkoměru při přidávání (nebo ubírání) plynu, a taky citlivost na otřesy - když jedu po čičistounech nebo fláknu dveřma, tak ručička poskočí +- 200-500 otáček.

čidlo kliky je nový, dělalo to i předtim. máte někdo potuchy, co se tomu děje?

Ď.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#2 Příspěvek od zverbo »

Rozdelaval si ho nekdy???
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#3 Příspěvek od fizzer »

nope, ale nemůžu mluvit za předchozích patnáct majitelů
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#4 Příspěvek od zverbo »

Jestli ti to dela i kdyz stojis a bouchnes dverama muze to bejt i perkem co drzi kmit jak tacho tak otackomer, nadrz, ekonometer
Cet sem to tady na fore nekde myslim ze tema: vadnej budik E36 nebo tak nejak. Skus to najit.
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#5 Příspěvek od fizzer »

já jsem asi blbej nebo neumím správně napsat vyhledávací dotaz, témat s blbnoucíma budíkama jsem našel ale tenhle ne :?

no nic, začnu kontrolou kabelů a nažhavim pixlu s kontaktolem, aspoň k něčemu to hledání bylo :lol:

btw, co je to pérko co drží kmit? kmit čeho?
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#6 Příspěvek od johnyfly1 »

a to podskoci len rucicka? zvuk motoru sa nezmeni? lebo tych 500 otacok uz musi byt pocut :roll:
signal otaciek ide z riadiacej do Budikov..
v budikoch biely konektor pin 20 v riadiacej pin 74?(mal by to byt kablik ciernej farby).. spaja sa to v konektore X20 pin 20 ..je to taky gulaty podobny diagnostickemu konektoru....dalej tejto kablik ide ako do budikov tak aj do egs, ews, tempomatu atd... ale je to riesene formou "uzla"(svorka) je to svorka x1047(pri nohach vodica)..
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#7 Příspěvek od fizzer »

to nevím, podle zvuku to nepoznám a tah motoru mi přijde taky rovnoměrný. (od doby co jsem odpojil blbou lambdu). navíc to cukání ručičky (při zavření dveří nebo jízdě po hrbatý silnici) je myslím příliš rychlý na to, aby to bylo motorem.

jinak dík za info, skouknu jestli to není někde zoxidovaný, každopádně blbne jenom točkoměr, ostatní budíky fungujou.

není to asi žádná extrémní závada (doufám), ale tak nějak mě vnitřně štve že nevím proč to dělá :P

ještě dodám že kostra motoru je ok, kostra baterky taky, a ještě kostra co jde ze vstřikovací lišty, ta je taky ok (nebyla, ale natáhl jsem ji znovu)
Odpovědět