Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Řemeny a kladky E36 328i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 551
- Registrován: úte 05.04.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3174
Zdravim všechny,mám problém,do 1500 otáček mi píská nejspíš řemen nad 1500 otáček už nic neslyším.Poznám,jestli jsou to řemeny a nebo kladky?případně jak?Pokud by se měnily řemeny od jaké firmy je mám vzít a kde?slyšel jsem, že Contitech vydržej asi měsíc a pískaj tak pokud máte zkušenosti tak mi prosím poradte jaký a kde.Díky Marek
v pohode tie remene prevleciec. Contitech su super este by som mozno dal Gates. Pokial mas vsetky kladky OK tak treba domontovat jednu vodiacu kladku. Ja som mal tento problem na E36 vymenil som vsetky kladky nove remene ale aj napriek tomu remen obcas zapiskal domontoval som tuto vodiacu kladku a bol pokoj.
Treba kupit predlzenu skrutku c. 16 a kladku c. 15. Pekne ti to napne remen.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... lternator/
Treba kupit predlzenu skrutku c. 16 a kladku c. 15. Pekne ti to napne remen.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... lternator/
jedna sa o tuto kladku.
http://www.eliteauto.cz/vratna-vodici-k ... y-remen-1/
a tu predlzenu skrutku kupis len v BMW stoji okolo 1,5eur
kladka sa montuje priamo na alternator tu mas aj foto konkretne na motore
http://www.bmwklub.sk/post546443.html#p546443
http://www.eliteauto.cz/vratna-vodici-k ... y-remen-1/
a tu predlzenu skrutku kupis len v BMW stoji okolo 1,5eur
kladka sa montuje priamo na alternator tu mas aj foto konkretne na motore
http://www.bmwklub.sk/post546443.html#p546443
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Řemen doporučuju Gates, s Contitechem jsem já osobně moc dobré zkušensoti neměl...
Možná je dobrej ale jen v případě, že jsou všechny kladky a řemenice v naprosté souoososti, já mám lehce vyosenej altík (asi po bouračce) a contitechy vydržely měsíc a pak byly ty drážky sežvíkaný a kvičel jak blbej. Gates drží už druhým rokem bez pískání a je jak novej, je z jinýho tvrdšího matroše. 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: úte 03.05.2011 00:00
- Bydliště: Ostrava
Mám naprosto stejný problém a nejvíc při studeném motoru, o víkendu jsem dělal repas altíku, ložiska na něm už byly znatelně hlučné, ale problém jsem stejně nevyřešil, píská ještě něco jiného, tak mě napadlo, jestli vyměnit tu kladku na tom altiku? Pomůže? Nébo je to investice zbytečná? Má s tím někdo taky zkušenosti?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Co mám zkušenost tak ve většině případů píská samotný řemen, nejrychlejší test je stříknout na něj trochu vody a pokud pískání ustane nebo se bude měnit je to jasné. U kladek je pak nejlepší diagnostika, stříknutí oleje k ložisku.
S pískajícím řemenem jsem bojoval hodně dlouho a výsledek je takový, že řemeny ContiTech považuju za zmetky, neboť jakékoliv i nepatrné vyosení některé z řemenic způsobuje jeho postupnou destrukci a neustálé kvílení především za studena a v nízkých teplotách. Řemeny Conti jsou totiž z nějaké hodně měkké gumy a v případě vyosení některé z kladek se v drážkách začne tvořit nános ztržené gumy a řemen začne neskutečně pištět. U řemenu Gates, který je z jiného materiálu tento problém nenastal ani po dvou letech provozu. Mám malinko vyosený alternátor a to nejspíše z nějaké dávné bouračky, což nehodlám řešit protože by to byly vyhozené peníze. Zajímavé ale je, že u řemenu na klimu, kde mám vše v pořádku ten problém s ContiTechem nastal taktéž sice později a nepištěl ale guma v drážkách se objevila také, čili tyhle řemeny prostě nebrat.
S pískajícím řemenem jsem bojoval hodně dlouho a výsledek je takový, že řemeny ContiTech považuju za zmetky, neboť jakékoliv i nepatrné vyosení některé z řemenic způsobuje jeho postupnou destrukci a neustálé kvílení především za studena a v nízkých teplotách. Řemeny Conti jsou totiž z nějaké hodně měkké gumy a v případě vyosení některé z kladek se v drážkách začne tvořit nános ztržené gumy a řemen začne neskutečně pištět. U řemenu Gates, který je z jiného materiálu tento problém nenastal ani po dvou letech provozu. Mám malinko vyosený alternátor a to nejspíše z nějaké dávné bouračky, což nehodlám řešit protože by to byly vyhozené peníze. Zajímavé ale je, že u řemenu na klimu, kde mám vše v pořádku ten problém s ContiTechem nastal taktéž sice později a nepištěl ale guma v drážkách se objevila také, čili tyhle řemeny prostě nebrat.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 160
- Registrován: úte 03.05.2011 00:00
- Bydliště: Ostrava