Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e36 koupě

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
DWXak
Registrovaný
Příspěvky: 1162
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#141 Příspěvek od DWXak »

No jestli jses schopnej do toho mesicne dat 3k, a najezdit jen 350 km (?) Tak to utahnes v pohode i s dva a pulou :D
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#142 Příspěvek od c4mel »

no to sem rád :D ale eště k těm penězům musím započítat další pokladničku a to je holka :D ta má taky velkou spotřebu :D a s tim nájezdem ne 350 ale asi 45 sem se trošku sek ale to už nehraje tak moc roli
zsteiner
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: sob 13.09.2008 00:00

#143 Příspěvek od zsteiner »

hlavne to neuspechat. ja hledal snad 1/2 roku nez jsem nasel ten pravej kousek :-) ale zacinal jsem stejne jako ty. nejdrive ze koupim jen 1,6 nebo 1,8 pak ze teda ,,iSo,, pak 2,0 ale to ze je na hovno a chlasta jak 2,5l a po precteni haldy prispevku a clanku tady a jinde na netu jsem se rozhodl pro 323i a jsem maximalne spokojenej. lituji maximalne toho, ze jsem nekoupil 328i :-D
DWXak
Registrovaný
Příspěvky: 1162
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#144 Příspěvek od DWXak »

Ja jsem nejakej ten patek projizdel tohle forum, a byl jsem predem rozhodnutej ze chci jit do 325i :) O spotrebe jsem si z prispevku ve foru udelal nejakej obrazek, s kterym jsem byl smirenej a po mesici s autem jsem hodne mile prekvapen, ze ta spotreba neni takova, ktery se kazdej boji :) Proste nutne neznamena, ze velkej obsah rovná se masakralni spotreba ;)
zsteiner
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: sob 13.09.2008 00:00

#145 Příspěvek od zsteiner »

o
DWXak píše:Ja jsem nejakej ten patek projizdel tohle forum, a byl jsem predem rozhodnutej ze chci jit do 325i :) O spotrebe jsem si z prispevku ve foru udelal nejakej obrazek, s kterym jsem byl smirenej a po mesici s autem jsem hodne mile prekvapen, ze ta spotreba neni takova, ktery se kazdej boji :) Proste nutne neznamena, ze velkej obsah rovná se masakralni spotreba ;)


presne jak pises! tata i kolegove v praci mi rikali, ze jsem magor kdyz chci 2,5l. starsi generace ma v hlave zafixovano BMW = nenazrany auto. A do ted tata nemuze prekousnout, ze mi to chlastat stejne jak jeho Xantia 1,8 16V :-D
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#146 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

U mě už si doma zvykli... :lol:
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#147 Příspěvek od c4mel »

sakra tak už sem rozhodnutej :D ale pokud se nenaskytne po prázkách něco slušného tak to přide asi až o vánocích ale tak když sem vydržel bez auta 18let tak vydržím i do vánoc :D a třeba když napíšu ježíškovi tak taky něco přispěje :D
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#148 Příspěvek od c4mel »

můžete mi ještě prosím napsat od jakého roku se dělali motory s vanosem a jaký je rozdíl mezi normal a dabl vanosem?? do tedďka jsem se zajimal jen o motory m44 takže v těchto M52(nebo jak se značí) se už moc nevyznám
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#149 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Bez vanosu se dělaly z šestiválců jen první M50, tedy auta do roku výroby 92. Vanos poznáš podle boule vpředu na motoru, když pohledáš, najdeš to. M52 v E36 byly pouze s jedním vanosem. Se dvěma až v E46.
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#150 Příspěvek od patriot »

c4mel píše:můžete mi ještě prosím napsat od jakého roku se dělali motory s vanosem a jaký je rozdíl mezi normal a dabl vanosem?? do tedďka jsem se zajimal jen o motory m44 takže v těchto M52(nebo jak se značí) se už moc nevyznám


no VANOS

Obrázek

VANOS

Obrázek

double VANOS

Obrázek
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#151 Příspěvek od c4mel »

moc díky za odpověď a fotky :-)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#152 Příspěvek od Brody »

Já měl dva typy motorů- A to slabou 1,6 v sedanu= průse- pružnost, spotřeba.. a nyní 2,8= spokojenost. Spotřeba stejná nebo někdy i nižší než u 1,6, pružnost nesrovnatelná :lol: :twisted:
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#153 Příspěvek od c4mel »

2.8 už bych nechtěl to bych pak neměl kam stoupat :D pokud všechno vyjde tak bych s ní počítal tak na 2 roky a pak už e46 bud 328 a nebo 330
POBI
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: čtv 07.04.2011 00:00

#154 Příspěvek od POBI »

No já mám 3 týdny 318i,1995 a zatím spokojenost. Je to moje první auto a zdá se mi silný tak akorát,prostě jako začínající řidič bych se určitě se 6ti válcem nechal vybláznit a bůh ví jak by to dopadlo :D

Je fakt,že na dálnice to zas až tak není,ale na hlavní silnice super,čtyřku pěkně rychle vytočíš na 120 při předjíždění a pohoda. Spotřebu jsem neměl ještě čas moc testovat,ale počítám cca s 8-8,5l.

(Jinak nekupoval jsem žádnej vrak,stálo mě 60tisíc,mám tam tlumiče bilstein,17kola s Bridgestonama a podobně)
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#155 Příspěvek od patriot »

Osobně bych si dneska už BMW pod 125 kw nekoupil, resp. nic slabšího jak 2,3i ( kromě 2,0i M54 - 125kw). Mám u BMW takové pravidlo, obsah min. 2,3i, né kombi a naftu. Jinak je mi více méně jedno jestli 3er, 5er a nebo 7er. Teď vybírám e36Ci, pochopitelně nejlépe 2,8i, nebo pěknou 2,3i.

Vše je pochopitelně věc názoru, potřeby a vkusu, nikomu můj názor nevnucuji :twisted:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#156 Příspěvek od shade741 »

Přesně je to věc názoru :D já bych se o čtyřválec asi už ani neotřel. A myslím že i začínajcí řidič může mít bezproblémů 6tival :) pokud nemá v hlavě vyloženě velký hnědý tak stím bude jezdit stejne jako by začinal s 1.6. Pak je nutný se mrknout na to, jestli mi záleží na spotřebě a zakolik můžu sehnat benzín/ naftu, jak daleko budu jezdit, co tím chci vozit atd atd. A dle toho vyberu auto :)
patriot
Registrovaný
Příspěvky: 8903
Registrován: pon 13.08.2007 00:00
Bydliště: Kladno, tam je patriotovo ...
Kontaktovat uživatele:

#157 Příspěvek od patriot »

shade741 píše: já bych se o čtyřválec asi už ani neotřel. A myslím že i začínajcí řidič může mít bezproblémů 6tival :) )


Moje první BMW bylo taky 323i e30, 110 kw a vše v poho. Auto jede tak rychle, jak mu to řidič povolí. Na 4vál se také nepodívám, kromě e30 M3 :twisted:
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#158 Příspěvek od shade741 »

Asi tak :D jako i ta 316i byla fajn, ale není to ono, momentálně jsem zakotvil u 325 TD, není to závoďák, ale vyhovuje mi spotřeba a celkový projev motoru. Pokud vsecko pujde dobře, tak pořídím nakou pěknou 325i a budu se snažit aby mi vydrželo dýl jak necelej rok (nikdy sem nemel auto dýl, pořád to střídám) :D jediný co vím fakt jistě je to, že od bmw se už asi těžko odpoutám :wink: a směju se těm, co si jezdí v koktách a jiných vehiklech a nechápou mě, at si jdou se svou spotřebou, dílama a nevím čím vším někam :wink: radši budu jezdit kldne i v orezlé e36 než v koktě doufám že nejsem jen já takovej magor :lol:
c4mel
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 13.08.2010 00:00

#159 Příspěvek od c4mel »

no tak já to auto budu mít hlavně do školy cesta tam 10km pořád rovinka po hlavní a pak 2 kruháče takže žádne město takže spotřeba by nemusela být vysoká a pak víkendové projížďky :-)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#160 Příspěvek od shade741 »

No ono si to říkáš teť :D pak se otrkáš trochu ktomu "čuchneš" tu 10km trasu budeš znát nazpamět( vím o čem mluvím jezdím 18 km den co den už tři roky)a to si pak pamatuješ každej výmol , což ti umožnuje přizpůsobovat rychlost jízdy co nejefektivněji :twisted: O víkendu vyjedeš zablbneš a zjistíš vír v nádrži :wink:
Odpovědět